hääyö..

jännittää.

Olen 19v tyttö, ja parin viikon päästä olis häät.Tämä nyt vähän hävettää kysyä, mutta voisko muut jo naimisissa olevat vl:t neuvoa jotenkin, ja kertoa tarviiko pelätä neitsyyden menettämistä?En tiedä onko tästä sopivaa puhua, mutta en tiedä missä muuallakaan tätä kysyä.Seksi ja parisuhdepalstojen keskustelut eivät ole minua varten. Totuushan kuitenkin on, ettei näitä "seksiaioita" paljon meille kotona puhuta, joten olis kiva tietää, onko muita jännittänyt?kaipa se luontokin hoitaa asian niin että kaikki menee hyvin!

44

7077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma

mutta miksi kyselet täällä? keskustele tästä jännityksestäsi miehesi kanssa etukäteen, silloin asiat lähtee "luistamaan"!

• rentoudu

Neitsyyden menettämisessä naiset kai pelkäävät eniten sitä kuuluisaa kipua ensimmäisellä kerralla. Vain osittain tuo kipu johtuu kalvon repeämisestä (ellei ole jo revennyt aikaisemmin). Suurin syy kipuun alussa johtuu kuitenkin vain juuri jännittämisestä.

Olen ollut useammankin neitsyen kanssa, joista joillakin on aluksi tehnyt kipeää jo pikkurillin asettaminen sisään. Ja vain sen takia, että he ovat jännittäneet ja pelänneet niin paljon ensimmäistä kertaa.

Pillu on on kuitenkin vain lihas. Jokainen voimistelija tietää, että revähdyksiä ja kipua sattuu, jos lämmittelemätöntä ja jännityksessä olevaa lihasta äkisti venytetään. Kun opit juttelemaan miehesi kanssa aluksi vaikka hääyönä peloistasi ja tunteistasi ja opit rentoutumaan hänen sylissään ja kun vielä pyydät häntä ehkä aluksi venyttelemään hieman lihastasi sormillaan ennen sisääntuloa, niin kipu on vain kuin pieni nipistys enimmillään. Eikä siten mitenkään pelättävä asia.

Mutta jos mies työntyy naiseen ensimmäistä kertaa 'väkisin', kun nainen jännittäessään supistaa myös alapään lihaksiaan, niin lähes varmasti ensimmäinen kerta on kivulias. Joutuuhan lihas venymään 'kylmiltään' ja äkisti.

Naista, jota sattui pikkurillini sisään laittaminen alussa, ei sattunut lainkaan työntyessäni häneen antaessani hänen aluksi rauhassa rentoutua seurassani jutellen ja leikkien hänen kanssaan ja varovasti sormillani hiljalleen venytellen häntä aluksi. Hän nautti suuresti ensimmäisestä kerrastaan.

• matilda

Vaikka on hääyö niin kehoitan etenemään silleen kun hyvälle tuntuu. Kai teille vielä muitakin öitä tulee siä harrastaa. Tärkeää on myös että nainen kostuu siis kiimalimasta, jos kuivana toinen tulee sisään niin ei ole kivaa.
        Puhuminen´, rentoutuminen, kiireetön eteneminen ovat taikasanoja.
        Jatkossakin puhukaa toisillenne kaikesta mikä vähänkin mietityttää se puoliso on läheisin ihminen tai voi ainakin silloin sellaseksi tulla. Ei ole tyhmiä kysymyksiä olemassa.
        Hyvää jatkoa teille.

• Anonyymi
        matilda kirjoitti:

Vaikka on hääyö niin kehoitan etenemään silleen kun hyvälle tuntuu. Kai teille vielä muitakin öitä tulee siä harrastaa. Tärkeää on myös että nainen kostuu siis kiimalimasta, jos kuivana toinen tulee sisään niin ei ole kivaa.
        Puhuminen´, rentoutuminen, kiireetön eteneminen ovat taikasanoja.
        Jatkossakin puhukaa toisillenne kaikesta mikä vähänkin mietityttää se puoliso on läheisin ihminen tai voi ainakin silloin sellaseksi tulla. Ei ole tyhmiä kysymyksiä olemassa.
        Hyvää jatkoa teille.

Joo ja ei ole pakko nussia hääyönä. Sitä voi paneskella vaikka päivällä.

• ihmettelijä215

tunnilla asiat selvinneet vai eikö vl saa niille osallistua?

• ala synntyskoneeksi

se sattuu!!!!!!!!!!!!

• lilja

hei, nuori morsian,

avoimuus ja omista peloista, iloista ja tunteista puhuminen lisää sitä yhteisyyden tunnetta ja kokemusta, jossa on turvallista asettua myös läheisimpään fyysiseen yhteyteen toisen kanssa.

Toivo mieheltäsi että etenisitte hitaasti ja hellästi, niin että sinäkin tuntisit halua etkä vain pelkoa.

