Kirjoitan tänne, kun en voi sinulle. Mieletön ikävä. En vain uskaltanut hypätä suhteeseen meidän ikäeron vuoksi. Ehkä jos olisit hyväksynyt ensin ystävyyden niin olisimme nyt eri tilanteessa. Ehkä näin pitikin käydä, mutta ikävä ei vain tunnu helpottavan. Ehkä tämä oli minun puoleltani rakkautta.
Ikävä sinua A
17
428
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kun ymmärsin sen olevan ihan muunlainen " YYA " ehdotus..
Ehkä se pisti vähän miettimään suhteen laatua, oli sitten kysymys vaikka vaan siitä ystävyydestä.
Tässähän se ikäero sitten korostuikin oikein hyvin, kun vielä sentään ehkä johonkin olisi kelvannut.
Nyt on vähän surulliset päivät itsellä, mutta pidän mielessä sinut jos vaikka ..
( Kyllä minulle voi kirjoittaa ihan suoraankin )
1A.- Anonyymi
Aloitus ei multa. Mutta tosi ikävää, jos siellä surullista.
Ja palstahöpinät oli siihen aikaan..joo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palstahöpinät oli siihen aikaan..joo.Eipä höpisty palstalla, tiedoksi vaan.
1A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palstahöpinät oli siihen aikaan..joo.Palstallahan saa kehitellä kaikenlaisia tarinoita joo…eikä tarvii olla ees millin vertaa totuuspohjaa. Kukahan se taas A kaipailijana täällä 😂😂😂
- Anonyymi
Mitä sulla surullista? En uskalla irl
- Anonyymi
Kuin hänelle.
Ok, muista tehdä niitä tosi ikäviäkin asioita, jotka on hyödyllisiä siinä sun hommassa, jotka auttaa sua kasvamaan ja pidä mielessä, että kukaan ei pyydä sitä, että rääkkäisit itseäsi tuntitolkulla, vaan ihan pienikin riittää, vaikka vain puoli minuuttia, jos ei sitäkään jaksa, niin vaikka ihan 15 sekuntia ja lähtee sitten siitä.
Kun kuljet luonnossa muista ihmetellä, avaa silmät selälleen, puolileikilläkin ihmettele. - Anonyymi
Mikä siinä ikäerossa sua niin ahdistaa. Ja minkä takia piti antaa toivoa kaikilla silmäniskuilla ja katseilla jos et halunnut mitään, särjit mun sydämmen.
- Anonyymi
Ja vielä lisäksi että saa mulle suoraankin laittaa viestiä. Olis jopa suotavempaa kuin tämä
- Anonyymi
Gubbeko taas seikkailee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbeko taas seikkailee?
Suksi muualle
- Anonyymi
Kyl se helpottaa älä huijaa ihtiäs perhesekoilu kiinnittää ne ajatukset
- Anonyymi
Ikäero ei merkitse mitään. Kunto merkirsee jos maha on pyykkilauta ei toisella voi olla pallomaha ja nehän kuolee elintapojensa myötä nuorena. Tosin kukaan ei tiedä, ikä ei sitä kerro. Vanhempi voi näyttää 15 v nuoremmalta. Muut asiat elämänarvot, elintavat, kunto ja ulkonäkö pitää olla samaa tasoa.
- Anonyymi
Sepä tuli selväksi mistä kiikasti. Helpostihan me molemmat löydämme ikäistämme seuraa haku vain päälle ja juhannuksena ei enää yksin.
- Anonyymi
Sinä et tunnista rakkautta vaikka se jyräisi ylitsesi täysperävaunurekan lailla.
- Anonyymi
Eiköhän ne tavarat kulkisi myös muualla tavalla. Rekat ojassa ja turhia kolareita. Rikkoutuneita tavaroita. Junaliikenne tms.
- Anonyymi
Ikäerolla ei merkitystä, jos rakastaa oikeasti ❤️
- Anonyymi
Eikö tuo A tarkoitakaan nimen alkukirjainta? Nyt asiat näyttäytyvät täysin uudessa valossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521