Tuolla on vuoropäiväkodeissa.

Anonyymi-ap

Missä mahtanee kirjoittaja itse olla, kun hänelle tuolla on?

Eikös tämä kirjoittaja itse kulkenut iloisesti rälläten pimppibaareissa kun omat lapsensa oli yksin exiensä kasvatuksessa, siis enemmän kuin kommentoijan kasvatuksessa, joka harrasti tinderelämää?

"Perustele siinä sitten parhaassa iässä perheitä kun iskä on poissa kolme viikkoa kuukaudesta.
Tuolla on vuoropäiväkodeissa lapsia, joiden isä on lentäjä ja äiti lentoemäntä.
Heitä kasvattaa vuoropäiväkodin hoitajat enemmän kuin vanhemmat.
Melkein kuin olisivat orpoja.
2010"

ETÄKASVATETTUJA ORPOJA ... ?

13

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pasanen kasvoi kokonaan isättömänä ja perhe katosi jo siinä vaiheessa kun lapset oli päiväkodissa ja Pasanen ei sittemmin koskaan ole ollut heidän kanssaan tekemisissä.
      Pasanen kauhistelee kuinka kalliiksi kakaroiden elättäminen tulee ja kehuskelee sillä että mitä vähemmän tekemisissä niin sitä parempi. Tunne näyttää olevan molemminpuolinen ja pankkineidin vaimon poika ei koskaan ole asunut Pasasen kotitaloudessa myöskään, joten kannattaa olla aika hiljaa näistä lapsiasioista. Sitäpaitsi Kymppi kertoi vain että sille korkealle lentäjän palkalle on omat syynsä ja perhesyyt on yksi niistä. Hän ei puhunut itsestään vaan liikennelentäjän ammatista, jota sinä paksukainen kutsut kateuksissasi ylipalkatuksi.

      • Anonyymi

        No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onkos tämä Pasastelija 2010 vai 2010:n fani?

        Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?

        Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.

        Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hieman outoa, että korkea palkka on tärkeämpi kuin omien lastensa kasvattaminen?

        Siis omista lapsista tulee kuin orpoja päiväkotilaitoslapsia kun vanhemmille, jopa molemmille vanhemmille palkkansa on tärkeämpi.

        Joo on on Kymppi aina ja kaikessa oikeassa.

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010

        Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Possofantin järki ei taaskaan toimi, tai ei se kyllä ole koskaan toiminutkaan. Kyse oli liikennelentäjän korkean palkan syistä, eikä minusta.

        Sitäpaitsi sillä aloittelevan perämiehen peruspalkalla kestää vuosia maksaa se koulutuksen omaosuus takaisin, joten olet ensimmäiset vuodet miinuksella. Sekin on hyvä syy sinulle olla kadehtimatta lentäjän hienoa ja arvokasta ammattia.

        2010

        Aivan täysin selvää että tämä 2010 Possofantteilja on miljonääriliikemies, on varmasti, kyllä kyllä.

        Ja mikä jälleen .... kateus ..... nyt ollaan jälleen niin kateellisia niin kateellisia, että varmaankin myös katkeria.

        Henkisesti ja fyysisesti terve miljonääripossottelija, VITTUMIKÄIDIOOTTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paskat, finnair kouluttaa itse omat lentäjänsä, samoin ilmavoimat... aikuinen terve mies possottelee, voi vittu. Ihan yhtä arvokas ammatti on junankuljettaja, jopa vastuukin matkustajista on suurempi.

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.

        Kaikki kaupalliset toimijat kouluttavat itse omat pilottinsa, ilmavoimien lentäjät verovaroilla, yksityinen lentokoulutus on pienkoneille... olet sinä melkoinen pelle, ei ja ei f1 kuskeista ei ole kenellekään mitään hyötyä, se on viihdettä... uber kuskit toimittavat ruokaa... hullu sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posso. Suomessa ammattilentäjän peruskoulutusta tarjoaa muun muassa Suomen Ilmailuopisto Porissa. Koulutus kestää noin kaksi vuotta ja se toteutetaan useissa eri jaksoissa. Koulutuksen jälkeen lentäjillä on ansiolentäjän lupakirja, mittarilento- ja monimoottorikelpuutus. Ansiolentäjän lupakirjan saatuasi voi hakea Finnairin tai jonkin muun lentoyhtiön järjestämään jatkokoulutukseen. Koulutus sisältää lentäjäkurssin ja simulaattoriharjoittelua sekä tyyppikurssin.

        Suomessa on tarjolla valtion tukema Suomen Ilmailuopisto, jonka kautta on saatavissa
        ATPL -frozen lupakirja 18 000 € hintaan.
        Jatkokoulutus Finnairilla:
        Mittarilentokelpuutus IR teoria ja lennot (PPL:n tai CPL:n haltijoille) 29 150 €

        Yhteensä koulutuksen hinta on siis valtion tukienkin jälkeen Suomessa tällä hetkellä
        48.000 euroa, joten älä ala Posso viisastelemaan taas asiasta jota et tiedä. Junakuljettajan vertaaminen ansiolentäjään on sama kuin vertaisit Uber-taksinkuljettajaa F1-kuskiin.

        Vertauksia on maailma täynnä, kuten:

        Idiootti dibloomi-insinöörinä.

        Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.

        Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.

        ja paljon muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertauksia on maailma täynnä, kuten:

        Idiootti dibloomi-insinöörinä.

        Lattialiippari rakennusalan huippuosaajana.

        Kaikki Pattayan rakkaat lähes kokkeja.

        ja paljon muuta.

        Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä näkee tämän viestintä tavan ongelmat, jo yksi mieleltään järkkynyt saa koko palstan pahoin voivaksi, ettei muut viitsi enää tänne kirjoittaa mitään.

        Posson idiotismeja on hauskaa seurata. Äijällä on aivot väärinpäin päässä. Nyt jo junankuljettajat on lentäjiä vastuullisemmassa ammatissa. Junankuljettajaksi pääsee jos on omat puukengät ja tupakat.


    • Anonyymi

      Nyt Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on päivän teemanaan työn vastuullisuus.

      Dille on rakenusteknikko mutta ei rakennusmestari ja sitä mielipidettä että vastaavat mestarit on ainoastaan työmailla henkilökohtaisella vastuullaan arkistoimassa piirrustuksia, koska kaikki ammattihenkilöt tietävät mitä tekevät ja kantavat vastuunsa omista toimistaan ja materiaaleistaan.

      Idiootti kuitenkin vaikeni kun täällä thaimaassa sortui kerrostalo sen johdosta, että vastaavalle mestarille oli yhdentekevää oliko käytetyt raudoitusteräkset teräksiä vai kuminauhoja.

      Tottakai lentäjillä on suuri vastuu, mutta on olemassa miljoonia muitakin ammatteja joissa on suuri vastuu, joten siinäpä Dillellä taasen jutunjuurta vaihteen vuoksi 24/7.

      Tuo finnairfanitus on sairasta, yhtä sairasta kuin Pattayafanitus.

    • Anonyymi

      Posso, sinä olet mieleltäsi sairas, hae itsellesi apua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Karhuryhmä

      Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3626
    2. Mitä sä pelkäät

      Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3293
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

      Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      91
      3172
    4. Mitä kaikkea sä

      Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3098
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

      Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3003
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

      Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2745
    7. Ei me saada toisiamme

      Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2530
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

      ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2453
    9. Satuit vain olemaan

      Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2308
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

      Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2070
    Aihe