Itäisellä Suomenlahdella Suomen ja Venäjän aluevesirajan tuntumassa Venäjän puolella liikkuvien alusten AIS- tiedot väittävät että useat alukset ovat joko parhaillaan tai olleet poikkeamassa Suomen puolella mitä ne eivät ilmeisesti kuitenkaan ole tehneet. Samoin ko. alusten nopeustiedot ovat aika vauhdikkaita, hitaat alukset kuten hinaajat ja tankkerit ajelevat parhaillaankin noin 30 solmun nopeuksia...
Sekavat AIS- tiedot
Anonyymi-ap
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Teknik, sanoi venäläinen
- Anonyymi
Kun rautakangen näki...
- Anonyymi
Mutta miksi se teknik järjestää häiriöitä satelliittisignaaleihin omalla merialueellaan ja ison öljysataman edustalla...
- Anonyymi
Soita poliisille niin saat nukuttua yösi rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan tässä univaikeuksia näyttää olevan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yökommentoijalle voidaan todeta että ei kannata yrittää olla nokkela ellei siihen kykene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629