Jos saat ehdottoman tuomion ja lähdet sitä istumaan niin mitkä ohjeet konkarina antaisit uudelle ensikertalaiselle vangille?
A) Älä Kysele, Tiedä tai Näe mitään.
B) Huolehdi vain OMISTA asioistasi
C) Älä anna muiden puuttua asioihisi.
D) Älä kaveeraa ja tungettele liikaa
E) Älä velkaannu.
Lusimisen ABC
Anonyymi-ap
3
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pysy erossa muista vangeista, ettei tyhmyys tartu. Osta aina maksimimäärät jauhoja, sokeria ja hiivaa (ruokasoodaa), munia. Pyydä jonkun leipoa pullaa, näin saat kaikki tyytyväiseksi. Itse sun ei tarvii vaivautua, Käske putsarin pyytää muutama ylimääräinen litra maitoa keittiöstä, yleensä onnistuu, muuten tehdään veteen tai maitojauheeseen (jauhe on kallista)
- AnonyymiUUSI
Tuossahan noi tärkeimmät.
Ja muista, vanki puhuu aina paskaa pamppujen mielestä. Sinusta voi tulla Lusija-neito.😇👍❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292311Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo101978Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi290815- 53811
- 62799
- 46789
- 84763
- 51723