Osaako joku selittää tätä

Anonyymi-ap

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?

75

1152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen varmaan vaikeasti lähestyttävä niiden mielestä, mutta miksi? Ap

• Anonyymi

Kannattaa googlata semmonen juttu ku
      projisointi.

Säästyt tarpeettomilta konflikteilta.

• Anonyymi

Mitenhän joku projisointi tähän liittyy? Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa. Ap

• Anonyymi

Olen itse ihan normaalisti, enkä elehdi tai ilmehdi ilkeästi. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän joku projisointi tähän liittyy? Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa. Ap

Jos joka toisen ohikulkijan ilmeettömille kasvoille kuvittelet pahaa aikomusta, on luultavasti kyse projisoinnista.

Tylsä totuus on, että kaikilla omat jutut mielessä, tuskin sua ajattelevat.

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen? Joka tapauksessa joillakin on ns. resting bitch face. Itselläni se ei kuitenkaan estä ihmisiä juttelemasta minulle. Kaitpa sitten ilmeissäni on jotain ystävällistä kun ei tuota tylyä käyttäytymistä. Ehkä hymyilen huomaamattani.

• Anonyymi

He tuskin edes huomaavat sinua, elävät elämäänsä omissa ajatuksissaan, omat suunnitelmansa ja tavoitteensa mielessään. Menevät sinne mihin on mentävä, ajattelevat ihan muita asioita kuin jotain ventovieraita vastaantulijoita.

Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

• Anonyymi

Osaa sanoa. Se ympärilläsi oleva vieras pohjasakkaa valehtelee ihmisistä kaikkea mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaa sanoa. Se ympärilläsi oleva vieras pohjasakkaa valehtelee ihmisistä kaikkea mahdollista.

Kai niille maksetaan jotakin, että saavat ihmisiä huonoon valoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai niille maksetaan jotakin, että saavat ihmisiä huonoon valoon.

Vähän uumoilinkin, että on maksettu. Ei voi mitään.

• Anonyymi

Ilmeisesti naiset ei hymyile toisilleen.

• Anonyymi

Olen vähän ujo, mutta yritän hymyillä koska naiset ovat kauniita. ♥

• Anonyymi

Ei tuo vielä mitään. Minut nähdessään kaikki alkavat hinkata nenäänsä.

• Anonyymi

olet vain yliajattelija ja moni ihminen on käytännössä tyhmempi kun sä (luulee muuta).

• Anonyymi
        UUSI

Ai vielä tyhmempi kuin ap? 😂

• Anonyymi

Mulle tapahtuu tuota samaa kans tai ehkä ennen enemmän. Oon jotenkin ajatellut että ehkä olemuksessani on jotain mikä ärsyttää tai tulkitaan väärin. Huomaan myös että pukeutumisellani on vaikutusta tuohon. Tässä nyt ainakin vertaistuellisesti asioita joista lähtisin miettimään. Parasta tietty ottaa se asenne että minulla on oikeus olla minä ja juuri siellä missä olen ja muiden on se kestettävä kun on ole kenellekkään mitään pahaa tehnyt. Se on niiden toisten kyspymättömyyttä tai vajavaisuutta jos ovat tuntemattomalle ilman syytä ilkeitä.

• Anonyymi

Levitä musta ihan mitä vaan,
      kukat ovellasi puhkeavat kukkaan,
      katoan toiseen maailmaan

• Anonyymi

En koskaan ole ajatellut, että kukaan ventovieras olisi ollut tyly. Joku ynseän näköinenhän voi oikeasti olla ihan mukava.

• Anonyymi

Jospa olisi jotain ärsyttävää... liika itsevarmuus, ulkonäkö tms....hmmm...

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän ap:n tapauksessa ole ennemminkin kyse maailman huonoimmasta itseluottamuksesta ja epävarmuudesta. Päällimmäisenä tuntuu olevan ajatus siitä, mitä muut hänestä ajattelevat, mikä kielii totaalisesta epävarmuudesta.

• https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/tyly mukaan "tyly" on adjektiivi: epäystävällinen, töykeä, ynseä; sydämetön.

Kuinka ilmeillä sekä eleillä on mahdollista olla tyly jotakuta kohtaan? Irvistämällä? Kieltä näyttämällä?

• Anonyymi

Joskus toivon, että olisit nähnyt minut aamuauringonpaisteessa, parempina hetkinä terveenä, rakastavana, nöyränä, lämpimänä kuin sen hehku ♥

• Anonyymi

Jos olet se tietty mies niin ovat huomanneet että valehtelet ja esität mukavaa mitä todellisuudessa et ole.

