Mahtava sijoitusvinkki

Vinkittävä sijoittaja

Hei.

Onko sinulla kenties muutama sata- muutama tuhat euroa rahaa, jonka aiot sijoittaa, mutta et tiedä mihin?

Minulla on tarjolla erittäin varteenotettava mahdollisuus. Jos sinua todella kiinnostaa sijoituskohde joka tarjoaa kymmenien prosenttien vuosittaisen tuoton, ota yhteyttä ja kysy lisää.

[email protected]

6

4440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhläke

      Minua ainakin kiinnostaa! Ehkä on kuitenkin helpointa, että lähetät vain rahat suoraan tililleni. Vaivanpalkaksi saat luonnollisesti lohkaista vaikka puolet tuotosta, noin suurella tuotolla minulla on varaa siihen!

    • No kerropa meille varteenotettaville sijoittajille näinkin loistavasta mahdollisuudesta.

      • Vinkittävä sijoittaja

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!


      • tässä silmään
        Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!

        pikku vinkki sulle, saat enempi rahaa kun et ota muita mukaan vaan lottoat yksiksesi kun sulla on pommin varma systeemi, ei tartte jakaaa sitä 90% pois muille vaan saat itte kaiken... tästä vinkistä veloitan kyllä 4miljradia


      • Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!

        Otat voitoista 10 % itsellesi, mutta tappioista et joudu kärsimään itse mitään, koska sen maksavat muut osalliset ? Takuuvarma tuotto kyllä, mutta vain homman pyörittäjälle itselleen, sillä hän ei laita itse omaa rahaansa peliin mukaan.


    • niin saat

      Tätä enempää ei voi huijaukselta haiskahtaa, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että joku tolvana tuollekin rahansa lähettää. Sitten parutaan Karpolle kun kustiin silmään. Hah hah, tsemppiä sulle Vinkkaaja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe