Invalidijengi

Anonyymi-ap

Taas oli ABC:n invapaikat vallattu nuorten tervejalkaisten miesten autoilla. Samoja autoja jotka talvet terrorisoi yöt kylällä luisuttelemalla. Milloinkahan alkavat kasvaa aikuiseksi. Voisi poliisikin käydä muistuttelemassa maksulapuilla.

49

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu!

    • Anonyymi

      Mitä tuollainen on: röyhkeyttä, tyhmyyttä vai välinpitämättömyyttä. Vai kaikkia noita?

    • Anonyymi

      Näkyy niitä muillakin invapaikoilla

    • Anonyymi

      Kait se aivoinvalidikin saa pysäköidä INVA-paikalle.

    • Anonyymi

      Kai Pappa kävi sanomassa näille ihmisille että ovat kielletyillä parkkipaikoilla?
      Ei ne autot siirry vaikka täällä kuinka valittaa, kukaan nuori ei taatusti tätä keskustelun lieteallasta seuraa.

      • Anonyymi

        Kyllä mää ainaki seuraan enkä koskaan opi, lähenpä tästä apsille kahville ja pysäköin invapaikalle


    • Anonyymi

      Hyvin on asiat Pudiksella jos nuorisokäyttäytyminen on ainoa suru ja murhe. Ehkä on viisainta muuttaa tai alkaa pyöräillä ettei ota niin pattiin.

      • Anonyymi

        Et sitten käsitä mitään. Ne invapaikat on olemassa ihan syystä. On olemassa liikuntarajoitteisia ihmisiä jotka oikeasti tarvii ne paikat. Nyt kun nämä idiootit täyttää paikat niin oikeasti tarvitsevat joutuvat taiteilemaan miten kykenevät kauempaa esim. vessaan tms…


      • Anonyymi

        ”Nuorisokäyttäytyminen”
        Ei tuo ole kuin idioottikäyttäytymistä!


    • Anonyymi

      Taitaa olla samoja autoja joissa ei ole suuntavilkkuja eikä turvavöitä.

      • Anonyymi

        Eli aivan kuin tavallinen seniili Qashqain kuljettaja Kurenalan raitilla.
        Kuljettajat eivät kuule eivätkä näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aivan kuin tavallinen seniili Qashqain kuljettaja Kurenalan raitilla.
        Kuljettajat eivät kuule eivätkä näe.

        Toisella hoksottimista kiinni ja toisella asennevammasta.


    • Anonyymi

      Monesti olen nähnyt kun romaanit työntävät autonsa näille hevosrattailla merkityille paikoille. Kerran näin kun kaksi romaaninuorta jätti autonsa siten että se täytti kaksi hevosrattain merkittyä ruutua. Otin kuvan tilanteesta. Vittumaista väkeä ovat.

      • Anonyymi

        Oliko kyseessä Päätalon Iijoki -sarjaa olevat Huonemiehen poika ja Tammettu virta?
        Ne eivät tosin enää ole nuoria romaaneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kyseessä Päätalon Iijoki -sarjaa olevat Huonemiehen poika ja Tammettu virta?
        Ne eivät tosin enää ole nuoria romaaneja.

        Romaanit on iloista kansaa. Ammuskelevat riemukkaasti toisiaan. Se on positiivinen asia kun ne vähenee. Täytyy ihmetellä että miten poliisi myöntää niille aseenkantolupia kun luvat yleensä ovat tiukassa käsiaseiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaanit on iloista kansaa. Ammuskelevat riemukkaasti toisiaan. Se on positiivinen asia kun ne vähenee. Täytyy ihmetellä että miten poliisi myöntää niille aseenkantolupia kun luvat yleensä ovat tiukassa käsiaseiden suhteen.

        Ei kai laittomille aseille lupia myönnetä, ei tietenkään niitä edes kysellä! Tynnyrissäkö olet kasvanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaanit on iloista kansaa. Ammuskelevat riemukkaasti toisiaan. Se on positiivinen asia kun ne vähenee. Täytyy ihmetellä että miten poliisi myöntää niille aseenkantolupia kun luvat yleensä ovat tiukassa käsiaseiden suhteen.

        Että kirjat ampuvat toisiaan. On ne epeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että kirjat ampuvat toisiaan. On ne epeleitä.

        Ja onko parkkipaikalle pysäköinyt oikea kirjastoauto!


    • Anonyymi

      Jos on löytänyt pyssyn niin siihen voi anoa aseenkanto luvan.

    • Anonyymi

      Oli romani tai valkolainen niin idiootti jos terve vie liikuntarajoitteiselta merkityn paikan.

      • Anonyymi

        Romaanit on romaaneja. Niinkuin intiaanitkin on intiaania. Niillä on omat kepposet. Seikka on saletti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaanit on romaaneja. Niinkuin intiaanitkin on intiaania. Niillä on omat kepposet. Seikka on saletti.