• Anonyymi

Olen 27-vuotias nainen. En ole aina mukava jos minua on kohdeltu väärin. Toisaalta netin kautta tulee helposti väärinkäsityksiä enkä monestikaan tarkoita asioita niin kuin joku on saattanut tulkita. Olen toisinaan humoristisella ja rakastavallakin päällä, vaikka tekstistäni ei ehkä sitä kuvaa saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 27-vuotias nainen. En ole aina mukava jos minua on kohdeltu väärin. Toisaalta netin kautta tulee helposti väärinkäsityksiä enkä monestikaan tarkoita asioita niin kuin joku on saattanut tulkita. Olen toisinaan humoristisella ja rakastavallakin päällä, vaikka tekstistäni ei ehkä sitä kuvaa saa.

Ok. No sitten pahoittelen. Anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. No sitten pahoittelen. Anteeksi.

tuo aloitus tosin ei ollut minulta, mutta uskoin sen olevan eräiden henkilöiden trollausta kustannuksellani. -27

• Anonyymi

Mutta lämpöni ei välity laitteiden kautta, tekniikka murtaa viimeiset ihmisyyden rippeet, toivon

• Anonyymi

Sinussa on varmaan joku VIKA.

• Anonyymi

"TYYPPI"vika :D kuten siinä automainoksessa

(laitan itseni hirteen teidän puolesta)

• Anonyymi

Mistä jonkun VIOISTA kuvittelet tietäväsi.
        Peilikin on keksitty. Vikoja ei tule ihmiseen sukupuolen, iän, kansalaisuuden, terveyden/sairauden, uskonnon jne takia.
        Vika on siellä, joka sitä vikaa mainostaa toisessa ihmisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä jonkun VIOISTA kuvittelet tietäväsi.
        Peilikin on keksitty. Vikoja ei tule ihmiseen sukupuolen, iän, kansalaisuuden, terveyden/sairauden, uskonnon jne takia.
        Vika on siellä, joka sitä vikaa mainostaa toisessa ihmisessä.

Tarkoitin itsEäni. Minussa on TYYPPIvika. sadly.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin itsEäni. Minussa on TYYPPIvika. sadly.

8.57.59

• Anonyymi

Saanko takaisin ne -11 pistettä mitkä menetin (ja mitkä tulivat eräälle näytölle virheilmoituksen muodossa) viimeisen 12h aikana.

Anteeksi ja hyvästi.

• Anonyymi

Avauksen ulvahdus: "miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään? "

Joka toinen irvistelee tai näyttää kieltään ulvahtajalle?

• Anonyymi

Ja sekö on aikuisten ihmisten käytöstä?

• Anonyymi

Ihmiset ovat toistensa peilejä

• Ihmiset on muuttunu kylmäkiskoisiksi, ei enää hymyä riitä toisille. Ei oo enää sellasta entisaikojen välitöntä tunnelmaa. Ja itsehän he siitä kärsivät, kaikenlaiset mielenterveysongelmat lisääntyvät. Ja sen vois välttää vaan sillä, että käyttäytyis normaalisti. Siis silleen kuin ihmiset ennen.

• Niin, siis fëmakot ovat muuttaneet ihmiskunnan kylmäkiskoiseksi. Nyt ei enää saa katsoakkaan kaunottariin päin, vaan on tuijotettava vaan varpeja, omiaan siis. Ja kun kotiin tulee naissähkömies, naisputkimies tai naistalonmies niin miehen on näyteltävä että hänellä on kova luottamus heidän ämmättitaitoonsa. Kaiken tämmöisen takia se välitön tunnelma kylmenee.

• Anonyymi

Sinä voit hymyillä jokaiselle vieraalle joka sua tulee vastaan. Oot säkin sellanen herra aurinkoinen joka tervhtii ja hymyilee jokaiselle vieraalle vastaantulijalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Yläreisimies kirjoitti:

Niin, siis fëmakot ovat muuttaneet ihmiskunnan kylmäkiskoiseksi. Nyt ei enää saa katsoakkaan kaunottariin päin, vaan on tuijotettava vaan varpeja, omiaan siis. Ja kun kotiin tulee naissähkömies, naisputkimies tai naistalonmies niin miehen on näyteltävä että hänellä on kova luottamus heidän ämmättitaitoonsa. Kaiken tämmöisen takia se välitön tunnelma kylmenee.

