Kun ei ole työhistoriaa kertynyt maksetaan kaikkein pienintä Kelan maksamia kansan ja takuueläkkeitä olisi tulossa indeksikorotus leikkuri muutenkin eläke on pieni näistä eläkkeistä ei makseta veroa. minä rupean säästämään lääkkeistä, ruuasta , sähköt poikki. On se kumma kun leikataan kaikkein pienimmät eläkkeet työsuhteita en saanut koskaan oli työkokeilua, kuntouttavaa työtoimintaa ilmaiseen työhön kelpasi palkkatyöhön Iltalehdessä juttu eläkeleikkurista
Säästökohteena köyhät eläkkeiden indeksikorotukset leikkuriin
Anonyymi-ap
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnalla on myös laki suunnitteilla, jossa ammattiliittoon kuuluminen tulee rangaistavaksi teoksi. TV:ssä pitämässään vappupuheessa Rydmanin mielestä vain heillä on oikeaa politiikkaa, joka kurittaa köyhiä eniten.
- Anonyymi
Ei ole rahaa lääkkeisiin lääkäri käynteihin jne. parempi kuolla näin maan hallitus ajaakin vanhukset kuolemaan joka on suurin kuluerä vanhusten hoidossa
- Anonyymi
Sen siitä saa kun äänestää kokoomusta ja persuja. Nyt on vaalien jälkeen keskustakin samalla linjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu125792Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47789Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35766- 54671
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143664Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186629Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus46626Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42606Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21604Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e24596