        Romaani on kirja tietääkseni. Romani on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaani on kirja tietääkseni. Romani on eri asia.

        Mikä on intiani? Taidatkos älypää tuon kertoa. Onko tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on intiani? Taidatkos älypää tuon kertoa. Onko tietoa?

        Äidinkieli ei taida kuulua vahvuuksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidinkieli ei taida kuulua vahvuuksiisi.

        Pitäisi olla; äidinkieli ei taida kuulua sinun vahvuuksiin, eikä mitään siisisiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidinkieli ei taida kuulua vahvuuksiisi.

        Intiani ei taida tarkoittaa mitään. Romani ja intiaani ovat etnisyyksiä. Romaani on kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intiani ei taida tarkoittaa mitään. Romani ja intiaani ovat etnisyyksiä. Romaani on kirja.

        liekkö tuossa perää jotta kolumpus kun lähi etsimään intiaa niin saapui amerikan mantereele,, hän nimmitti intiaaneiksi näitä tapaamia villejä asukkaita ?


    • Anonyymi

      Olihan sellainen intiaanimusiikki ybtyekkin kui iili intimani. Vähän niiku metsämani?

      • Anonyymi

        Uoiiiiii Ihhi hiiii uiiiii iii ihhhi hiii hiiiiii ärämastaa tuuuli tuo huudon vaijenneen (


    • Anonyymi

      Wääwää, pysäköin mihin haluan!

      • Anonyymi

        Mannekulttuuriin ei kuulu pyöräily. Ne ei osaa ajaa pyörällä eikä uida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannekulttuuriin ei kuulu pyöräily. Ne ei osaa ajaa pyörällä eikä uida.

        Etkö ole kuullut romanien triathlonista:
        Kävellen uimahalliin ja pyörällä kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole kuullut romanien triathlonista:
        Kävellen uimahalliin ja pyörällä kotiin.

        Mikä se kolmas laji on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se kolmas laji on?

        Kai ymmärsit sen kolmannen lajin olevan varastaminen? Tuskin ihan rehellisesti olisi pyörää keneltäkään ostanut🥴


    • Anonyymi

      Ei tähän kannata sotkea romaneja. Ihan valkolaisia julleja ovat. AsennevammaisIa ja kehittymättömiä, itsekkäitä vouhakkeita.

      • Anonyymi

        🦀🦀🦀


    • Anonyymi

      Poistha

    • Anonyymi

      Ätshhhiiiii! Jokohan kelit nyt lämpenee. Veet on tosi allaalla. Ei meinaa Väinön katiskat järveen mehtua?

      • Anonyymi

        Ne on levällään siellä ABC:n pihassa.


    • Anonyymi

      Viikonloppuisin nuoriso pysäköi sinne, silloin pitäisi käydä jututtaa mihin saa pysäköidä.

    • Anonyymi

      Kai poliisi häätää väärinpysäköijät.

    • Anonyymi

      Tulisitta joskus päin naamaa sanomaa, aina pittää valittaa maha pitkällää siellä sohvalla. Ei uskos että ootte aikusia kun ette uskolla meille räkänokille tulla mittää sanomaa...

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi käydä selventämässä päin naamaa? Eikö asia ole tullut selväksi. Laittaa turvavyön päälle, käyttää suuntavilkkua silloin kun kuuluu ja hillitsee savun ja metelin tuotantoa keskustassa niin kaikilla on mukava olla liikenteessä. Yksinkertaista, eikä tätä tarvinne selventää naamatusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi käydä selventämässä päin naamaa? Eikö asia ole tullut selväksi. Laittaa turvavyön päälle, käyttää suuntavilkkua silloin kun kuuluu ja hillitsee savun ja metelin tuotantoa keskustassa niin kaikilla on mukava olla liikenteessä. Yksinkertaista, eikä tätä tarvinne selventää naamatusten.

        Ja jättää invapaikat niitä tarvitseville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi käydä selventämässä päin naamaa? Eikö asia ole tullut selväksi. Laittaa turvavyön päälle, käyttää suuntavilkkua silloin kun kuuluu ja hillitsee savun ja metelin tuotantoa keskustassa niin kaikilla on mukava olla liikenteessä. Yksinkertaista, eikä tätä tarvinne selventää naamatusten.

        En käytä vyötä enkä tuu käyttämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä vyötä enkä tuu käyttämään

        Allekirjoita hoitotahto, että et halua hoitoa kolaritapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoita hoitotahto, että et halua hoitoa kolaritapauksessa.

        Ja samalla lapulla kieltäydyt yhteiskunnan tuista mahdollisessa liikenneonnettomuudesta johtuvassa invaliditeetissä.


    • Anonyymi

      NISSAN QASHQAI AUTOISTA PARHAIN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe