Löytyykö hiuspinni tyydyttäjiä (naisia) olen pidemmän aikaa harkinnut asiaa, olen vaan hieman tietämätön, että miten ja miltä tuntuu . .
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tarkoitat kai sitä, hiuspinniä liikutellaan pissareiässä, on paremmin nuorten tyttöjen juttuja, oltiin kaverin kanssa 13v kun topsin kanssa toisillemme tehtiin.
Tuntemukset oli tosi kivoja, kun osuu tiettyyn paikkaan, niin pistää varpaatkin kipristelemään.
Tosin olen sortunut aikuisenakin tekemään sitä 8 numeron virkkuukoukun kanssa ja nautinnot ovat taivaalliset, ehdoton hygieenisyys on kuitenkin muistettava, voi käyttää peiliä apuna, ettei koskettele sillä muuta ihoa, vaan osuu heti reikään.
Ja tietenkin on oltava hellävarainen, sillä koskettelet naisen herkintä paikkaa. - Anonyymi
Buaahaa, jo alkoi su8ltaminen!!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422