Taas oli ABC:n invapaikat vallattu nuorten tervejalkaisten miesten autoilla. Samoja autoja jotka talvet terrorisoi yöt kylällä luisuttelemalla. Milloinkahan alkavat kasvaa aikuiseksi. Voisi poliisikin käydä muistuttelemassa maksulapuilla.
Invalidijengi
12
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu!
- Anonyymi
Mitä tuollainen on: röyhkeyttä, tyhmyyttä vai välinpitämättömyyttä. Vai kaikkia noita?
- Anonyymi
Näkyy niitä muillakin invapaikoilla
- Anonyymi
Kait se aivoinvalidikin saa pysäköidä INVA-paikalle.
- Anonyymi
Kai Pappa kävi sanomassa näille ihmisille että ovat kielletyillä parkkipaikoilla?
Ei ne autot siirry vaikka täällä kuinka valittaa, kukaan nuori ei taatusti tätä keskustelun lieteallasta seuraa. - Anonyymi
Hyvin on asiat Pudiksella jos nuorisokäyttäytyminen on ainoa suru ja murhe. Ehkä on viisainta muuttaa tai alkaa pyöräillä ettei ota niin pattiin.
- Anonyymi
Et sitten käsitä mitään. Ne invapaikat on olemassa ihan syystä. On olemassa liikuntarajoitteisia ihmisiä jotka oikeasti tarvii ne paikat. Nyt kun nämä idiootit täyttää paikat niin oikeasti tarvitsevat joutuvat taiteilemaan miten kykenevät kauempaa esim. vessaan tms…
- Anonyymi
”Nuorisokäyttäytyminen”
Ei tuo ole kuin idioottikäyttäytymistä!
- Anonyymi
Taitaa olla samoja autoja joissa ei ole suuntavilkkuja eikä turvavöitä.
- AnonyymiUUSI
Eli aivan kuin tavallinen seniili Qashqain kuljettaja Kurenalan raitilla.
Kuljettajat eivät kuule eivätkä näe. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli aivan kuin tavallinen seniili Qashqain kuljettaja Kurenalan raitilla.
Kuljettajat eivät kuule eivätkä näe.Toisella hoksottimista kiinni ja toisella asennevammasta.
- AnonyymiUUSI
Monesti olen nähnyt kun romaanit työntävät autonsa näille hevosrattailla merkityille paikoille. Kerran näin kun kaksi romaaninuorta jätti autonsa siten että se täytti kaksi hevosrattain merkittyä ruutua. Otin kuvan tilanteesta. Vittumaista väkeä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611927- 421771
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001679Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965