WINDOWSIN ESITTELYSSÄ kuinka saan pois win11 työpöydältä
Minulla toimi Windowsin vaihtuvan näyttökuvan vaihtaminen itse valittuun kuvaan.
Ohje:
Mene tietokoneen asetuksiin, kirjoita hakukenttään ”Mukauttaminen””
Valitse ”Teemat ja liittyvät asetukset”
Valitse ”Tausta”
Valitse ”Mukauta taustakuvasi”-alasvetovalikosta vaihtoehto ”kuva”, jonka jälkeen valitset tietokoneelta haluamasi näyttökuvan. Samalla ”windowsin esittelyssä” ruutu lähtee pois.
WINDOWSIN ESITTELYSSÄ kuinka saan pois win11 työpöydältä Minulla toimi Windowsin vaihtuvan näyttöku
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ubuntu on yhtä käyttäjäystävällinen kuin Windows.
Ubuntussa on Windowsista tuttu työpöytä ja käynnistysvalikko, ja siinä on myös sisäänrakennettu ohjelmakauppa, josta voit ladata ja asentaa erittäin laajan valikoiman ilmaisia ohjelmia yhdellä napsautuksella.
Löydät ohjelmia videoeditointiin sekä kuvankäsittelyyn ja paljon, paljon muuta.
Sinun ei tarvitse etsiä toimistopakettia, koska se on sisäänrakennettu Ubuntuun. Ja tämä kaikki on ilmaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi204010- 873642
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313452961- 532600
- 472521
- 2012495
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322320- 1462229
- 311905
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1031433