Todella kurjaksi on mennyt karjalainen, taitaa olla kurjalainen.
Vappu katkaisi taas ilmestymisen moneksi päiväksi!
Montako päivää vuodessa yhteensä on että tuo onneton läpyskä ei suvaitse ilmestyä?
Olisi reilua tilausvaiheessa kertoa tilaajalle että montako ilmestymätöntä päivää tilauskausi sisältää, ei luulisi olevan vaikea asia, ellei sitten nolota sitä kertoa.
Arvioisin että vuodessa kurjalainen ilmestyy alle 10 kuukautta, kuitenkin vuosikerrasta maksetaan.
Sanomaläpyskä kurjalainen
12
171
Vastaukset
- Anonyymi
Toimituksen krapulapäivät vähentävät ilmestymispäiviä.
- Anonyymi
Koivumaa juhlii työväenjuhlapäivää niin voimallisesti ettei ehdi tehdä lehteä, laulaa; "Työn orjat sorron yöstä nouskaa ---", niin voimallisesti ja ryyppää välillä julkaisematta jätetyistä tekstiviesteistä keräämillään rahoilla ostettuja viinoja.
Lieneekö Heikki Arppi ryyppykaverina, voihan se Kakkonenkin olla mukana. - Anonyymi
Miksi ihmeessä maksatte ja kaipaatte tuota propagandaläpyskää? Samaa propagandaa on kaikki muukin valtamedia täynnä eikä maksa mitään.
- Anonyymi
No kun tuli tilattua ja maksettua ja sitten se on tämmöstä. Sai olla laitimmainen kerta.
- Anonyymi
Jos lehti ei ilmesty niin netistä löytyvät kyllä kaiken maailman uutiset yötä päivää. Pohjois-Karjala on niin tapahtumaköyhää aluetta että päivän pärjää ilman Karjalaistakin. Kun tilaajat vähenevät niin ilmestymiskerrat vähenevät myös.
Tästä on esimerkkinä valittajien oma lehdykäinen joka lopettaa tilaajien ja lukijoiden puutteessa. En muista nyt millä nimellä se on mutta demarien ikioma Pohjois-Karjala se ennen oli. - Anonyymi
mie käyn aamusella lukasemassa Karjalaisen ABC:ravintolassa pienen kahvin kanssa. Paskalehti ei voi muuta sanoa. Vasuri-propagandaa täynnä sun muuta ilmastohömppää.
- Anonyymi
Viherpunikkilentolehtinenhän se alkaa kyllä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunikkilentolehtinenhän se alkaa kyllä olla.
Teille persuille kaikki näyttäytyy nyt vihervasemmistolaisena surkeutena sen jälkeen, kun kerjäsitte itsellenne surkeista surkeimman vaalitappion. Ei taida olla teille sopivaa sanomalehteä tässä maassa.
- Anonyymi
Siinäpä se tuli hyvin sanottua, samaa olen ajatellut minäkin. Takavuosina juhlapyhät eivät vaikuttaneet näin paljon , kuin nykyään tekee.
- Anonyymi
Muuttasivat yksipäiväiseksi.
Samalla hinnalla. Voisi tulla minä päivänä tahansa. Olisi jotain jännitystä kytätä naapurin laatikkoa, josta olen lehden lukenut jo vuosia.- Anonyymi
Siltikään ei siinä tuoretta uutista olisi. Nytkin kaikki kolme päivää vanhoja juttuja ja nekin kopsattu muusta mediasta.
- Anonyymi
Tuleehan sieltä suorana puulaaki joko joko peli.Kaljaukot pellailee Kitteelä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713