Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
Koska vietät
54
988
Vastaukset
- Anonyymi
😂 Hetki, katson kristallipallosta. Ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Palstasetä on taas herännyt💩
- Anonyymi
Ei se uskalla ku luikkii karkuun
- Anonyymi
Älä jaksa. En ole luikkinut karkuun vaan tullut aina pelipaikalle.
- Anonyymi
Liian kaukaista miettiä tommosta, vaikka ajatuksen tasolla siitä tulee hyvälle mielelle.
- Anonyymi
Ihmiset jotka ovat herättäneet minussa monenlaisia tunteita viimeisen puolen vuoden aikana ja jotkut joita en edes tunne, ovat kuvitelmia vain. En heitä tunne. Minulla on tapana huijata itseäni ja kuvitella ihmisistä lopulta hyvää, että he oikeasti pitäisivätkin minusta. Todellisuudessa nämä henkilöt varmaan vetäisivät turpaan tai irvistäisivät ällötyksestä.
- Anonyymi
Kun nainen on oma vaimoni, niin sitten me nukutaan yhdessä aina. Sitoudun vain loppuelämäkseni. M-mieheltä.
- Anonyymi
Oon samaa mmieltä.
- M nainen
:D - Anonyymi
😌😌☺️☺️
- Anonyymi
Ai sitä ennen ei oo yhteistä yötä? ☹
Kuka nainen mielessä vaimoksi?
- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🥰❤️🥰🥰🥰❤️🍆💦
- Anonyymi
Heti kun mahdollista😘🤭😍🥰
- Anonyymi
En ikinä.
- Anonyymi
Ikävä asenne 😓
- Anonyymi
Aika kummallisia kaivattuja teillä on kun tulette tänne ikävä-palstalle haukkumaan niitä :D
Eikö kaivattua kuuluisi kaivata?
- Anonyymi
Olisi kyllä mukava ottaa se suuhun😌 Vähän kuin mehujäätä imeskellä.🍡
- Anonyymi
Ei tämmösiä tänne pliis. Lähden torille moi
- AnonyymiUUSI
Hyi yäk
- Anonyymi
Mahdollisuudet hyvin pienet
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä sitten jos silloinkaan.
- Anonyymi
Jos haluat, että se menee niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat, että se menee niin
Voi kuule tässä ei ole koskaan ollut haluamisestani kyse, pitää olla vastavuoroista kiinnostusta. Olen joskus lähestynyt mutta herralla ei ole ollut kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule tässä ei ole koskaan ollut haluamisestani kyse, pitää olla vastavuoroista kiinnostusta. Olen joskus lähestynyt mutta herralla ei ole ollut kiinnostusta.
Voi että!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sanoa ihan samaa myös eräälle herralle..
Mietin usein kummalta loppuisi veto aikasemmin, sen verran taitaisi olla patoutunutta draivia kummallakin...
- sivusta mutta läheltä nainen
- Anonyymi
Otetaan heti uusiksi, kun miehesi lähtee työreisuun.
- Anonyymi
Kiusaaja
- Anonyymi
Kunpa pääsisi ekaksi edes halaamaan!
- Anonyymi
No niinpä!
- Anonyymi
Pitkä, lämmin halaus olis todella kiva!
- Anonyymi
Kesällä..
- Anonyymi
Missä kuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuussa?
Heinäkuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäkuussa
Alku vai loppukuusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alku vai loppukuusta?
Puolivälissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolivälissä
Okei, jos on tarkka päivä tiedossa niin kerro, merkkaan kalenteriin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, jos on tarkka päivä tiedossa niin kerro, merkkaan kalenteriin..
Vai kalenteriin 🤣
- Anonyymi
Syksyllä
- Anonyymi
Pesällä!
- Anonyymi
Olemme tunteneet kaksi vuotta ja mitään edistystä ei ole tapahtunut, joten en odota jatkossakaan liikoja.
- Anonyymi
Itse tehnyt varmaan kaiken voitavan🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tehnyt varmaan kaiken voitavan🤣
Kyllä, viimeksikin kun kohdattiin, niin mies luikki karkuun.
- Anonyymi
Toivottavasti pian. Edellisestä on jo liki 2 vuotta hänen kanssaan.
- Anonyymi
Sitten kun kasvan koiranputkea. HÄN meni jo mullan alle.
- Anonyymi
Halaus ensin.
- Anonyymi
Enpä tiedä. Voi tapahtua nopeammin kuin vielä toissapäivänä ajattelin. On myös mahdollista, että noin ei käy, joten en nyt ala vielä haaveilla. Katsotaan!
- Anonyymi
Jaa no edelleen pitäs olla kaivattu kuinka voi kaivata ihmistä jonka kanssa ei ole viettänyt aikaa tai jota ei tunne mu mulla onnistunee heti kun hänelle itselle passaa ei ole nää mitään esteitä mulla ainakaan sille
- Anonyymi
Vaikka intohimoinen tunti hänen kanssa! Eräs ihana tuttu hyvävartaloinen nainen on hän, yrityksistä huolimatta ei vielä ole toteutunut... Vaikka kesällä?
- Anonyymi
Heti kun mahdollista ja tuntuu oikealta. Ei taida olla se tavoite mitä mies haluaa. Rakastuneelta naiselta ❤️
- Anonyymi
Kyllä on. Tiiät sen.
- Anonyymi
Mieluusti jo tänään.
En enää kyllä usko ihmeisiin, mutta ainakaan
ei kukaan voi kieltää mua unelmoimasta vielä.
Kohta en enää jaksa unelmoidakaan. 💔 - Anonyymi
Mielelläni heti, vaikka hän tuskin sitä uskoisi.
- Anonyymi
Se kiinnostavin kysymys onkin, et haluaako se mies minusta vain yhden yön? Yksi yö olisi helposti järjestettävissä. Eikä siihen koko yötä tarvitsisi edes käyttää. Mut ei, mä en oo sellainen.
- AnonyymiUUSI
Sinustahan se riippuu..oon vähän niinkuin sinun armoilla... raskasta odottaa, mut ainakin vielä jaksan🩷
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1651385- 281316
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611239- 781184
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031143Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751142Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!651131- 54978
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans17872Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per174824