Niin paljon asiakkaita laitettu yhdelle hoitajalla ettei ehdi edes lentämällä, edellisen asiakkaan luota seuraavan luokse ei ole siirtymisaikaa lainkaan tai matka voi olla 20km joka pitäisi tehdä parissa minuutissa.
Esihenkilöitä on hoitajien mukaan vaikea tavoittaa. He eivät vastaa puheluihin tai viesteihin eivätkä toimistossa ollessaan avaa ovea hoitajille.
Jos antaa palautetta, joutuu esihenkilön puhutteluun haukuttavaksi .
Jos kertoo asioista omalla nimellään, saa potkut.
Hoitajat, tulkaa esiin omilla nimillänne ja kasvoillanne , ei ne voi koko porukkaa irtisanoa. Ja jokainen perusteeton irtisanominen liiton avulla työtuomioistuimeen.
Muuten ei ainakaan mitään muutosta tule.
Kymen hva:n kotihoito retuperällä ja johtajat tietenkin kiistää kaiken
19
193
Vastaukset
- Anonyymi
Lähihoitajia on koulutettu sellaisista joista ei muihin hommiin ole. Kiire on muillakin aloilla,eikä siinä itku auta
- Anonyymi
Kannattaa tehdä vain ja ainoastaan sen verran minkä huolellisesti ja tunnollisesti ehtii.
Menkööt ne mahdottomien aikataulujenlaatijat tekemään loput. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tehdä vain ja ainoastaan sen verran minkä huolellisesti ja tunnollisesti ehtii.
Menkööt ne mahdottomien aikataulujenlaatijat tekemään loput.Keskimäärin 35 päivää vuodessa saikuttaa jokainen hoitaja kotihoidossa. Varmasti siinä kiire voi joskus tulla niille jotka lähtee reippaasti töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimäärin 35 päivää vuodessa saikuttaa jokainen hoitaja kotihoidossa. Varmasti siinä kiire voi joskus tulla niille jotka lähtee reippaasti töihin.
sinähän se mainio ötökkä olet, kun toteat että sairastunut ei mielestäsi ole "reipas". Onkohan kielesi ruskea, vai perseesi märkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinähän se mainio ötökkä olet, kun toteat että sairastunut ei mielestäsi ole "reipas". Onkohan kielesi ruskea, vai perseesi märkä?
Mä olen se joka ei turhia saikuttele. Anteeksi jos osuin herkkään kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kotihoidossa se suurin ongelma. Samanlaista asennetta levität myös töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen se joka ei turhia saikuttele. Anteeksi jos osuin herkkään kohtaan
veikkaan että tauti asustaakin sinussa jo melko laajasti, saikuttele huoletta vain
- Anonyymi
Aika paljon on turhaan sairaslomilla olevia naisia kotihoidossa. Vittuillaan vaan esimiehille.
Terveisin Lähihoitajamies kotihoidosta.- Anonyymi
Terveyshallintotieteiden maisteriohjelmaan ei näemmä ole osattu integroida disinformaation uskottavan tuottamisen kurssia, tai ainakaan tämän hilkkapään kurssiarvosana ei ole järin korkea.
- Anonyymi
Jos esimiehet on kerrottua tasoa niin niille pitääkin vittuilla.
- Anonyymi
Eikö työttömistä voisi kouluttaa seurusteluseuraa kotona asuville vanhuksille, jos omaiset eivät jouda, tai viitsi käydä.
Sillä juttuseurahan useimmille yksinäisille se tärkein on. Hoitajat hoitakoot omat tehtävänsä, mutta heitä ei ole tarkoitettu seurusteluavuksi.
Tämän kuullut monelta vanhukselta, ja nähnyt läheltä itsekin. - Anonyymi
ilmeisesti useampikin esihenkilö on jo kertonut oman asenteensa asiaan joten ei ihme että asiat ovat niinkuin ne ovat
- Anonyymi
Joka työpaikassa on omat valittajansa. Vielä nimettönä on helppo huudella.
Eikö näistä voida puhua työpaikan sisällä, ja tehdä muutoksia tarvittaessa.
Se on jokapaikassa että yksi, tai useampi valittaja antaa väärän kuvan todellisuudesta.
Käsittääkö hoitajat, että heidän työtehtävä ei ole pitää seurusteluseuraa, jota vanhukset kovasti tahtoisivat, kuten jo mainittiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka työpaikassa on omat valittajansa. Vielä nimettönä on helppo huudella.
Eikö näistä voida puhua työpaikan sisällä, ja tehdä muutoksia tarvittaessa.
Se on jokapaikassa että yksi, tai useampi valittaja antaa väärän kuvan todellisuudesta.
Käsittääkö hoitajat, että heidän työtehtävä ei ole pitää seurusteluseuraa, jota vanhukset kovasti tahtoisivat, kuten jo mainittiin.Jos huutelet omalla nimellä saat potkut kuten eräälle kävi .
Miten niistä voi puhua työpaikan sisällä kun esihenkilöt ei vastaa puheluihin ja pitävät ovensa lukittuna ettei sisään pääse???
Yritätkö todellakin väittää että nämä ongelmat on keksittyjä vailla mitään totuuspohjaa?
Kehoitan hoitajia menemään lakkoon, on sitä ennenkin istuttu kyvyttömiä pomoja ulos.
Itse tosin olisin ottanut lopputilin jo aikoja sitten mikäli työpaikalla asiat olisi mainitulla tolalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos huutelet omalla nimellä saat potkut kuten eräälle kävi .
Miten niistä voi puhua työpaikan sisällä kun esihenkilöt ei vastaa puheluihin ja pitävät ovensa lukittuna ettei sisään pääse???
Yritätkö todellakin väittää että nämä ongelmat on keksittyjä vailla mitään totuuspohjaa?
Kehoitan hoitajia menemään lakkoon, on sitä ennenkin istuttu kyvyttömiä pomoja ulos.
Itse tosin olisin ottanut lopputilin jo aikoja sitten mikäli työpaikalla asiat olisi mainitulla tolalla.Entisen paperimiehen,nykyisen lähihoitajan on vaikea ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisen paperimiehen,nykyisen lähihoitajan on vaikea ymmärtää
Vaikea yhtälö. Paperimiehestä, hoitajaksi.
Käytännössä mahdotonta. Koneen äärestä, raskaaseen hoitotyöhön, jossa tarvitaan empatiaa, ja inhimillisyyttä, ja hajutkin voivat olla erilaiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos huutelet omalla nimellä saat potkut kuten eräälle kävi .
Itse tosin olisin ottanut lopputilin jo aikoja sitten mikäli työpaikalla asiat olisi mainitulla tolalla.Tää Topi joka sai potkut niin vika ei ollut tässä avautumisessa. Eipä pärjää nykyisessäkään työpaikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisen paperimiehen,nykyisen lähihoitajan on vaikea ymmärtää
Ellet juuri sinä ymmärrä niin se ei tarkoita etteikö muut ymmärtäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865