Kun olisi oma sinkkupalsta yksinäisille..ketkä haluais puolison..
Joo, mene sinne ja mene tänne, laajenna reviiriä ym..
Yksi mies riittäisi, mutta kun ei vaan löydy! ja en ole TK!!!!!!
Sinkkupalsta
18
169
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No Helsingin kuuntelupalvelusta laittaa poliisit perään niin en tiedä mitä esikoislestaadiolaiset illumimatit antaa vastaukseksi kysymykseesi.
Mutta minun vastaukseni on että rukoile Jumalaa ja jos Jumala ei anna puolisoa niin silloin ei ole tarjolla perkeleitä joten tyydy siihen mitä on. Ja ole yksin.- AnonyymiUUSI
Atesta ja veli matista tiesin jo että ovat kallellaan illuminatiin ja vapaamuurari järjestöjen kaltaisiin "aatteisiin" sekä konttisesta mutta Helsingin seurakunta tuli vähän puun takaa. Ellei sitten kuuntelupalvelua hallitse joku toinen elin kuin kyseinen paikkakunta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Atesta ja veli matista tiesin jo että ovat kallellaan illuminatiin ja vapaamuurari järjestöjen kaltaisiin "aatteisiin" sekä konttisesta mutta Helsingin seurakunta tuli vähän puun takaa. Ellei sitten kuuntelupalvelua hallitse joku toinen elin kuin kyseinen paikkakunta
Attehan on klaudian vartija kun klaudia on elävä kristitty niin illuminati laittoi Aten vartijaksi ettei villitys pääse leviämään.
Se tietäkää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Attehan on klaudian vartija kun klaudia on elävä kristitty niin illuminati laittoi Aten vartijaksi ettei villitys pääse leviämään.
Se tietäkää.Toki Atte saa korjata jos ole hakoteillä. Aavistus vain. Eikä ihan pieni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki Atte saa korjata jos ole hakoteillä. Aavistus vain. Eikä ihan pieni.
Tuli vain sinä päivänä kun poliisit hyökkäsi kimppuuni niin Aten naama mieleen. Niin ajattelin vaan. Että ehkä on joku yhteys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vain sinä päivänä kun poliisit hyökkäsi kimppuuni niin Aten naama mieleen. Niin ajattelin vaan. Että ehkä on joku yhteys.
Mutta sen sanon vaan että kuuntelupalvelua esikoislestadiolaisiin seuroihin ei kannatta kuunnella että noi perkeleet vartioi sitä ja jos meette paikan päälle niin kannattaa vähän miettiä keneltä lähtee synninpäästöä anomaan. Koska et tiedä sitä saatko vai menetätkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen sanon vaan että kuuntelupalvelua esikoislestadiolaisiin seuroihin ei kannatta kuunnella että noi perkeleet vartioi sitä ja jos meette paikan päälle niin kannattaa vähän miettiä keneltä lähtee synninpäästöä anomaan. Koska et tiedä sitä saatko vai menetätkö.
Onks se piilo kyttä vai oikea kristitty noin niinkuin suoraan sanottuna
- AnonyymiUUSI
Jaakobin kirje 4
- AnonyymiUUSI
Jos luopuu Jumalan valtakunnan tähden, saa enemmän.
- Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai
vanhemmista tai lapsista, ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää." -
Luuk. 18:29-30
Jo kaksi kertaa pidempi avioliitto olisi melkoinen. Moninkertaisen oletan tarkoittavan vähintään 3 kertaista. Toisessa evankeliumissa on mainittu 100 kertaiseksi.- AnonyymiUUSI
Niin ihan tiedoksi vaan että samat saatananpalvoja kytät myös pakotti saarnaajat sanomaan että ottakaa rokotteet ihan tiedoksi että saatanistit kontrolloi kaikkea käyttäkää omia aivoja ja kuunnelkaa mitä Jumala puhuu suoraa teille koska saarnaajat vaikka olis vilpittömiä niin hallitaan ulkoa päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ihan tiedoksi vaan että samat saatananpalvoja kytät myös pakotti saarnaajat sanomaan että ottakaa rokotteet ihan tiedoksi että saatanistit kontrolloi kaikkea käyttäkää omia aivoja ja kuunnelkaa mitä Jumala puhuu suoraa teille koska saarnaajat vaikka olis vilpittömiä niin hallitaan ulkoa päin.
