Mitä kannattaa maksaa uudet kesä ja talvi kumit kesät alle talvet hotelliin.
michelin primacy 4+
Ja hakkapeliitta 10
205 55 r16
Onko1600 liikaa mihin hintaan saa jostain muualta mistä?
1600 liikaa?
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet epävarma ja hintatiedoton, niin käy kysymässä kilpailijalta tarjous.
- Anonyymi
Kysyinpä täällä, ehkä muutama satatuhatta vertaistani saa valaistuksen ja vältytään hillittömältä kyselyrumbalta ympäri rengasliikkeitä.
- AnonyymiUUSI
Ostin pari viikkoa sitten keskieuroopan talvirenkaat hyvin palvelleiden samanlaisten tilalle vajaalla 300 €:lla tasapainotuksineen tosin tälläkertaa eri merkkiä. Edellisillä renkailla ajelin kesät talvet vaihtamatta renkaita ollenkaan viisi vuotta sen 15tkm vuosi, niin ei tullut kustannuksia säilytyksestä, eikä kausivaihdoista. Joskus huollon yhteydessä suosittelen vaihtamaan edestä taakse ja päin vastoin.
Jokainen maksaa autoilusta omien halujen mukaan. Toiset pääsevät halvemmalla ja osaa porukasta rokotetaan viimeisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865