Tuolla on vuoropäiväkodeissa.

Anonyymi-ap

Missä mahtanee kirjoittaja itse olla, kun hänelle tuolla on?

Eikös tämä kirjoittaja itse kulkenut iloisesti rälläten pimppibaareissa kun omat lapsensa oli yksin exiensä kasvatuksessa, siis enemmän kuin kommentoijan kasvatuksessa, joka harrasti tinderelämää?

"Perustele siinä sitten parhaassa iässä perheitä kun iskä on poissa kolme viikkoa kuukaudesta.
Tuolla on vuoropäiväkodeissa lapsia, joiden isä on lentäjä ja äiti lentoemäntä.
Heitä kasvattaa vuoropäiväkodin hoitajat enemmän kuin vanhemmat.
Melkein kuin olisivat orpoja.
2010"

ETÄKASVATETTUJA ORPOJA ... ?

13

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pasanen kasvoi kokonaan isättömänä ja perhe katosi jo siinä vaiheessa kun lapset oli päiväkodissa ja Pasanen ei sittemmin koskaan ole ollut heidän kanssaan tekemisissä.
      Pasanen kauhistelee kuinka kalliiksi kakaroiden elättäminen tulee ja kehuskelee sillä että mitä vähemmän tekemisissä niin sitä parempi. Tunne näyttää olevan molemminpuolinen ja pankkineidin vaimon poika ei koskaan ole asunut Pasasen kotitaloudessa myöskään, joten kannattaa olla aika hiljaa näistä lapsiasioista. Sitäpaitsi Kymppi kertoi vain että sille korkealle lentäjän palkalle on omat syynsä ja perhesyyt on yksi niistä. Hän ei puhunut itsestään vaan liikennelentäjän ammatista, jota sinä paksukainen kutsut kateuksissasi ylipalkatuksi.

      • Anonyymi

        No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?

        Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?

        Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.

        Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?

        Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.

        Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa.

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010

        Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010

        Aivan täysin selvää että tämä 2010 Possofantteilja on miljonääriliikemies, on varmasti, kyllä kyllä.

        Ja mikä jälleen .... kateus ..... nyt ollaan jälleen niin kateellisia niin kateellisia, että varmaankin myös katkeria.

        Henkisesti ja fyysisesti terve miljonääripossottelija, VITTUMIKÄIDIOOTTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.

        Kaikki kaupalliset toimijat kouluttavat itse omat pilottinsa, ilmavoimien lentäjät verovaroilla, yksityinen lentokoulutus on pienkoneille... olet sinä melkoinen pelle, ei ja ei f1 kuskeista ei ole kenellekään mitään hyötyä, se on viihdettä... uber kuskit toimittavat ruokaa... hullu sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.

        Vertauksia on maailma täynnä, kuten:

        Idiootti dibloomi-insinöörinä.

        Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.

        Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.

        ja paljon muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertauksia on maailma täynnä, kuten:

        Idiootti dibloomi-insinöörinä.

        Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.

        Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.

        ja paljon muuta.

        Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.

        Posson idiotismeja on hauskaa seurata. Äijällä on aivot väärinpäin päässä. Nyt jo junankuljettajat on lentäjiä vastuullisemmassa ammatissa. Junankuljettajaksi pääsee jos on omat puukengät ja tupakat.


    • Anonyymi

      Nyt Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on päivän teemanaan työn vastuullisuus.

      Dille on rakenusteknikko mutta ei rakennusmestari ja sitä mielipidettä että vastaavat mestarit on ainoastaan työmailla henkilökohtaisella vastuullaan arkistoimassa piirrustuksia, koska kaikki ammattihenkilöt tietävät mitä tekevät ja kantavat vastuunsa omista toimistaan ja materiaaleistaan.

      Idiootti kuitenkin vaikeni kun täällä thaimaassa sortui kerrostalo sen johdosta, että vastaavalle mestarille oli yhdentekevää oliko käytetyt raudoitusteräkset teräksiä vai kuminauhoja.

      Tottakai lentäjillä on suuri vastuu, mutta on olemassa miljoonia muitakin ammatteja joissa on suuri vastuu, joten siinäpä Dillellä taasen jutunjuurta vaihteen vuoksi 24/7.

      Tuo finnairfanitus on sairasta, yhtä sairasta kuin Pattayafanitus.

    • Anonyymi

      Posso, sinä olet mieleltäsi sairas, hae itsellesi apua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      48
      2229
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    Aihe