Mutta ne kohtuun kuolleet lapset synnytyksen jälkeen kuolleet lapset jne niitähän oli jonkun verran ja keskenmenoja no ne pääsi taivaaseen...Mutta kenen päällä se viaton veri lepää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne kohtuun kuolleet lapset synnytyksen jälkeen kuolleet lapset jne niitähän oli jonkun verran ja keskenmenoja no ne pääsi taivaaseen...Mutta kenen päällä se viaton veri lepää?
Saatanisti poliisit latki sen viattoman veren ilolla.
Tiedän monta kuollutta lasta sen jälkeen kun piikit otettiin ja keskenmenoja.
Siinä sai saatananpalvojat taas lasten verta latkia mahan täydeltä. Mutta rangaistus tulee aikanaan niille kaikille iankaikkisuudessa vaikka tässä ajassa tekevätkin mitä lystää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatanisti poliisit latki sen viattoman veren ilolla.
Tiedän monta kuollutta lasta sen jälkeen kun piikit otettiin ja keskenmenoja.
Siinä sai saatananpalvojat taas lasten verta latkia mahan täydeltä. Mutta rangaistus tulee aikanaan niille kaikille iankaikkisuudessa vaikka tässä ajassa tekevätkin mitä lystää.Sanoi veljenikin mitäs tässä nyt otin piikin mutta sen jälkeen tulleesta keskenmenosta ei sitten puhunutkaan mitään kuulin toista kautta.
Eräskin valitti kun lapsi kuollut syntymän jälkeen ja vähän raskasta käydä seuroissa nyt vai niin onko raskasta olisko kannattanut kuunnella omaatuntoa Pyhää Henkeä ja Jumalaa sensijaan että kuuntelee tätä maailmaa joka palaa kerran pätsissä iankaikkisesti ja hukutetaan sammumattomassa tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi veljenikin mitäs tässä nyt otin piikin mutta sen jälkeen tulleesta keskenmenosta ei sitten puhunutkaan mitään kuulin toista kautta.
Eräskin valitti kun lapsi kuollut syntymän jälkeen ja vähän raskasta käydä seuroissa nyt vai niin onko raskasta olisko kannattanut kuunnella omaatuntoa Pyhää Henkeä ja Jumalaa sensijaan että kuuntelee tätä maailmaa joka palaa kerran pätsissä iankaikkisesti ja hukutetaan sammumattomassa tulessa iankaikkisesta iankaikkiseen.Edelleenkin sanon muistutukseksi olen sen jo kerran sanonut
Muutama vuosi takaperin kun se lapinvanhin jouluseurojen aikaan hän "sairasti" hän oli kipeä.
Ja sitten saarnaajat menivät käymään hänen luonaan ja hän koki ihmeparantumisen.
No te tiedätte mutta ne ketkä ei muista niin muistin virkistykseksi Kerron vielä uudestaan hän ei kokenut ihmeparantumista EI vaan HÄN EI OLLUTKAAN KOSKAAN EI IKINÄ KIPEÄNÄ MAALLISESTI!
Mutta häntä hävetti tulla seuroihin.
Ja minä en tiedä oliko hän se sama saarnaaja joka neuvoi että korona piikin voi ottaa eli minä en tiedä häpesikö hän niitä kuolleita lapsia vai häpesikö hän omaatuntoansa kuitenkin tässä on teille oikea totuus olkaa hyvä ja ottakaa se vastaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin sanon muistutukseksi olen sen jo kerran sanonut
Muutama vuosi takaperin kun se lapinvanhin jouluseurojen aikaan hän "sairasti" hän oli kipeä.
Ja sitten saarnaajat menivät käymään hänen luonaan ja hän koki ihmeparantumisen.
