Koiran kakat kerätään hoidetuilta alueilta

Anonyymi-ap

Ei hoitamattomilta luonnonvaraisilta. Näin sanoo lakikin.
Kun lapsesi syö koiran tai peuran tai rotan kakkaa luonnnvaraisella alueella niin vastuu onkin sinulla eikä koirakäyttäjällä. Laitapa siis älypuhelin kiinni ja seuraa ITSE mitä lapsesi tekee.

7

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrät varmaan, että jättämällä koirasi *askat paikkaan missä kulkee ihmisiä, ne *askat aiheuttavat erinäistä vahinkoa, mistä sinä olet vastuussa. Rikoslaissa puhutaan vahingonteosta sekä pahoinpitelystä ja vammantuottamuksesta.

Mitä tulee tuohon järjestyslakiin, sitä pitäisi korjata että *askat on kerättävä jos ei ole kyse "omasta alueesta", ja silloinkin jos on oletettavaa että niistä on vahinkoa.

• Anonyymi

Onko siis tehty linjaus, että jos joku jättää siivoamatta koiransa ulosteet alueella, jolla laki ei edellytä niitä siivoamaan, niin kyseessä on vahingonteko, pahoinpitely ja vammantuottamus?

• Anonyymi

• Anonyymi

Aloittajan esitys edustaa ns. rusinat pullasta poimimista, poimitaan laista itselle edulliset kohdat ja jätetään muut huomiotta.

Se että tätä propagandaa julistetaan julkisesti on trollausta.
      Mahtaako kyseessä olla jokin koirajärjestö, vai vain yksittäinen trolli koko "koirakansa asialla", tai näin hän kuvittelee.

• Anonyymi

Jos annat lapsesi syödä kakkaa niin turha siinä on muita syyttää pahoinpitelystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos annat lapsesi syödä kakkaa niin turha siinä on muita syyttää pahoinpitelystä.

Leikittiin lapsena että peuran paskat oli suklaamuroja. Aika neutraali maku niissä kuitenkin oli.

• Anonyymi

Juu en kerää koirani jätoksiä, lapseni eivät myöskään syö kakkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe