Hei.
Onko sinulla kenties muutama sata- muutama tuhat euroa rahaa, jonka aiot sijoittaa, mutta et tiedä mihin?
Minulla on tarjolla erittäin varteenotettava mahdollisuus. Jos sinua todella kiinnostaa sijoituskohde joka tarjoaa kymmenien prosenttien vuosittaisen tuoton, ota yhteyttä ja kysy lisää.
[email protected]
Mahtava sijoitusvinkki
6
4472
Vastaukset
- höhläke
Minua ainakin kiinnostaa! Ehkä on kuitenkin helpointa, että lähetät vain rahat suoraan tililleni. Vaivanpalkaksi saat luonnollisesti lohkaista vaikka puolet tuotosta, noin suurella tuotolla minulla on varaa siihen!
No kerropa meille varteenotettaville sijoittajille näinkin loistavasta mahdollisuudesta.
- Vinkittävä sijoittaja
Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!
Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.
PS. eikä ole mikään huijaus!!!! - tässä silmään
Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:
Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!
Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.
PS. eikä ole mikään huijaus!!!!pikku vinkki sulle, saat enempi rahaa kun et ota muita mukaan vaan lottoat yksiksesi kun sulla on pommin varma systeemi, ei tartte jakaaa sitä 90% pois muille vaan saat itte kaiken... tästä vinkistä veloitan kyllä 4miljradia
Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:
Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!
Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.
PS. eikä ole mikään huijaus!!!!Otat voitoista 10 % itsellesi, mutta tappioista et joudu kärsimään itse mitään, koska sen maksavat muut osalliset ? Takuuvarma tuotto kyllä, mutta vain homman pyörittäjälle itselleen, sillä hän ei laita itse omaa rahaansa peliin mukaan.
- niin saat
Tätä enempää ei voi huijaukselta haiskahtaa, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että joku tolvana tuollekin rahansa lähettää. Sitten parutaan Karpolle kun kustiin silmään. Hah hah, tsemppiä sulle Vinkkaaja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427