No, voi sentään. Kuitenkin petraamisen varaa jäi Summa Defencelle. Mutta millä petrata kun kukaan viisas yrityksellään tulosta tekevä yrittäjä ei vaihda yritystään Meriauran ja Summa Defencen senttiosakkeisiin. Vai löytyykö joku niin tyhmä ympäripuhuttava.
Liekö uutinen Summa Defencen hallitukselle, että hyvin menestyvät yrittäjät ovat viisaita ja kykeneviä huolehtimaan omasta ja yhteiskuntamme edusta.
Voi, mikä juhla. Meriauran tappio pieneni.
9
206
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannattaa juhlia tappiota. Summa Defence saa lähtökohdaksi pörssitaipaleelle tukevat tappiot.
On vaan kunnon juhlimisen arvoinen saavutus.- Anonyymi
No Holopainen kerro se, miten surkeudesta noustaan sijoituskohteeksi. Se halutaan tietää.
Loppuuko sodat ja poistuuko riski joutua sotaan ennen Summa Defencen ensimmäistä voitollista tilikautta..
- Anonyymi
Mistä moinen yhtäkkinen kehitys tuli?
- Anonyymi
Holopaisen tyhmistä puheista.
- Anonyymi
Eihän kyseessä ole manipulointi. Eihän?
- Anonyymi
Ei voi olla. Ei tietenkään. Ei sellaista voi eikä saa tapahtua
- Anonyymi
Ei tietenkään ole manipulaatio. Ovathan Holopainen ja Kankaala asialla. Tunnetusti liiankin rehellisiä. Vai mitä?
- Anonyymi
Tämä ilonpito voi ennakoida iloisia hautajaisia Summa Defencelle.
Uskottavasti HS:n selvitys ja laaja artikkeli ovat pörssijohdon ja Finanssivalvonnan pöydällä kun yhtiön listauskelppoisuutta tarkastellaan. Ihan vaan sijoittajien sijoitusturvaa ajatellen. - Anonyymi
Nyt toukokuun toisella viikolla Meriauran osake jatkaa hyvää miinusmerkkistä kehitystään olleita juuri nyt seitsemän sentin hinnassa.
Summa Defence varmaan etsii tällaisia vastaavalla tavalla innovaatiotoimissaan onnistuneita, "kohdeyrityksiä" niin kuin Herra Holopainen niitä korkeasti nimittää.
Vieläkö joku lähtee mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994