Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
Olisiko kaivattusi
44
2275
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Luulin, että hän olisi ollut. Itse olen.
- AnonyymiUUSI
Olen itse ja siksi toivon samaa myös toiselta (naiselta). Hetero olen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse ja siksi toivon samaa myös toiselta (naiselta). Hetero olen.
Se on hieno piirre. Toivottavasti löydät vertaisesi.
- AnonyymiUUSI
En usko
- AnonyymiUUSI
Itse olen uskollinen…..
- AnonyymiUUSI
Uskovainen eli uskollinen.
Mikä päivän uusin viisaus:
Etsivä ei yleensä löydä, vaan varsinkin joku yksityisetsivä hukkaa itsensäkin etsiessään jotain. - AnonyymiUUSI
tottakai tulen olemaan uskollinen sitten kun parisuhteeseen taas ryhdyn. tässä asiassa pääni pitää kyllä. olen jymähtäjä luonne kun rakastun ja yksi riittää. hän olisi minulle kaikki kaikessa.
- AnonyymiUUSI
useimmin etsimällä ei löydä, vahingossa voi löytää etsimänsä
- AnonyymiUUSI
Nainen : olisin. Miehestä: luulen niin.
- AnonyymiUUSI
Nainen: olisi. Mies: olisin.
- AnonyymiUUSI
Joo. Minä ainakin.
- AnonyymiUUSI
Moi ja joo ❤️
Lähetetty commadore 64:lla 🤗🤭- AnonyymiUUSI
Yritin kysyä asiaa Sharp 700 peeceeltä, mutta en saanut sitä enää käynnistymään kun käyttis oli kasettinauhalla ja nauha rispaantunut, eikä käyttis enää latautunut koneeseen 🙄
- AnonyymiUUSI
Tietysti!
- AnonyymiUUSI
Kaivattuni nainen ei ole missään vaiheessa ollut luottamukseni arvoinen. Se on se syy miksi asiat ei koskaan edennyt.
- AnonyymiUUSI
Kaikki tekee joskus virheitä. Antaisit hänelle mahdollisuuden vielä.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä ihmisiä, jotka ihastuu alusta asti epäluotettaviin. Minulla ihan kaikki lähtee luottamuksesta. Ilman sitä ei voi olla mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka ihastuu alusta asti epäluotettaviin. Minulla ihan kaikki lähtee luottamuksesta. Ilman sitä ei voi olla mitään.
Vaikea se on heti ensi ihastumisella huomata onko toinen luotettava vai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No minä nainen olen luotettava. En täydellisesti ole kaikessa onnistunut. Mutta se tekee minusta ihmisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka rikoksia takana, niin voiko luottaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka rikoksia takana, niin voiko luottaa?
Luotan häneen mieheen joka tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
Kenelle oli tämä? 🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Voi että, sinä kekkeruusi se jaksat
- AnonyymiUUSI
Olisin saletisti mutta hän tuskin olisi mulle
- AnonyymiUUSI
Olisin satavarmasti uskollinen, jos olisin parisuhteessa samanikäisen miehen kanssa. Demiseksuaali ei hypi sängystä sänkyyn koskaan! Sitä samaa odotan myös häneltä.
- AnonyymiUUSI
No jopas taas koitat matkia ja sotkea. Olen minäkin semisti demi enkä tykkää ikäisistäni vaan nuoremmista. Onneksini myös he pitävät musta. Uskollinen olen jos niin sovitaan ja sitoudutaan.
- AnonyymiUUSI
Hän (mies) ei ollut. Petti heti 3 viikon tapailun jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Kaivattuni kanssa pitäisi olla avoin suhde ja sellainen ei itseäni kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Ai niinkö
- AnonyymiUUSI
Ei välttämättä pystyttäis kumpikaan olemaan uskollisia. On niin monia ihmisiä, joiden kanssa on yhteistä menneisyyttä, joka pitäisi saattaa päätepisteeseensä seksin avulla. Tai sitten vanha suola alkaisi vaan janottaa, jos tulisi sopiva tilaisuus vastaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä luulisin ja kyllä. Jos kumpikin haluaisi nähdä vaivaa ja rakentaa jotain keskenään toimivaa, millaisia lämpimiä aikojakin siihen sisältyisi.
- AnonyymiUUSI
kaivurilla voi kaivaa kaivatun esiin jos 23 metriäkin ssyvänä kuopan etsimällä kaivat niin tulee pohjavesi jo vasta voi juoda sitä...
- AnonyymiUUSI
Minä olisin ehdottoman uskollinen ja luotan mieheen myös.
- AnonyymiUUSI
mutta niin lapioilla kaivaminen tosi suuria onkaloita kymmenienkin metrin syviä juttu vaativampaa
oikeasti niin vedestä niin jään alta poraa reikä ja kirkasta juomavettä jään alta voi, raikasta ja kylmää - AnonyymiUUSI
Hän olisi, ja en itse voisi koskaan kuvitella löytäväni hänen kaltaistaan naista.
https://www.youtube.com/watch?v=MA5O4vhrbC8 - AnonyymiUUSI
Olen uskollinen, mutta mutta, mies on parisuhteessa. En anna sen haitata meidän suhdetta.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos hän pettää nykyistä puolisoaan, niin hän pettää myös sinua.
- AnonyymiUUSI
Miksi olla uskollinen toiselle jos ei toinenkaan ole itselle tokikaan mun ei tarvitse itse kostaa pettämistä seurasin lapsuuteni vierestä kuinka se äitiäni satutti kun isäni häntä petti aina äiti sen tiesi vaikka isäni ei sillä kotona kehuskellu äidilleni niin kuin hänen isänsä teki hänen äidilleen taasen joitain asioita joissa en halunnu olla samanlainen kuin isäni ja edelleen sellainen ihminen jonka kanssa ei ole koskaan edes ollu yhdessä ni mielestäni sellaista ei voi kaivata ikävöidä ehkä hänen jättämänsä ensivaikutelman takia ikävä on taas tunteena pahempi kuin kaipaus ei nää ole sanottu ettäkö ikävänsä kohdetta koskaan enään toiste edes tapaa kaipaus taas johtunee siitä että on erossa ihmisestä jonka lähellä haluaisi olla
- AnonyymiUUSI
Luottamus on..
Ja - AnonyymiUUSI
Jep molempiin
- AnonyymiUUSI
Miten ukkomies muka olisi uskollinen,ja kelle? 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Olen semmoinen mammanpoika että en kyllä ikinä uskaltaisi edes kenenkään muun naisen syleiltäväksi. Olen siis uskollinen. Se että onko nainen minua kohtaan uskollinen, riippuu siitä, rakastaako hän minua. Olisi kamalaa olla naisen kanssa joka pettäisi. Varainkin kun olen semmoinen joka itse kiintyy kauheasti ja rakastaa ja välittää.
- AnonyymiUUSI
Uskon että olisi. Hän tuntuu ihmiseltä keneen voi luottaa, joka ei satuttaisi ihmistä kenestä välittää. Itse sitoudun aina täysin. Joten olisin/ olen ehdottoman uskollinen hänelle.
- AnonyymiUUSI
Jos menen suhteeseen odotan että puolisoni on 100% uskollinen minulle ja minä 100% uskollinen hänelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742987
- 1082278
- 442275
- 322027
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4671923- 1321704
- 301646
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna221561Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313281427Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne61400