Varokaa ihmiset happoa heitetty peltikatolle. Auton ikkuna rikottu. Yritetty muutakin harmia aiheuttaa. Poliisille lähtee tutkintapyyntö piakkoin.
Parkualla hiippareita pihalla!
15
352
Vastaukset
- Anonyymi
Ameriikan malliin näytä pyssyn piippua niin rauhoittuvat ja lähtevät sylttytehtaalle mistä tulivatkin.
- Anonyymi
Maalla pittää saaha olla rauhassa iliman turhia idiootteja häirimässä. On sitten oma syy jos käy huonosti.
- Anonyymi
Kotirauhan rikkominen voisi olla rikoslain mukaan tuommoinen häirintä. Puoli vuotta vankeutta/sakkoja siitä saa, joten kannattaako?
- Anonyymi
Vahingon tekijä, oletko miettinyt mitä teoillasi tavoittelet? Positiivista vaikutelmaa, ystävällistä tekoa, josta on iloa pitkäksi aikaa. .... Pitäisikö hakeutua hoitoon jonnekin mielenterveyspolille, olet sairas! Toisen omaisuuden vahingoittaminen tahallisesti on sairaan mielen tekosia, käy kertomassa jollekin psykologille oireistasi, ehkä saat apua.
- Anonyymi
Tarkemmissa tutkimuksissa on paljastunut ruosteeksi epäilemäni tervaksi. Tervaksia ollut polttpuiden seassa joskus. Auton lasi särkynyt lumen painosta. Olen pahoillani epäilyksistäni. Tutkin jatkossa ennenkuin hutkin. :-)
- Anonyymi
Pikku j
- Anonyymi
Tervetuloa ihan päivän aikaan keskustelemaan jos jokin asia vaivaa. Rehdillä meiningillä. Yölliset hiippailut saa nyt loppua.
- Anonyymi
Kateellinen naapuri särkee paikkoja ja vahingoittaa kattoa. Onko omaisuuden vahingoittamisella lainsuoja jo nyky suomessa. Autoja vaurioitetaan, puita kaadetaan salaa esim. Eikä jää tähän.
- Anonyymi
Karma hoitaa vahingon tekijät ei sitten tarvi tulla itkemään kun huonosti menee.
- Anonyymi
En ole velkaa kenellekään ja asiani hoidan parhaaksi katsomallani tavalla. Joka toisin väittää valehtelee.Jätteet lajittelen yksityiskohtaisesti ja toimitan oikeaan keräyspisteeseen. Rakastan luontoa ja eläimiä, vihaan luonnon tuhoajia ja sitä hyväksi käyttäviä.
- Anonyymi
Naapurit ovat aiheuttaneet omalla toiminnallaan sen, etten pidä mitään yhteyttä niihin. Laki ei pakota pitämään yhteyttä keneenkään, siis en pidä.
- Anonyymi
Naapurit voi pysytellä omalla puolellaan ja nauttia kättensä jäljistä siellä ei täällä. Kai suomessakin saa ampua jos tapaa luvattomia kulkijoita?
- Anonyymi
Jos on asiaa on parempi tulla päiväsaikaan sanomaan, ikään kuin miehet olisivat asialla. Hiippailu ja tavaroiden/ rakennusten vahingoittamisesta tulee hameen osto tekijälle.
- Anonyymi
Autoja rapsutellaan ruosteen toivossa. Oho lommo tuli voivoi, ei se omistaja huomaa. Kainuulaista kateutta ja yksinkertaisuutta parhaimmillaan.
- Anonyymi
Ilkivallan tekijät jos on pahamieli ja myrtsi olo ottakaa yhteyttä psykologiin ja hankkiutukaa terapiaan! Vink vink! :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994