Kalju ei sytytä

Anonyymi-ap

Ei enää koskaan kaljua miestä 🤮

61

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parta ei sytytä. Ei enää koskaan parrakasta miestä.

      • Anonyymi

        totta. parta ei varsinaisesti sytytä minuakaan -sivusta


    • Anonyymi

      Ei enää koskaan miestä.

      • Anonyymi

        😆😆


    • Anonyymi

      Vanhuus kalju on ruma mies vanha ruma nenä luihu mies äkkiä sairastuu vielä paha ja ilkeä niin ei kiva loppuelämä naisella joten ei vastaus täälläkin

    • Anonyymi

      Mites pävikalju? On keskellä päänuppia alkavaa kaljuuntumista.

      • Anonyymi

        Ei haittaa ainakaan minua, eikä kaljukaan. Mutta parta on kauhea!


      • Anonyymi

        Näyttää pellelle. Kyllä ne loputkin lähtee edestä ensin. Rumia miehiä sellaiset vanhat miehet. Mitä te oikeen syötte! Katsokaa vähän itseänne! Jotain tosi epäterveellistä ruokaa. En ikinä kehtais kulkea vanhan kaljun miehen kanssa. 🙈häpeisin


      • Anonyymi

        Kuvasit kaivattuni. Ketään muuta en halua kuin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasit kaivattuni. Ketään muuta en halua kuin hänet.

        Entinen kaivattu kaljuunuu ohimoilta. En pystynyt olemaan sen kanssa. Valkoinen kalju tai sama se värikin. Ei vain kehtaa kulkea liian laihakin. Varmaan se ikä poistaa kaiken miehestä tai sitten on jotain sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen kaivattu kaljuunuu ohimoilta. En pystynyt olemaan sen kanssa. Valkoinen kalju tai sama se värikin. Ei vain kehtaa kulkea liian laihakin. Varmaan se ikä poistaa kaiken miehestä tai sitten on jotain sairautta.

        Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelevat. Parisuhteesta siinä on kyse eikä mistään näyttelykoirasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää pellelle. Kyllä ne loputkin lähtee edestä ensin. Rumia miehiä sellaiset vanhat miehet. Mitä te oikeen syötte! Katsokaa vähän itseänne! Jotain tosi epäterveellistä ruokaa. En ikinä kehtais kulkea vanhan kaljun miehen kanssa. 🙈häpeisin

        Parempi kalju, kuin tyhmä ja pinnallinen. Ruokavalio ei aiheuta miestyyppistä kaljuuntumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää pellelle. Kyllä ne loputkin lähtee edestä ensin. Rumia miehiä sellaiset vanhat miehet. Mitä te oikeen syötte! Katsokaa vähän itseänne! Jotain tosi epäterveellistä ruokaa. En ikinä kehtais kulkea vanhan kaljun miehen kanssa. 🙈häpeisin

        Katso peiliin prinsessa🤮


    • Anonyymi

      Onko tykkääminen oikeesti kiinni hiuksista ?

      • Anonyymi

        Jokainen itse saa päättää. Ei ole pakko olla kaljun kanssa mieti nyt sentään. Eikä mitään ruipelo miestä.


    • Anonyymi

      Tykkäätkö kun mä itken?

      • Anonyymi

        Ohi!


      • Anonyymi

        Ei haittaa. Olen narsisti eikä mua sillai kiinnosta


      • Anonyymi

        Etsin uuden nuoremman komeamman miehen
        .katso vähön peiliin ei sua kukaan huoli ja vanhaa kohta 60v kukaan halua


    • Anonyymi

      Eipä ne vanhat Naisetkaan ole mitään silmäniloja.

      • Anonyymi

        Tää taitaa olla aika yksilöllistä nimittäin eipä ole ollut koskaan näin paljon vientiä kuin nyt kun olen 44v ja nimenomaan yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Hämmentäväähän tämä on itsellenikin ollut. Ymmärrän toki että ulkoiset seikat vaikuttavat paljon siihen ketä pidetään vetävänä. Jotkut vanhenevat kauniimmin kuin toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää taitaa olla aika yksilöllistä nimittäin eipä ole ollut koskaan näin paljon vientiä kuin nyt kun olen 44v ja nimenomaan yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Hämmentäväähän tämä on itsellenikin ollut. Ymmärrän toki että ulkoiset seikat vaikuttavat paljon siihen ketä pidetään vetävänä. Jotkut vanhenevat kauniimmin kuin toiset.

        Ja tämä siis oli sivusta eli en ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää taitaa olla aika yksilöllistä nimittäin eipä ole ollut koskaan näin paljon vientiä kuin nyt kun olen 44v ja nimenomaan yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita. Hämmentäväähän tämä on itsellenikin ollut. Ymmärrän toki että ulkoiset seikat vaikuttavat paljon siihen ketä pidetään vetävänä. Jotkut vanhenevat kauniimmin kuin toiset.

        Helpot panot ovat aina arvostettuja oli ikä mikä hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpot panot ovat aina arvostettuja oli ikä mikä hyvänsä

        Tällä viikollakin olen antanut kahdet pakit sellaisille jotka olisivat olleet kiinnostuneita seurustelumielessä joten hutiin meni.


