Rahaorjan laskuun

Vatsanpohjaa kutkutti kivasti kun astuin sisälle kauppakeskukseen. Luvassa oli shoppailupäivä rahaorjan laskuun.

Lähetän viestin orjalle. “Tästä se lähtee. Ootko valmis?”
“Kyllä, Valtiatar”, orja vastaa. “Pidä hauskaa!”

Rahaorja oli saanut töissä tuntuvan bonuksen ja hän halusi hemmotella minua shoppailupäivän muodossa. Olimme etukäteen sopineet toiveista, odotuksista ja rajoista sessiolle.

Ensimmäisenä marssin alusvaateliikkeeseen. Myyjän avustuksella valitsin itselleni syntisen punaiset push up rintaliivit ja niihin sopivat pikkuhousut. Ostosten summa oli lähemmäs sata euroa. Lähetin kuvan kuitista orjalle. Ei mennyt minuuttiakaan kun hän oli lähettänyt kuittia vastaavan summan minulle. Rahojen lähetystä seurasi viesti. “Kiitos, Valtiatar.”

Siirryin seuraavaan liikkeeseen, tällä kertaa katsomaan hameita ja mekkoja. Sama kuvio toistui. Tein ostokseni, lähetin kuitista kuvan orjalle ja hän lähetti rahat kiitoksen kera.

“Oon ihan kivikovana”, orja kirjoitti kiitosten jälkeen.
“Todista se”, kehotin.
Sain paluuviestinä kuvan hänen tanassa olevasta, kovasta kyrvästä saatteella “Valtiattaren tekosia”.
“Muista, että saat koskea itseesi vasta luvan kera”, kirjoitan takaisin.
Kuuliainen vastaus tuli hetkessä. “Kyllä, Valtiatar.”

Musta oli niin kiihottavaa kun rahaorjani tiesi paikkansa. Ensin tyydytys Valtiattarelle ja sitten vasta hänelle - jos hän siis hoiti osansa sovitusti.

Seuraavan kaupan sovituskopissa nostin hameen helmaa, nappasin kuvan perseestäni ja lähetin kuvan orjalle.
Vastaus tuli välittömästi. “Valtiatar on julma kiusanhenki.”
Naurahdin itsekseni. Orjani oli heikkona perseisiin, etenkin mun. “Tykkäät vaan ;)”
“Niin tykkään.”

Suloista kidutusta. Siitä molemmat tykkäsimme. Tiesin, että lähetys lähetykseltä orjani tuli entistä kiimaisemmaksi. Kiihottunut olin minäkin, pikkarini olivat jo ihan märät.

Keskityin taas shoppailuun ja kiersin lisää liikkeitä. Ostin mm. pitkävartiset saappaat, koruja ja vaatteita. Kävin myös lounaalla pitkän kaavan kautta. Orja maksoi jokaisen ostokseni mukisematta ja kiitoksen kera.

Lopulta olin rättipoikki ja lähdin kotiin ostoskassien kera. Pian kotiin päästyäni oli aika vapauttaa kuuliainen rahaorjani paineesta. Loput sovitusta budjetista kuluisivatkin orgasmiveroon.

“Oot ollu ihanan tottelevainen orja tänään”, viestitin.
“Kiitos, Valtiatar. Oon ihan kivikovana ja heikkona sulle”, hän vastasi.
“Niinku kuuluukin. Lähetä loput rahat ja sitten on lupa tulla kuten sovittiin.”

Ensin tulivat rahat. Hetken päästä ääniviesti, jossa orja kiitti vuolaasti kun sai hemmotella Valtiatartaan. Loput viestistä oli voihkintaa kun orja tyydytti itsensä orgasmiin asti. Hän tuli kovaa huohottaen.
“Hyvä orja”, vastasin hänelle. “Valtiatar on tyytyväinen.”

Session jälkeen kävimme jälkihoitokeskustelun varmistaakseni, että molemmille jäi hyvä kokemus sessiosta.

Myöhemmin illalla toivotin hyvät yöt ja kyselin vielä fiiliksiä.
Orjan vastaus sai hymyn huulilleni.
“Oon leijaillut pilvissä koko päivän ja odotan innolla, että mitä kaikkea me vielä yhdessä keksitään!”

0

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        117
        5369
      2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        70
        5118
      3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        91
        4154
      4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        75
        3630
      5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        60
        3248
      6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2831
      7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
        Ikävä
        15
        2307
      8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
        Ikävä
        54
        1959
      9. Rakastatko mua

Vielä?
        Ikävä
        42
        1852
      10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
        Ikävä
        38
        1693
      Aihe