Voi olla, että miestäsikin jännittää. Ehkä on hyvä puhua senkin takia. Silitelkää kaikessa rauhassa toisianne ilman suorituspainetta.Luojan luoma ihana yhtyminen sujuu hyvin, kun on rakkautta, heellyyttä, kunnioitusta ja avoimuutta. Hyvää tulevaa avioelämää!

• Kelvoton

Olen jo vanhempi nainen ja olen jo kauan halunnut naimisiin. Seksuaalisuuteni on aina ollut aika voimakas. Elämä on kuitenkin antanut minulle kaikkea muuta kuin rakkautta, seksiä jne. Olen kurkkua myöten täynnä kärsimyksiä. Kadehdin niitä, jotka saavat elämältä rakkauden. Itse näen siitä vain katkeria unia kai hautaan saakka.

• miauuu

menin hyvin hyvin nuorena opiskelijatyttönä naimisiin ja´olen saanut muutaman lapsen. mies on oikein hyvä mies ja lapsilla menee hyvin. työni on OK. kuitenkin välillä ajattelen että entä jos olisinkin yksin ja voisin tehdä mitä lystää vaikka yhden päivän viikossa. onko ruoho aidan takana vihreämpää?

• entinen neitsyt
        miauuu kirjoitti:

menin hyvin hyvin nuorena opiskelijatyttönä naimisiin ja´olen saanut muutaman lapsen. mies on oikein hyvä mies ja lapsilla menee hyvin. työni on OK. kuitenkin välillä ajattelen että entä jos olisinkin yksin ja voisin tehdä mitä lystää vaikka yhden päivän viikossa. onko ruoho aidan takana vihreämpää?

Se auttaa paljon, kun puhutte asioista.
        Alussa voitte tutustua toisen kehoon ihan niin, että hierotte toisianne joka paikasta ja samalla voitte vähitellen vaatteitanne vähentää. Tärkeintä on, että se tuntuu miellyttävältä ja voitte olla rauhassa. Vanha neuvo on, että ei väkisin, eikä märkänä. Yhdessä te opitte löytämään ne herkät paikat toisistanne. Ensimmäinen yhdyntä ei tunnu niin kipeältä, kun nainen itse on päällä. Naisen on silloin helpompi yhtyä mieheen itselle sopivalla vauhdilla. Mies ei voi tietää, että milloin alkaa tuntumaan kipeältä, jolloin kun hän on päällä, niin hän voi yhtyä liian nopeasti naiseen, jolloin kipu voi tuntua sietämättömältä ja naisen halut voi mennä.

• entinen neitsyt
        entinen neitsyt kirjoitti:

Se auttaa paljon, kun puhutte asioista.
        Alussa voitte tutustua toisen kehoon ihan niin, että hierotte toisianne joka paikasta ja samalla voitte vähitellen vaatteitanne vähentää. Tärkeintä on, että se tuntuu miellyttävältä ja voitte olla rauhassa. Vanha neuvo on, että ei väkisin, eikä märkänä. Yhdessä te opitte löytämään ne herkät paikat toisistanne. Ensimmäinen yhdyntä ei tunnu niin kipeältä, kun nainen itse on päällä. Naisen on silloin helpompi yhtyä mieheen itselle sopivalla vauhdilla. Mies ei voi tietää, että milloin alkaa tuntumaan kipeältä, jolloin kun hän on päällä, niin hän voi yhtyä liian nopeasti naiseen, jolloin kipu voi tuntua sietämättömältä ja naisen halut voi mennä.

vanha neuvo siis on, että ei kuivana, eikä väkisin.

• Madde

löytävät kaverin vanhempana. Olisi hyvä, jos pystyisit olemaan positiivinen ja pitämään itsestäsi. Silloin miehetkin kiinnostuvat. Onnea!

• Anonyymi
        miauuu kirjoitti:

Voin vakuuttaa että ruoho on vihreämpää ja parempaa aidan takana.

• vielä

mitään ole, ootas vaan sitä ensimmäistä synnytystäsi.... ja seuraavaa taas seuraavaa

• Anonyymi

Kokeilehan hyvää ja laadukasta liukastetta, apteekeista voit sellaista ostaa. Johan alkaa tapahtumaan! :D

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla sormella, mahtusko sinne pinppaan aito elin. Ai niin, ethän sinä voi sitä tehdä. Itsesaastutus on syntiä.
      No, Herra antaa sulle voimia siihen neitsyyden menetykseen.

• Anonyymi

voi tyttöraukkaa olisit pysynyt yksiksesi, paljolta olisit säästynyt.

• Anonyymi

Ei hätää aloittaja.

SRK:lla on ns. koivenpitelypalvelu.

Aiheeseebn perehtynyt puhujaveli tulee kutsusta avittamaan sioonin täyttmisen alkumetrejä ja opastaa srk-opin pakkopano- ja synnytysopin autuuteen.

• Anonyymi

Täsmennyksenä ja lisäyksenä edelliseen. Aviomies levittää ja kiinnipitää koivista.

• Anonyymi

Mahtuuko 1 sormi sissään? Entä menneekö kaks? Jos mennee kolome, niin voit olla huoleti, silloin ei paljoosti kirpase. Ja muista toki rakas aloittaja- sisaremme, että käytössä se väljenee. Kymmenennen lapsen synnytyksen jälkeen et tunne mittään.
      Sillo voit yhtyä uskovaisten vanhaan toteamukseen, että nyt on laijjat levveellä eikä pohjakaan vastaan tule.

• Anonyymi

Muutaman lapsen jälkeen voi Ukolle vinkata että hinkkaa välissä sitä Hervannan puoleista laitaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman lapsen jälkeen voi Ukolle vinkata että hinkkaa välissä sitä Hervannan puoleista laitaakin.

Se on kyllä totta että pillu on pilalla heti ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Väljä lompsa, ei tunnu enää miltään.

• Anonyymi

Tämä on jo 14 vuotta vanha aloitus. Aloittajalla saattaa siis jo olla 15 lasta.

• Anonyymi

Jos halutaan että nykyiset suomalaiset asuvat täällä tulevaisuudessakin niin kaikkien olisi syytä tehdä lapsia. Mutta peli,on jo menetetty.

• Anonyymi

No niinpä olikin.
        Aloituksen tehnyt voisi nyt tulla kertomaan, miltä se mulukku tuntuu kymmenennen lapsen syntymän jälkeen. Joko on menny maku hommasta? Ei kai päätä särje, kun mies haluaa yhtyä?
        Mikä on palautumisaika synnytyksen jälkeen? Kuulemma useampikin vl- nainen on ollut raskaana jo siinä vaiheessa, kun hän on mennyt viimeisimmän lapsen syntymän tiimoilta jälkitarkastukseen.

Me uskonsisaret haluamme saada vinkkejä mm. asentoihin jne.
        Häät on heti juhannuksen jälkeen. Ja meillä ei sitten muuten käytetä ehkäisyä!

• Anonyymi

Luin ortodoksijuutalaisesta parista, joka oli kysynyt lääkäriltä neuvoa, miksi ei tulla raskaaksi. He olivat maanneet yhdessä, siis kirjaimellisesti vain maanneet vierekkäin.

• Anonyymi

Kuulutko TÄHTIRYHMÄÄN?

• Anonyymi

Joko monta lasta ja maistuuko yhdyntä makeelta joka päivä ja jaksaako ukko edes naida aina?

• Anonyymi

Anna jotain tiukkaa ukolles ja anna paljaalla panna sua aahan

• Anonyymi

Saikohan tyttö oppia mitään muuta

• Anonyymi

Kannattiko mennä naimisiin uskossa ja lestassa?

• Anonyymi

Ime mutta älä niele, kyllä se neitsyys säilyy .

• Anonyymi

Kielletty .sehän olis kuin ehkäisy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielletty .sehän olis kuin ehkäisy.

Kakkonen on ykkönen ei tule lapsonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakkonen on ykkönen ei tule lapsonen.

Pimeässä ohjaat peniksen peräaukkoon, eihän se ukkosi kiihkoissaan huomaa mihin painaa.

• Anonyymi

Hyvä ohje kaikille ja otan asiasta vaarin

• Anonyymi

Hyvää oppi saa täällä :

• Anonyymi

Pistä partaterä värkkiisi. Appiukko yrittää kuitenkin ensiksi.

• Anonyymi

Kerronpa morsiamille ja keihoitan heitä olemaan varuilaan.

• Anonyymi

Ei neitsyyden menettämistä tarvitse pelätä, vaan päinvastoin, luulisin useimpien tuskin malttavan odottaa, että pääsevät menettämään neitsyytensä. Ja ei hääyönä mihinkään kiire ole eikä mitään erityistä tarvitse tapahtua, vaan avioparillahan on loppuikä aikaa tutustua toisiinsa kaikessa rauhassa. Tietysti jos pelottaa että mies on liian raju tms. niin se kannattaa kertoa, yhdessähän siellä liitossa ja aviovuoteessa ollaan eikä kahtena erillisenä suorittajana. Turha pelätä mitään. Tämä siis neuvona tuleville pareille, ap tuskin enää näitä neuvoja tarvitsee, saattaapa olla jopa itsekin neuvomassa täällä;-)

• Anonyymi

Kun on jo vanha aloitus, tuskin enää neuvoja täältä tarvitsee 15 vuotta tuosta aloituksesta !!! HUOMIO !
      " Seksipalstaksi" meni nyt tämä "sivusto" !! Stop tykkänään !!!!

• Anonyymi

voi helevetin vittu sun kanssas, kuolet varmasti hääyönäsi

• Anonyymi

Koko käsi kakkoseen ja toinen perään. Sen kummenpaa.

• Anonyymi

SRK johtokunnasta tulee koibenpitelijä hääyöksi.

Veljet ilomielin auttaa matkanne alussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90