On sulla aataminaikaiset käsitteet, asenne ja ammattinimikkeet. Elätkö sä jossain metsässä?

• Anonyymi

Minä ainakin opettelin käyttäytymään paremmin ja välittömämmin,näyttämään iloisempaa naamaa. Nykyään saa jokapaikassa loistavaa palvelua ja juttukaverin melkein missä vaan.

• Anonyymi

siis eihän nää vieraat vastaantulijat ole kauppaamassa mitään palvelua. Jotkut ihmiset käy esim kaupassa muuta varten kuin tutustumassa uusiin ihmiisiin. Sä siis menet kauppaan koska sä haet juttukaveria. Eli olet yksinäinen jos kaupassa joutuu etsimään itselleen seuraa.

• Anonyymi

Kyllä se käyttäytyminen alkaa ihan lapsena sieltä kotoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

siis eihän nää vieraat vastaantulijat ole kauppaamassa mitään palvelua. Jotkut ihmiset käy esim kaupassa muuta varten kuin tutustumassa uusiin ihmiisiin. Sä siis menet kauppaan koska sä haet juttukaveria. Eli olet yksinäinen jos kaupassa joutuu etsimään itselleen seuraa.

Kyllä mulle ainakin tulee ihan ventovieraat juttelemaan kaupassakin, ei se mitenkään ihmeellistä ole.

• Anonyymi

Miksi jonkun ventovieraan vastaantulijan pitäis sulle hymyillä? kerro mulle. Miks i heidän pitäis hymyillä sulle . Ihme vaatimuksia. Pysy kotona jos sulle tulee noin paha mieli kun vieraat ohikulkijat ei hymyile sulle,On sullakin ongelma

• Anonyymi

Oisko sulla harhaluuloisuushäiriö tai skitsofrenia kehittymässä. Se saa epäilemään tuollaista.

• Anonyymi

ai mulla kun mä en pahoita mieltäni jos joku vieras vastaantulija ei hymyile mulle kun olen menossa esim kauppaan. No mä sain käsityksen että aloittaja on pahoittanut mielensä kun hänelle ei hymyillä tuolla ulkona.

• Anonyymi

Hymyiletkö ite tuolla ulkona kun esim olet menossa kauppaan tai tulossa kaupasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai mulla kun mä en pahoita mieltäni jos joku vieras vastaantulija ei hymyile mulle kun olen menossa esim kauppaan. No mä sain käsityksen että aloittaja on pahoittanut mielensä kun hänelle ei hymyillä tuolla ulkona.

Vastasin aloittajalle jos tuollaista kuvitelee. En tunne sua eli en tiedä mitkä sun ongelmia ovat.

• Anonyymi

No miksi aloittaja vetää sitten asiasta herneen nenään . Mitä mä tässä epäilen . Aloittaja on loukkaantunut kun vieraat vastaantulijat eivät vastaa hänen hymyynsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyiletkö ite tuolla ulkona kun esim olet menossa kauppaan tai tulossa kaupasta.

Joskus hymyilen joskus en. En myöskään kuvitella et muuten mulle tylyjä on. Jos on niin olkoon heidän ongelma ei mun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi aloittaja vetää sitten asiasta herneen nenään . Mitä mä tässä epäilen . Aloittaja on loukkaantunut kun vieraat vastaantulijat eivät vastaa hänen hymyynsä.

Miksi pitäisi vastata? Ei kukaan pakota kenellekään hymyilemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus hymyilen joskus en. En myöskään kuvitella et muuten mulle tylyjä on. Jos on niin olkoon heidän ongelma ei mun.

Jos mä oon menossa kauppaan niin mulla ole käynyt mielessä että mun pitäis alkaa hymyillä ohikulkijoille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi vastata? Ei kukaan pakota kenellekään hymyilemään.

no aloittaja on pahoittanut mielensä koska ihmiset ei hymyile hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin aloittajalle jos tuollaista kuvitelee. En tunne sua eli en tiedä mitkä sun ongelmia ovat.

Kun vastasit mun kommentin alapuolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ongelmia. Ihmettelen miten herkkänahkaisia ihmiset ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset menee nopeesti ohi ja mulla ei ole tarve hymyillä heille. Mä en mene kauppaan jotta mä hymyilisin ohikulkijoille . Mä olen menossa vaan kauppaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vastasit mun kommentin alapuolelle

Mun vastaus ei liity mitenkään sun kommenttiin. En edes lujenut sun kommenttia. Sehän on ihan oma kommentti aloitukseen eikä vastaus sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole ongelmia. Ihmettelen miten herkkänahkaisia ihmiset ovat

Siis kuka tässä on herkkänahkainen? Tuollaisen kuvittelu että kaikki on jotenkin vastaan on harhaluuloista koska ihmiset harvemmin miettii yhtään mitään vastaantulevista keskittyvä omiin juttuihinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no aloittaja on pahoittanut mielensä koska ihmiset ei hymyile hänelle.

Jaa no voi sille nyt ei voi mitään. Kyllä mulle yleensä hymyillään takasin jos hymyilen. Mut en kauheasti kehtaa hymyillä. Miehet pitää flirttinä. Ja monesti hymyilen vanhoille ihmisille ja lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no voi sille nyt ei voi mitään. Kyllä mulle yleensä hymyillään takasin jos hymyilen. Mut en kauheasti kehtaa hymyillä. Miehet pitää flirttinä. Ja monesti hymyilen vanhoille ihmisille ja lapsille.

Aloittajalle ei riitä että joka toinen hymyilee hänelle vaan hän vaatii että joka ikinen joka tulee vastaan hymyilee hänelle. Sehän on hemmetin hienoa jos joka toinen hymyilee mutta ei näytä riittävän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilet siis jokaiselle koska aloittajalle joka toinen hymyilee ja sinä saat joka ikiseltä vieraalta hymyn. Kukaan ei jää väliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka tässä on herkkänahkainen? Tuollaisen kuvittelu että kaikki on jotenkin vastaan on harhaluuloista koska ihmiset harvemmin miettii yhtään mitään vastaantulevista keskittyvä omiin juttuihinsa.

tämä aloittaja koska hän loukkaantuu joka ikinen vastaantulija ei hymyile hänelle. Hänelle sentään hymyilee joka toinen mutta se ei riitä aloittajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle ei riitä että joka toinen hymyilee hänelle vaan hän vaatii että joka ikinen joka tulee vastaan hymyilee hänelle. Sehän on hemmetin hienoa jos joka toinen hymyilee mutta ei näytä riittävän

Mä oon kyllä tyytyväinen jos joku edes joskus hymyilee mulle. Siitä tukee hyvä mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kyllä tyytyväinen jos joku edes joskus hymyilee mulle. Siitä tukee hyvä mieli.

mutta aloittajalle ei riitä että joka toinen hymyilee hänelle. Hän muistaa vaan nämä jotka ei hänelle hymyile

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vastaus ei liity mitenkään sun kommenttiin. En edes lujenut sun kommenttia. Sehän on ihan oma kommentti aloitukseen eikä vastaus sinulle.

juu tämä tuli selväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin mutta aloittaja ei tykkää kun kaikki ei hymyile hänelle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset menee nopeesti ohi ja mulla ei ole tarve hymyillä heille. Mä en mene kauppaan jotta mä hymyilisin ohikulkijoille . Mä olen menossa vaan kauppaan

Minä katson kyllä vastaantulijoita silmiin silleen pikaisesti ja jos ne hymyilee mulle niin hymyilen takaisin. ja usein on hymyilty.

• Anonyymi

Et sä voi vaatia tollasta ohikulkijoilta ja mikis sun pitää tuijottaa heitä jos se on noin tuskaista. Joten lopeta ite se muiden tuijottelu.

• Anonyymi

mulle käy niin kun olen liian komea mies nii kateelliset ilmeilee ja tuijottelevat ja sitte rumat miehet vittuilee

• Anonyymi

Olet saanut osaksesi suurimman kunnioituksen,eli kateuden.

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellu kuinka itse suhtaudut ventovieraisiin

• Anonyymi

Niinkuin aina ennenkin. Positiivisesti. Irvestilijöille
        en niinkään. Sivusta.

• Anonyymi

Hanki itsetunto, niin sinun ei tarvitse tuijottaa vastaantulijoita, saati miettiä niiden ilmeitä.

• Anonyymi
      UUSI

Harvempi suomalainen hymyilee, jos siihen ei erityisesti ole aihetta. Hullunahan sitä pidettäisiin, jos on jatkuva virne naamalla. Et ole mitenkään erityisasemassa. Suurin osa saa ihan samaa kohtelua, eivät vaan tee siitä numeroa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      170
      1407
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      28
      1326
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1239
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1184
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1152
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1143
    7. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1142
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      988
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      17
      882
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      174
      834
    Aihe