Suomessa hinnat nousevat , saatavuus huononee tullinen takia suomessa ,työttömyys lisääntyy !
Trumpin päätös voimaan tänään hinnat nousivat jopa 377 prosenttia Amerikkalaiset eivät ehkä ole a
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin päätös voimaan tänään – hinnat nousivat jopa 377 prosenttia
Amerikkalaiset eivät ehkä ole aiemmin saaneet tuta presidentti Donald Trumpin tullipäätösten iskua – mutta perjantaina ovat.- Anonyymi
Suomessa hinnat nousevat , saatavuus huononee tullinen takia suomessa ,työttömyys lisääntyy !
- Anonyymi
jää kiinan roskatuoteet myymättä
se on tarkoituskin
kommunismia ei tule kannattaa - Anonyymi
Kiina kääntää myynnin eurooppaan ja suomeen. Uusia kiinalaisia pienkoneita halvalla!
- Anonyymi
mehän voidaan tehdä kohta kauppaa ukrainan ,puolan,-latvian,-viron, kanssa jne ...maita on monta ja mahdollisuuksia paljon...
- Anonyymi
Mitä sitten, ei ne herrat sitä maksa! Tämähän on vasta alkua, kiitos EU:n ja Naton.
- Anonyymi
No nyt ollaan ison Jännän äärellä.
- Anonyymi
Todistettavasti? täällä Suomi24:llä ajoleikkureista on tehty lukuisia lumikoneita metsäkoneista nyt puhumattakaan :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistettavasti? täällä Suomi24:llä ajoleikkureista on tehty lukuisia lumikoneita metsäkoneista nyt puhumattakaan :-D
Mutta vain ajatuksen tasolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003