Kun ei ole työhistoriaa kertynyt maksetaan kaikkein pienintä Kelan maksamia kansan ja takuueläkkeitä olisi tulossa indeksikorotus leikkuri muutenkin eläke on pieni näistä eläkkeistä ei makseta veroa. minä rupean säästämään lääkkeistä, ruuasta , sähköt poikki. On se kumma kun leikataan kaikkein pienimmät eläkkeet työsuhteita en saanut koskaan oli työkokeilua, kuntouttavaa työtoimintaa ilmaiseen työhön kelpasi palkkatyöhön Iltalehdessä juttu eläkeleikkurista
Säästökohteena köyhät eläkkeiden indeksikorotukset leikkuriin
Anonyymi-ap
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnalla on myös laki suunnitteilla, jossa ammattiliittoon kuuluminen tulee rangaistavaksi teoksi. TV:ssä pitämässään vappupuheessa Rydmanin mielestä vain heillä on oikeaa politiikkaa, joka kurittaa köyhiä eniten.
- Anonyymi
Ei ole rahaa lääkkeisiin lääkäri käynteihin jne. parempi kuolla näin maan hallitus ajaakin vanhukset kuolemaan joka on suurin kuluerä vanhusten hoidossa
- Anonyymi
Sen siitä saa kun äänestää kokoomusta ja persuja. Nyt on vaalien jälkeen keskustakin samalla linjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733