Toimi näin ja vältä valaisimesta syttyvä tulipalo
Tee näin asennetuille valaisimille:
Vaihda vilkkuva tai sammunut loisteputki tai lamppu uuteen mahdollisimman nopeasti.
Mieti, onko järkevää yhden loisteputken ja sen kuristimen vaihdon yhteydessä vaihtaa tilan tai kiinteistön kaikkien valaimien kuristimet ja loisteputket yhdellä kertaa sarjavaihtona.
Puhdista valaisimet. Pöly ja valaisimeen kertynyt muu lika voivat syttyä helposti.
Valaisimet, erityisesti loisteputkivalaimet, voivat aiheuttaa tulipalon sen jälkeen, kun loisteputkeen tai valaisimen kuristimeen on tullut jotain vikaa. Ongelmat on helppo välttää yllä luetelluilla toimenpiteillä.
Valaisimet, joissa käytetään halogeeni- tai hehkulamppua, kuumenevat käytettäessä niin paljon, että ne voivat sytyttää lähellä olevan materiaalin palamaan.
Toimi näin ja vältä valaisimesta syttyvä tulipalo Tee näin asennetuille valaisimille: Vaihda vilkk
Anonyymi-ap
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä näin tärkeää seuraavaksi ??
- Anonyymi
Sinä tarvitsisit lääkityksen ymmärtääksesi tälläisten keskustelupalstojen luonteen ja tarkoituksen -mutta valitettavasti lääkitystä vaivaasi ei taida olla saatavilla vaan joudut tyytymään siihen mitä aikoinaan on sillä pipetillä annettu.
Äänestä SDP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832