Mahtava sijoitusvinkki

Vinkittävä sijoittaja

Hei.

Onko sinulla kenties muutama sata- muutama tuhat euroa rahaa, jonka aiot sijoittaa, mutta et tiedä mihin?

Minulla on tarjolla erittäin varteenotettava mahdollisuus. Jos sinua todella kiinnostaa sijoituskohde joka tarjoaa kymmenien prosenttien vuosittaisen tuoton, ota yhteyttä ja kysy lisää.

[email protected]

6

4472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhläke

      Minua ainakin kiinnostaa! Ehkä on kuitenkin helpointa, että lähetät vain rahat suoraan tililleni. Vaivanpalkaksi saat luonnollisesti lohkaista vaikka puolet tuotosta, noin suurella tuotolla minulla on varaa siihen!

    • No kerropa meille varteenotettaville sijoittajille näinkin loistavasta mahdollisuudesta.

      • Vinkittävä sijoittaja

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!


      • tässä silmään
        Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!

        pikku vinkki sulle, saat enempi rahaa kun et ota muita mukaan vaan lottoat yksiksesi kun sulla on pommin varma systeemi, ei tartte jakaaa sitä 90% pois muille vaan saat itte kaiken... tästä vinkistä veloitan kyllä 4miljradia


      • Vinkittävä sijoittaja kirjoitti:

        Se on sellainen porukkalottosysteemi. Takuuvarma tuotto. Olen itse kehittänyt sellaisen pomminvarman systeemin, jolla lotossa ei yksinkertaisesti voi hävintä! Ei ole paha provikka mulla, vain 10% voitosta. Systeemini takaa varmat voitot joten se on teille melkein kuin ilmaista rahaa!!!!!!!

        Laittakaa ihmessä sähköpostia tulemaan niin kerron lisää.

        PS. eikä ole mikään huijaus!!!!

        Otat voitoista 10 % itsellesi, mutta tappioista et joudu kärsimään itse mitään, koska sen maksavat muut osalliset ? Takuuvarma tuotto kyllä, mutta vain homman pyörittäjälle itselleen, sillä hän ei laita itse omaa rahaansa peliin mukaan.


    • niin saat

      Tätä enempää ei voi huijaukselta haiskahtaa, mutta voisin vaikka lyödä vetoa, että joku tolvana tuollekin rahansa lähettää. Sitten parutaan Karpolle kun kustiin silmään. Hah hah, tsemppiä sulle Vinkkaaja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe