Löytyykö hiuspinni tyydyttäjiä (naisia) olen pidemmän aikaa harkinnut asiaa, olen vaan hieman tietämätön, että miten ja miltä tuntuu . .
Haluaisin kivoja tuntemuksia.
4
894
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat kai sitä, hiuspinniä liikutellaan pissareiässä, on paremmin nuorten tyttöjen juttuja, oltiin kaverin kanssa 13v kun topsin kanssa toisillemme tehtiin.
Tuntemukset oli tosi kivoja, kun osuu tiettyyn paikkaan, niin pistää varpaatkin kipristelemään.
Tosin olen sortunut aikuisenakin tekemään sitä 8 numeron virkkuukoukun kanssa ja nautinnot ovat taivaalliset, ehdoton hygieenisyys on kuitenkin muistettava, voi käyttää peiliä apuna, ettei koskettele sillä muuta ihoa, vaan osuu heti reikään.
Ja tietenkin on oltava hellävarainen, sillä koskettelet naisen herkintä paikkaa. - Anonyymi
Buaahaa, jo alkoi su8ltaminen!!!!!
- Anonyymi
Mä voin panna sua mun puh on 358453595039
- Anonyymi
Spede panee sua puhelinnumeroon; buaahaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703