onko kenelläkään kokemusta vanhan kivitalon maalauksesta? Itsellä alkuperäisenä maalina kalkkimaali ja pitäisi suorittaa uudelleen maalaus. Oletteko käyttäneet Tikkurilan Kivisil maalia? Pystyykö maalauksen suorittaa ruiskulla vai meneekä sutimiseksi?
Kivisil
Maalari(ko)
2
1334
Vastaukset
- menee
Maalasin aiemmin kalkkimaalilla maalatun rapatun talon Kivisil-maalilla. Pesin vanhan maalin huolellisesti pois painepesurilla. Annoin kuivua useita viikkoja. Sitten vaan sutimaan. Talkoissa oli 8 miestä, 2 kullakin seinällä. Pensselit kuluivat melkolailla kokonaan karkeassa pohjassa. 2 maalauskertaa riitti hyvin (3 oli suositus). Hyvin on maali pysynyt 11 vuotta.
- Anonyymi
Meijän taloyhtiössä maalattiin kans noin 10 v sitte ja hyvin on pysynyt. Painepesurilla puhtaaksi ja sitärataa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889