Vatsanpohjaa kutkutti kivasti kun astuin sisälle kauppakeskukseen. Luvassa oli shoppailupäivä rahaorjan laskuun.
Lähetän viestin orjalle. “Tästä se lähtee. Ootko valmis?”
“Kyllä, Valtiatar”, orja vastaa. “Pidä hauskaa!”
Rahaorja oli saanut töissä tuntuvan bonuksen ja hän halusi hemmotella minua shoppailupäivän muodossa. Olimme etukäteen sopineet toiveista, odotuksista ja rajoista sessiolle.
Ensimmäisenä marssin alusvaateliikkeeseen. Myyjän avustuksella valitsin itselleni syntisen punaiset push up rintaliivit ja niihin sopivat pikkuhousut. Ostosten summa oli lähemmäs sata euroa. Lähetin kuvan kuitista orjalle. Ei mennyt minuuttiakaan kun hän oli lähettänyt kuittia vastaavan summan minulle. Rahojen lähetystä seurasi viesti. “Kiitos, Valtiatar.”
Siirryin seuraavaan liikkeeseen, tällä kertaa katsomaan hameita ja mekkoja. Sama kuvio toistui. Tein ostokseni, lähetin kuitista kuvan orjalle ja hän lähetti rahat kiitoksen kera.
“Oon ihan kivikovana”, orja kirjoitti kiitosten jälkeen.
“Todista se”, kehotin.
Sain paluuviestinä kuvan hänen tanassa olevasta, kovasta kyrvästä saatteella “Valtiattaren tekosia”.
“Muista, että saat koskea itseesi vasta luvan kera”, kirjoitan takaisin.
Kuuliainen vastaus tuli hetkessä. “Kyllä, Valtiatar.”
Musta oli niin kiihottavaa kun rahaorjani tiesi paikkansa. Ensin tyydytys Valtiattarelle ja sitten vasta hänelle - jos hän siis hoiti osansa sovitusti.
Seuraavan kaupan sovituskopissa nostin hameen helmaa, nappasin kuvan perseestäni ja lähetin kuvan orjalle.
Vastaus tuli välittömästi. “Valtiatar on julma kiusanhenki.”
Naurahdin itsekseni. Orjani oli heikkona perseisiin, etenkin mun. “Tykkäät vaan ;)”
“Niin tykkään.”
Suloista kidutusta. Siitä molemmat tykkäsimme. Tiesin, että lähetys lähetykseltä orjani tuli entistä kiimaisemmaksi. Kiihottunut olin minäkin, pikkarini olivat jo ihan märät.
Keskityin taas shoppailuun ja kiersin lisää liikkeitä. Ostin mm. pitkävartiset saappaat, koruja ja vaatteita. Kävin myös lounaalla pitkän kaavan kautta. Orja maksoi jokaisen ostokseni mukisematta ja kiitoksen kera.
Lopulta olin rättipoikki ja lähdin kotiin ostoskassien kera. Pian kotiin päästyäni oli aika vapauttaa kuuliainen rahaorjani paineesta. Loput sovitusta budjetista kuluisivatkin orgasmiveroon.
“Oot ollu ihanan tottelevainen orja tänään”, viestitin.
“Kiitos, Valtiatar. Oon ihan kivikovana ja heikkona sulle”, hän vastasi.
“Niinku kuuluukin. Lähetä loput rahat ja sitten on lupa tulla kuten sovittiin.”
Ensin tulivat rahat. Hetken päästä ääniviesti, jossa orja kiitti vuolaasti kun sai hemmotella Valtiatartaan. Loput viestistä oli voihkintaa kun orja tyydytti itsensä orgasmiin asti. Hän tuli kovaa huohottaen.
“Hyvä orja”, vastasin hänelle. “Valtiatar on tyytyväinen.”
Session jälkeen kävimme jälkihoitokeskustelun varmistaakseni, että molemmille jäi hyvä kokemus sessiosta.
Myöhemmin illalla toivotin hyvät yöt ja kyselin vielä fiiliksiä.
Orjan vastaus sai hymyn huulilleni.
“Oon leijaillut pilvissä koko päivän ja odotan innolla, että mitä kaikkea me vielä yhdessä keksitään!”
Rahaorjan laskuun
0
590
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693