Ei enää koskaan kaljua miestä 🤮
Kalju ei sytytä
55
596
Vastaukset
- Anonyymi
Parta ei sytytä. Ei enää koskaan parrakasta miestä.
- Anonyymi
totta. parta ei varsinaisesti sytytä minuakaan -sivusta
- Anonyymi
Ei enää koskaan miestä.
- Anonyymi
😆😆
- Anonyymi
Vanhuus kalju on ruma mies vanha ruma nenä luihu mies äkkiä sairastuu vielä paha ja ilkeä niin ei kiva loppuelämä naisella joten ei vastaus täälläkin
- Anonyymi
Mites pävikalju? On keskellä päänuppia alkavaa kaljuuntumista.
- Anonyymi
Ei haittaa ainakaan minua, eikä kaljukaan. Mutta parta on kauhea!
- Anonyymi
Näyttää pellelle. Kyllä ne loputkin lähtee edestä ensin. Rumia miehiä sellaiset vanhat miehet. Mitä te oikeen syötte! Katsokaa vähän itseänne! Jotain tosi epäterveellistä ruokaa. En ikinä kehtais kulkea vanhan kaljun miehen kanssa. 🙈häpeisin
- Anonyymi
Kuvasit kaivattuni. Ketään muuta en halua kuin hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvasit kaivattuni. Ketään muuta en halua kuin hänet.
Entinen kaivattu kaljuunuu ohimoilta. En pystynyt olemaan sen kanssa. Valkoinen kalju tai sama se värikin. Ei vain kehtaa kulkea liian laihakin. Varmaan se ikä poistaa kaiken miehestä tai sitten on jotain sairautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen kaivattu kaljuunuu ohimoilta. En pystynyt olemaan sen kanssa. Valkoinen kalju tai sama se värikin. Ei vain kehtaa kulkea liian laihakin. Varmaan se ikä poistaa kaiken miehestä tai sitten on jotain sairautta.
Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelevat. Parisuhteesta siinä on kyse eikä mistään näyttelykoirasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää pellelle. Kyllä ne loputkin lähtee edestä ensin. Rumia miehiä sellaiset vanhat miehet. Mitä te oikeen syötte! Katsokaa vähän itseänne! Jotain tosi epäterveellistä ruokaa. En ikinä kehtais kulkea vanhan kaljun miehen kanssa. 🙈häpeisin
Parempi kalju, kuin tyhmä ja pinnallinen. Ruokavalio ei aiheuta miestyyppistä kaljuuntumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin prinsessa🤮
- Anonyymi
Onko tykkääminen oikeesti kiinni hiuksista ?
- Anonyymi
Jokainen itse saa päättää. Ei ole pakko olla kaljun kanssa mieti nyt sentään. Eikä mitään ruipelo miestä.
- Anonyymi
Tykkäätkö kun mä itken?
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Ei haittaa. Olen narsisti eikä mua sillai kiinnosta
- Anonyymi
Etsin uuden nuoremman komeamman miehen
.katso vähön peiliin ei sua kukaan huoli ja vanhaa kohta 60v kukaan halua
- Anonyymi
Eipä ne vanhat Naisetkaan ole mitään silmäniloja.
- Anonyymi
Tää taitaa olla aika yksilöllistä nimittäin eipä ole ollut koskaan näin paljon vientiä kuin nyt kun olen 44v ja nimenomaan yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Hämmentäväähän tämä on itsellenikin ollut. Ymmärrän toki että ulkoiset seikat vaikuttavat paljon siihen ketä pidetään vetävänä. Jotkut vanhenevat kauniimmin kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää taitaa olla aika yksilöllistä nimittäin eipä ole ollut koskaan näin paljon vientiä kuin nyt kun olen 44v ja nimenomaan yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Hämmentäväähän tämä on itsellenikin ollut. Ymmärrän toki että ulkoiset seikat vaikuttavat paljon siihen ketä pidetään vetävänä. Jotkut vanhenevat kauniimmin kuin toiset.
Ja tämä siis oli sivusta eli en ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpot panot ovat aina arvostettuja oli ikä mikä hyvänsä
- Anonyymi
Minä kyllä tykkään yhdestä kaljusta, parrakkaasta miehestä. Valitettavasti hän ei pidä minusta😔
- Anonyymi
Minä tykkään yhdestä mutta sillä musta parta ja on nuori. Se on kyllä komea.
Kyllä joillekin sopii erittäin hyvin.
- Anonyymi
Pidän pääni ajeltuna ihan mukavuuden ja helppouden vuoksi. Tykkää kuka tykkää.
- Anonyymi
no ei ainakaan tukka pala kun sulla sitten alkaa josain vaiheesa sytyttään
- Anonyymi
No si taitaa vaihtoehdot jäädä aika vähiin
- Anonyymi
30 V jälkeen lähti hiukset korvanpäällä vaan tupsut karvaa muute täys kulju
- Anonyymi
Kalju mies . ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mut ei vanhaa🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Siel joku taas kädet täristen luulee turauttelevansa jotain kovaakin settiä.
- Anonyymi
Ei tosiaan. Olen hetero ja naiset on in
- Anonyymi
Jos mun kaivattu kaljuuntuis niin ei haittaisi.
- Anonyymi
Tää jottai lähi-idän propagandaa?
- Anonyymi
Meidän suvussa miehet on aina kaljuuntuneet ohimoilta. Ei se ole edes mies, jolla ei korkeaa otsaa ole😍
- Anonyymi
Entäs jos kalju mies ostaa Temusta luonnolliset, silkinpehmeät, paksut hiukset olkapäille asti 🤔
- Anonyymi
rakas on hän
- Anonyymi
Luiseva kurppako siellä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luiseva kurppako siellä :D
Salli🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli🥲
Halveksin sua
- Anonyymi
Eiköhän kaljuus ole myös muotijuttu maailmalla. Moni mies haluaa olla kalju vaikka kuinka olisi tukkaa ja mikä siinä on edes ihmeellistä. Vähän sama asia kun pukeutuu miten pukeutuu.
- Anonyymi
saasteita on nykyään niin paljon ilmassa että yhä useamalla alkaa sisäkumi paistamaan tottakai ne ajaa kaljuksi kuka nyt haluaa olla rikkinäinen misukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saasteita on nykyään niin paljon ilmassa että yhä useamalla alkaa sisäkumi paistamaan tottakai ne ajaa kaljuksi kuka nyt haluaa olla rikkinäinen misukka
Kuulkaas kuka ties, eiköhän geeneillä ole hieman enemmän tekemistä ja jos ollaan ihan rehellisiä, mitä enemmän naishormonia miehellä on, sitä enemmän hänellä on tukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaas kuka ties, eiköhän geeneillä ole hieman enemmän tekemistä ja jos ollaan ihan rehellisiä, mitä enemmän naishormonia miehellä on, sitä enemmän hänellä on tukkaa.
geeneilä ole mitään tekemistä vaan saateilla ja ee koodeilla jotka laskeutuu päähän ja sisäkumib alkaa paistumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
geeneilä ole mitään tekemistä vaan saateilla ja ee koodeilla jotka laskeutuu päähän ja sisäkumib alkaa paistumaan
Höpö höpö, älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee jo kirjoitustaidosta, että lukutaitoon ja etenkin sisälukutaitoon ei älli riitä.
- Anonyymi
Hyi, voiko olla rumempaa kuin ruma ja kalju persutollisko. Pukinparta vielä leuassa. Hyh, hyh,
- Anonyymi
Nyt suosittelen ottamaan paukun jos mahdollista, mielesi hieman rauhoittuu.
- Anonyymi
Sama lihavien alkoon taipuvaisten naisten kanssa. Ei niinku vaan sytytä.
- Anonyymi
Joo, hiukset palaa paremmin, kuin kalju!
- Anonyymi
Erittäin vaikeaa nähdä itseni ilman tukkaa. Ehkä sitten jos muutun hopeanuoleksi, miten mahtais sopia.🙄
- Anonyymi
Tärkeintä miehessä on tietynlainen söpöys kasvoissa:D. ei hiuksilla niin merkitystä.
- Anonyymi
haluan suukottaa söpöä miestä:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1127075
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324188törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/363645Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3981940- 321447
- 351438
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi621327Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121068Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1721045Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:111000