Yksi huonopuoli

Anonyymi-ap

On isossa ikäerossa

37

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että olet liian nuori osataksesi yhdyssanoja??

• Anonyymi

Jaa. Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Suurin osa on niin ylimielisiä elämää kohtaan että luulee osaavansa ennustaa tulevaisuuden, jopa omalta kohdaltaan, vaikka henki voi lähteä seuraavassa risteyksessä.
      Mä olen semmonen ihminen jolle numeroilla ja tunteilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ei kiinnosta miettiä millaista mahdollisesti on 30-40 vuoden päästä, vaan millaista voisi olla joka päivä sen 30-40 vuoden aikana.

• Anonyymi

Aloittaja.
      Mietippä vielä.
      Kengän- numerollakin on merkitystä.

• Anonyymi

Kyllä. Sellaisilla jotka elävät laatikossa.

• Anonyymi

Ja se on juuri se iso ikäero!

• Anonyymi

Ja minä en voisi kuvitella olevani suhteessa muiden kuin ikäiseni vanhemman ihmisten kanssa! Yhdessä vanheneminen on haaveena, mikä ei tietyistä syistä johtuen ollut mahdollista ensimmäisessä parisuhteessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä en voisi kuvitella olevani suhteessa muiden kuin ikäiseni vanhemman ihmisten kanssa! Yhdessä vanheneminen on haaveena, mikä ei tietyistä syistä johtuen ollut mahdollista ensimmäisessä parisuhteessa!

vanhemman ihmisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilman seksiä saat olla yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilman seksiä saat olla yksin

kenelle tarkoitettu, kyllä minä haluan seksiä sellaisen miehen kanssa johon olet nyt hyvin ihastunut ja josta kiinnostuin jo viime vuoden puolella, hän on suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen

• Anonyymi

Vappuisa elokuvani oli "Pena Nappisen uskomaton elämä ". Siinä kello käy taaksepäin, hyvästä syystä. Ihmiset kohtaavat ja vaikuttavat toisiinsa, tietäen, että aika loppuu, riippumatta sen suunnasta. Hyvää loppuelämää ja viisaita valintoja kaikille palstalla harhailijoille.

• Anonyymi

Toisille merkkaa ihan muut asiat rakkaudessa kuin ikä. Jokainen saa rakastaa ketä haluaa.

• Anonyymi

Eikös hyvä puoli ettei tarvitse niin kauan katsella. Tosin ei siitäkään ole varmuutta kummin päin se menee.

• Anonyymi

Jos ajatus olisi tuo, niin tarviis varmaan olla mielummin yksin. Hyh mikä ajatusmaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ajatus olisi tuo, niin tarviis varmaan olla mielummin yksin. Hyh mikä ajatusmaailma.

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi

Rakkaus ei ikää katso. Niin se vain on.

• Anonyymi

Näin se on. Ei kukaan siihen ikään rakastu vaan persoonaan ja luonteeseen jos on rakastuakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Ei kukaan siihen ikään rakastu vaan persoonaan ja luonteeseen jos on rakastuakseen.

Tämä on totta ❤️ Jos rakastuu kunnolla niin ettei koskaan elämässä aiemmin, niin ei siinä ikää mieti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta ❤️ Jos rakastuu kunnolla niin ettei koskaan elämässä aiemmin, niin ei siinä ikää mieti.

Just näin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa rakastuminen on tässä hetkessä elämistä, jolloin tunteminen ja tekeminen halutaan tehdä nyt ja ei mietitä asioita vuosien päähän. Jos miettii asioita pitkälle tulevaisuuteen, ei ole ehkä palavasti rakastunut, ei ole ikään kuin intensiteettiä päästä toisen läheisyyteen mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi

Oman kokemukseni mukaan ikäero on oikein hyvä juttu mut vain niin päin että mies on n.10-15v nuorempi.

• Anonyymi

Eiku toiste päin. 😁

• Anonyymi

Makunsa kullakin. En ole koskaan ollut rakastunut hyvin eri ikäiseen ihmiseen kuin itse olen!

• Anonyymi

Jos mies on kymmenen vuotta nuorempi, se ei ole kovin iso ikäero, mutta kun kyseessä on kaksikymmentä vuotta niin se on jo suuri ikäero!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makunsa kullakin. En ole koskaan ollut rakastunut hyvin eri ikäiseen ihmiseen kuin itse olen!

Joskus sitä rakastuu, ei sitä voi selittää, se vaan tapahtuu ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus sitä rakastuu, ei sitä voi selittää, se vaan tapahtuu ❤️

Niin olemme siinäkin suhteessa erilaisia. Jos itsellä on aikuisia lapsia, en koe oman lapseni ikäisen olevan sellainen johon voisin rakastua! Koen hänen olevan aikuinen lapsi. Ja minulle aikuinenlapsisuhde ei herätä minkäänlaisia rakastumisen tunteita! Minun mielestä se ei ole normaalia.

• Anonyymi

Vain yksi? Harvoin on niin täydellisesti sopivat ihmiset toinen toisilleen, että ei joku osuus mene nappiin.

• Anonyymi

Siis kaikki menee nappiin.

• Anonyymi

Pitäisi aina muistaa: Jokainen on varmasti erilainen ja oma yksilö, jolla oma ikääntymispolku ja oma fyysinen ikäkello. Ihmisen keksimä tasaisesti eteenpäin tikittävä kello on itseasiassa hyvin harhaanjohtava. Kahden ihmisen välisessä kronologisessa kellossa saattaa eroa olla 20 vuotta ja fyysisen kehon kellot olla lähellä toisiaan. Tämä ero koskee siis vähintään keski-ikäisiä.

• Anonyymi

Juuri se että toinen vanhenee nopeammin 😔

• Anonyymi

Juu sitä kannattaa miettiä etukäteen 🤌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sitä kannattaa miettiä etukäteen 🤌

Kannattaa elää hetkessä ja rakastaa. Ja unohtaa kaikki turhat esteet ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa elää hetkessä ja rakastaa. Ja unohtaa kaikki turhat esteet ❤️

Aivan. Jokainen eletty hetki jää muistoihin ja on arvokas ja jos niitä hetkiä tulee lisää, mitä sitä murehtimaan, nauttii vaan elämästään.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

Jos harvoin elämässä osuu kohdalle joku joka tuntuu hyvältä niin antaa mennä vaan ❤️

• Anonyymi

Voin kokemuksesta sanoa että joillakin ihmisillä se tapahtuu todella harvoin. Seuraavan kun tapaa niin osaa kyllä arvostaa.

• Anonyymi

Ota lisää 💉💉💉

• Anonyymi

Juuri näin.
      Ainoastaan elämässään katkeroituneet eivät näe hyvää, oikeastaan missään. Aina löytyy vika kun oikein etsimällä etsii.
      Sellaisen kanssa yhteiselämä onkin tuskaa.
      Tällaisia on kyllä nähty ihan tarpeeksi.
      Niitä on myös täällä, yrittäen pilata ilon ja onnen muiltakin kuin eivät itse sitä kykene tuntemaan.
      Kirjoituksistaan sen huomaa heti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe