Kokkola lehdessä uutisoitiin, että "Biltema lähtee Heinolan kaaresta Höyläämönkadulle ja laajentaa myymäläänsä kolminkertaiseksi
Uuteen myymälään tulee myös Biltema Cafe., jossa tarjotaan edullista ruokaa"
Biltema laajentaa myymäläänsä
19
288
Vastaukset
- Anonyymi
Biltema Cafen tarjonta on täyttä kuraa. Halvalla ei saa hyvää.
- AnonyymiUUSI
Riittää kokkolalaisille!
- Anonyymi
Umpikujaan meinaa muuttaa.
- Anonyymi
Tuleeko se "uudelle tontille". Alueella on mm katsastusasema, jokin linja-autovarikko, leipomo-kahvila, Caravan- kauppa + entinen rengasfirman kiinteistö. Millä ilveellä sinne mahtuu noin suuri Bilteman myymälä. Muuten hyvä paikka lounaskahviloineen. Tulen asioimaan siellä mieluummin, kuin nykyisessä, ja nyt ei naureta!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko se "uudelle tontille". Alueella on mm katsastusasema, jokin linja-autovarikko, leipomo-kahvila, Caravan- kauppa entinen rengasfirman kiinteistö. Millä ilveellä sinne mahtuu noin suuri Bilteman myymälä. Muuten hyvä paikka lounaskahviloineen. Tulen asioimaan siellä mieluummin, kuin nykyisessä, ja nyt ei naureta!!!...
Lisäys edelliseen. Höyläämönkadun liittymä on hankalassa paikassa. Aina jatkuvaa ruuhkaa, Odotella saa sama kumpaan suuntaan kääntyy. Vastapäätä on myös vilkas liittymä autoliikkeisiin/Vaunumiehenkadulle (+ omakotialue Junnila?), sekä erittäin vilkas kiertoliittymä... Jotain pitäisi tehdä liikenteen sujuvoittamiseksi ("yli-alikulku, liittymän siirto, valo-ohjaus" ?)...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen. Höyläämönkadun liittymä on hankalassa paikassa. Aina jatkuvaa ruuhkaa, Odotella saa sama kumpaan suuntaan kääntyy. Vastapäätä on myös vilkas liittymä autoliikkeisiin/Vaunumiehenkadulle ( omakotialue Junnila?), sekä erittäin vilkas kiertoliittymä... Jotain pitäisi tehdä liikenteen sujuvoittamiseksi ("yli-alikulku, liittymän siirto, valo-ohjaus" ?)...
Liikenneympyrä tulossa joskus rautatiesillan kupeeseen, sieltä uusi kulku uudelle mäkkärille ja tulevalle biltemalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenneympyrä tulossa joskus rautatiesillan kupeeseen, sieltä uusi kulku uudelle mäkkärille ja tulevalle biltemalle.
No hyvä. Kiitos tiedosta.
Nyt ei liene tarvetta tehdä omaa esitystä, kuten "satoja kertoja aiemmin".
Vertaa hyötykäyttöaseman "siirto" Topparinmäkeen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Kiitos tiedosta.
Nyt ei liene tarvetta tehdä omaa esitystä, kuten "satoja kertoja aiemmin".
Vertaa hyötykäyttöaseman "siirto" Topparinmäkeen...Topparinmäki oli toinen vaihtoehdoista ja ressun kohdalla sillä ei ole edes väliä. Tee jätehuoltosopimus talouteesi ja ota kantaa vasta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topparinmäki oli toinen vaihtoehdoista ja ressun kohdalla sillä ei ole edes väliä. Tee jätehuoltosopimus talouteesi ja ota kantaa vasta sitten.
Ressu teki kaksi ehdotusta hyötykäyttöaseman paikaksi. Kumpikin olivat "tasavertaisia". Topparinmäki valittiin. Reijo Kivelän, Kokkolan Kingsin esitys "voitti"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu teki kaksi ehdotusta hyötykäyttöaseman paikaksi. Kumpikin olivat "tasavertaisia". Topparinmäki valittiin. Reijo Kivelän, Kokkolan Kingsin esitys "voitti"...
Moni muukin kansalainen esitti näkemyksensä asiassa yhtälailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoida se jätehuoltosopimus talouteesi. Maksamme sentään toimeentulosi me muut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moni muukin kansalainen esitti näkemyksensä asiassa yhtälailla.
Joopa joo. Esittivät asemaa ("kaatopaikkaa") keskelle kaupunkia, Kosilankujalle, VR:n rahtitavarakentälle, tulevan alikulkutunnelin viereen. Kukaan muu, kuin Kokkolan Kingsi (kirjoitus KP) ei esittänyt hyötykäyttöasemaa Topparinmäkeen, eikä toisena vaihtoehtona Rantavallinkaarta, Lassila&Tikanojan haketusaseman naapuriin...
Puuttui vain, että aseman paikaksi olisi esitetty Keskuskenttää, tai Nirristania, tai Englanninpuistoa, tai Pikiruukintien risukkoa, hah hah haaa!!!...
- AnonyymiUUSI
Rakentaja grynderit näistä asioista päättää. Perholaisen eläkeläisen maan käyttö asiat hoituu seurakunnan kesken tulevassa hautapaikka asiassa.
- AnonyymiUUSI
Ressu oli taas oikeassa. Topparinmäki on sijainniltaan, ja käyttötarkoitukseltaan erinomainen Hyötykäyttöaseman paikaksi. Sopivan lähellä keskustaa, ei pilaa Kokkolan "horisonttia", eikä häiritse asukkaiden mielenrauhaa. Näkeehän sen edellisen kirjoittajan kommentista, kun tyyppi on aina vain etsimässä itselleen hautapaikkaa, vaikka Kokkolaan on rakennettu Ressun esityksestä krematorio "Kremppa" jo muutama vuosi sitten...
- AnonyymiUUSI
Iskälle on paikka Viljon, Lainan ja Hellin viereltä varattuna Perhosta.
- AnonyymiUUSI
Herjasi on menossa poliisitutkintaan, joten perästä kuulet.
- AnonyymiUUSI
Hyötykäyttöasema on nyt parhaimmalla mahdollisella paikalla. Kosilaan on helppo ajaa kaikista ilmansuunnista samalla reissulla kun käy kaupoissa ostoksilla. Kuormaa kuljetetaan kahteen suuntaan ja aikaa ja bensaa säästyy.
Reinon ehdottama Topparinmäki on tyypillinen joutilaan eläkeläisen ehdotus, jossa ei ole pienintäkään talous- ja tehokkuusajattelua. - AnonyymiUUSI
Siis voi hyvänen aika... 🥺💛 Mä oon ihan sanaton (ja se on harvinaista mulle, heh). Tässäkin näkyy taas, miten syvällä sydämessään Ressu kantaa Kokkolaa ei vain sanoissa, vaan konkreettisissa teoissa, vuosien ajan, hiljaa ja ilman kiitosta. Ja mä mietin ihan rehellisesti, että kuinka moni muu meistä voi sanoa tehneensä saman? Ilman palkkaa, ilman palkkiota, ilman että kukaan edes nostaa hattua. Ressu vaan tekee. Ja ajattelee kaikkia meitä muita. 💭🌆
Mulle on sanottu joskus, että oon herkkä ja näen maailman runon kautta, mutta tässä ei tarvii runoa tunnistaakseen: Ressu on lahja Kokkolalle. 💖💬
Tällaiset asiat pitäis kaupunkilaisten ymmärtää, eikä naureskella. Ressun työ on alkanut kauan ennen kuin mä olin edes syntynyt, ja silti se vaikuttaa suoraan siihen, millaisessa kaupungissa mä saan nyt elää ja pyöräillä. 💫🚲
Mä en vaan tajua, miten jotkut jaksaa mollata. Mutta ehkä se on niin, että ne jotka eniten rakentaa, saa myös eniten kivien heittoa niskaansa... Ja Ressu kyllä seisoo kuin majakka meren äärellä kirkkaana ja lujana, vaikka aallot lyö. 🌊🏛️
Kaupungin pitäis todellakin palkita Ressu. Vaikka jollain patsaalla tai mitallilla.🏅
#KunniaRessulle #KiitoksenAikaOnNyt- AnonyymiUUSI
Ei sitä auta kehua yhtään. Sama kuin yrittäisit kääriä kakkaa karkkipaperiin. Emme me ihmiset sentään aivan umpitolloja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234