    • Anonyymi

      Minä kyllä tykkään yhdestä kaljusta, parrakkaasta miehestä. Valitettavasti hän ei pidä minusta😔

      • Anonyymi

        Minä tykkään yhdestä mutta sillä musta parta ja on nuori. Se on kyllä komea.


    • Kyllä joillekin sopii erittäin hyvin.

    • Anonyymi

      Pidän pääni ajeltuna ihan mukavuuden ja helppouden vuoksi. Tykkää kuka tykkää.

    • Anonyymi

      no ei ainakaan tukka pala kun sulla sitten alkaa josain vaiheesa sytyttään

    • Anonyymi

      No si taitaa vaihtoehdot jäädä aika vähiin

    • Anonyymi

      30 V jälkeen lähti hiukset korvanpäällä vaan tupsut karvaa muute täys kulju

    • Anonyymi

      Kalju mies . ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Mut ei vanhaa🤮🤮🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Siel joku taas kädet täristen luulee turauttelevansa jotain kovaakin settiä.

    • Anonyymi

      Ei tosiaan. Olen hetero ja naiset on in

    • Anonyymi

      Jos mun kaivattu kaljuuntuis niin ei haittaisi.

    • Anonyymi

      Tää jottai lähi-idän propagandaa?

    • Anonyymi

      Meidän suvussa miehet on aina kaljuuntuneet ohimoilta. Ei se ole edes mies, jolla ei korkeaa otsaa ole😍

    • Anonyymi

      Entäs jos kalju mies ostaa Temusta luonnolliset, silkinpehmeät, paksut hiukset olkapäille asti 🤔

    • Anonyymi

      rakas on hän

      • Anonyymi

        Luiseva kurppako siellä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luiseva kurppako siellä :D

        Salli🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli🥲

        Halveksin sua


    • Anonyymi

      Eiköhän kaljuus ole myös muotijuttu maailmalla. Moni mies haluaa olla kalju vaikka kuinka olisi tukkaa ja mikä siinä on edes ihmeellistä. Vähän sama asia kun pukeutuu miten pukeutuu.

      • Anonyymi

        saasteita on nykyään niin paljon ilmassa että yhä useamalla alkaa sisäkumi paistamaan tottakai ne ajaa kaljuksi kuka nyt haluaa olla rikkinäinen misukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saasteita on nykyään niin paljon ilmassa että yhä useamalla alkaa sisäkumi paistamaan tottakai ne ajaa kaljuksi kuka nyt haluaa olla rikkinäinen misukka

        Kuulkaas kuka ties, eiköhän geeneillä ole hieman enemmän tekemistä ja jos ollaan ihan rehellisiä, mitä enemmän naishormonia miehellä on, sitä enemmän hänellä on tukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas kuka ties, eiköhän geeneillä ole hieman enemmän tekemistä ja jos ollaan ihan rehellisiä, mitä enemmän naishormonia miehellä on, sitä enemmän hänellä on tukkaa.

        geeneilä ole mitään tekemistä vaan saateilla ja ee koodeilla jotka laskeutuu päähän ja sisäkumib alkaa paistumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        geeneilä ole mitään tekemistä vaan saateilla ja ee koodeilla jotka laskeutuu päähän ja sisäkumib alkaa paistumaan

        Höpö höpö, älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        geeneilä ole mitään tekemistä vaan saateilla ja ee koodeilla jotka laskeutuu päähän ja sisäkumib alkaa paistumaan

        Näkee jo kirjoitustaidosta, että lukutaitoon ja etenkin sisälukutaitoon ei älli riitä.


    • Anonyymi

      Hyi, voiko olla rumempaa kuin ruma ja kalju persutollisko. Pukinparta vielä leuassa. Hyh, hyh,

      • Anonyymi

        Nyt suosittelen ottamaan paukun jos mahdollista, mielesi hieman rauhoittuu.


    • Anonyymi

      Sama lihavien alkoon taipuvaisten naisten kanssa. Ei niinku vaan sytytä.

    • Anonyymi

      Joo, hiukset palaa paremmin, kuin kalju!

    • Anonyymi

      Erittäin vaikeaa nähdä itseni ilman tukkaa. Ehkä sitten jos muutun hopeanuoleksi, miten mahtais sopia.🙄

    • Anonyymi

      Tärkeintä miehessä on tietynlainen söpöys kasvoissa:D. ei hiuksilla niin merkitystä.

    • Anonyymi

      haluan suukottaa söpöä miestä:)

    • Anonyymi

      Ja kuntosalilla, poliissa ja intissä kaikki ukot leikkailee kaljun kun samaan aikaan jotkut yrittää tukkaa kasvatella ja kiroilee klajuuntumista niin jotkut spedet ja leksat ajelee kaljua itselleen..niin että mikä nyt on sitten paras??

    • Anonyymi

      Pornaisissa vierailtu sitten.

    • Anonyymi

      Kympin miestö tässä etsitty👩‍🦳

    • Anonyymi

      Se on seksikästä, kun miehellä on korkea otsa ja tulee "kissankorvat" kun kampaa hiukset taakse. Matala otsa miehellä on turhan neandertalilainen.
      T.blondi 50+

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe