Pelkään sitä kun tunteet

Anonyymi-ap

Syvenee. Yleensä aina kun näen häntä. Se on ihanaa mutta se tekee myös haavoittuvaiseksi.

18

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sua.. mä suojelen kyllä sinua. 🫂

• Anonyymi

Ettet ny vaan ois luvannu liikoja yleensä kun joku nainen menee tunteensa tunnustamaan ni ensimmäisenä on joku heti yrittämässä hyväksikäyttää siksi kai naiset ei kovin helposti tunnusta tunteitaan ja miehet si taas useimmin ei siksi että empä tiedä omasta ikäluokastani ainakaan ainoatakaan miestä ketä ois opetettu edes puhumaan tunteistaan saatika näyttämään tunteitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet ny vaan ois luvannu liikoja yleensä kun joku nainen menee tunteensa tunnustamaan ni ensimmäisenä on joku heti yrittämässä hyväksikäyttää siksi kai naiset ei kovin helposti tunnusta tunteitaan ja miehet si taas useimmin ei siksi että empä tiedä omasta ikäluokastani ainakaan ainoatakaan miestä ketä ois opetettu edes puhumaan tunteistaan saatika näyttämään tunteitaan

Älä höpötä. En ole mikään vanhus, ei pahalla.

• Anonyymi

Älä pelkää.

• Anonyymi

Vaatii paljon uskallusta heittäytyä rakkauteen. Kun tapaa oikeanlaisen ihmisen niin se tuntuu kyllä pelottavalta juuri haavoittuvuuden vuoksi, mutta jos se tuntuu oikealta niin pitää vaan uskaltaa hypätä mukaan.

• Anonyymi

No silti olis hyvä osata ajatella järjellä ettei tule hyväksikäytetyksi se miksi opetetaan heittäytymään ni se on helpointapa hyväksikäyttää bisnesmaailmassakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No silti olis hyvä osata ajatella järjellä ettei tule hyväksikäytetyksi se miksi opetetaan heittäytymään ni se on helpointapa hyväksikäyttää bisnesmaailmassakin

Ei tietenkään heti aluksi suin päin heittäytyä pidä. Sitten kun tuntee jo toista ja voi alkaa luottaa.

• Anonyymi

niin paljon rakkautta etten oikein kestä olla sen kanssa🪢

• Anonyymi

Näinhän se on, mutta minusta tuntuu että vahvistun koko ajan. Kohta voidaan aidosti kohdata🔥

• Anonyymi

Ihana kuulla että noin on asiat. Sama tilanne minulla että luotan itseeni päivä päivältä enempiä tämän rakkaus asiani suhteen. Nainen sivusta 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla että noin on asiat. Sama tilanne minulla että luotan itseeni päivä päivältä enempiä tämän rakkaus asiani suhteen. Nainen sivusta 🩷

Olen kylläkin nainen 😌

• Anonyymi

Se on rikkaus. Samoin minulla. Uskalletaan tuntea ja uskoa. Vaikka se pelottaa ja tekee haavoittuvaiseksi.

• Anonyymi

Oletko hän joka toi lasillisen vettä joka muutti sillon kerran kaiken? Jos olet, niin tiedäthän että olen yhtä haavoittuvaisessa tilassa kuin sinäkin mutta ollaan lähekkäin ja halataan niin kuin sillon yhdessä pelot kohdataan

• Anonyymi

Oliko haaleeta vettä😂

• Anonyymi

Jaa empä usko jottako häl vois tunteet juurikaan enempää syventyä sitä en tie mitäkö olen muka tehnynnä sellaista ettäkö olisin millään tapaan sitä ansainnu ettäkö hän voisi tuntea yleensäkään mitään mua kohtaan mu kaipa jotain kuitenkin se pahasti ylläti että annoin itseni tuntea mitään häntä kohtaan edes hetkellisesti kun tottunu jo siihen että mun kanssa on sen verran mahdoton tulla toimeen jot omalla tavallaan on kai itsellenikin yllätys että lapseni edes välittävät isästään siksi olen sen mieltäny taas että ehkä se on kiitos siittä olen ollu ylisuojeleva heistä mikä on taas malli jonka olen kummaltakin vanhemmaltani saanu vaikka isäni ei muutoin kaksinen ollutkaan

• Anonyymi

Tää on vaikeaa minullekin. Toisaalta haluaisin tutustua häneen enemmän ja näyttää tunteeni, mutta toisaalta tulee tarve suojella itseä sydänsuruilta. Entä jos hän satuttaa minua? Saan syyttää siitä kyllänihan itseäni.

n sivusta

• Anonyymi

Puhu jostain järkevistä asioista täällä, esim suomalaisiin kohdistuneista rikoksista.. nämä sun asiat ovat henkilökohtaisia ja ne kuuluvat lähipiirissä käsiteltäviin asioihin.

• Anonyymi

Kai täällä saa joku ihminen kirjoittaa omia tunteitaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66