No te tiedätte mutta ne ketkä ei muista niin muistin virkistykseksi Kerron vielä uudestaan hän ei kokenut ihmeparantumista EI vaan HÄN EI OLLUTKAAN KOSKAAN EI IKINÄ KIPEÄNÄ MAALLISESTI!
Mutta häntä hävetti tulla seuroihin.
Ja minä en tiedä oliko hän se sama saarnaaja joka neuvoi että korona piikin voi ottaa eli minä en tiedä häpesikö hän niitä kuolleita lapsia vai häpesikö hän omaatuntoansa kuitenkin tässä on teille oikea totuus olkaa hyvä ja ottakaa se vastaan.Mutta hän sanoi saarnapöydän edessä julkisesti kaikkien kuullen minä paranin monesta sairaudesta ja alkoi luettelemaan jos ei suoraan niin kuitenkin se kuulija ymmärsi että oli maallista ja Hengellistä sairautta ja kaikki lähti yhdellä kertaa mutta eikös valehtelu sitten ole vielä kirkastunut synniksi jos ei ole maallista sairautta ja sanoo maallisesta sairaudesta parantuneen niin eikö se ole valheen synti?
Ja siitä seuraa kysymys että onko teillä saarnaveljillä eli saarnatautisilla useinkin tapana tietoisesti valehdella minä kun puhun monesti olettamuksia en varsinaisesti tietoisesti valehtele kun uskon ja oletan tai tunnen asian olevan näin niin se ei ole tietoista valehtelua se on sitä "härnäämistä" eli kepillä jäätä koettelemista.
Kuitenkin kun hän sanoi minä paranin useasta sairaudesta niin ...miten voit saarnaajana valehdella ihan pokkana päin naamaa koko seurakunnalle ja päälle vielä esittää tai olla oikeasti niin Pyhää vanhurskasta?
Miksi et vaan sanonut että hävetti tulla seuroihin sen ja sen asian takia. Miksi valehtelet korkeimman saarnaajan asemassa puhut paskaa koko seurakunnalle edustaen yhtä pyhää Seurakuntaa kuninkaallista pappeutta Pyhää kansaa Pyhää Henkeä ja iankaikkista Jumalaa sinä edustat ja puhut paskaa kaikkien kuullen? Miksi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän sanoi saarnapöydän edessä julkisesti kaikkien kuullen minä paranin monesta sairaudesta ja alkoi luettelemaan jos ei suoraan niin kuitenkin se kuulija ymmärsi että oli maallista ja Hengellistä sairautta ja kaikki lähti yhdellä kertaa mutta eikös valehtelu sitten ole vielä kirkastunut synniksi jos ei ole maallista sairautta ja sanoo maallisesta sairaudesta parantuneen niin eikö se ole valheen synti?
Ja siitä seuraa kysymys että onko teillä saarnaveljillä eli saarnatautisilla useinkin tapana tietoisesti valehdella minä kun puhun monesti olettamuksia en varsinaisesti tietoisesti valehtele kun uskon ja oletan tai tunnen asian olevan näin niin se ei ole tietoista valehtelua se on sitä "härnäämistä" eli kepillä jäätä koettelemista.
Kuitenkin kun hän sanoi minä paranin useasta sairaudesta niin ...miten voit saarnaajana valehdella ihan pokkana päin naamaa koko seurakunnalle ja päälle vielä esittää tai olla oikeasti niin Pyhää vanhurskasta?
Miksi et vaan sanonut että hävetti tulla seuroihin sen ja sen asian takia. Miksi valehtelet korkeimman saarnaajan asemassa puhut paskaa koko seurakunnalle edustaen yhtä pyhää Seurakuntaa kuninkaallista pappeutta Pyhää kansaa Pyhää Henkeä ja iankaikkista Jumalaa sinä edustat ja puhut paskaa kaikkien kuullen? Miksi?Odd oli myös kipeenä, mutta tämä ei liity minun omiin tuntemuksiini vaan ainoastaan teille jotka kaipaatte selitystä jotka ette tuntemisiin uskonne perustusta rakenne niin teille minä annan selityksen myös itselleni riittää tunteminen.
Niin kun sen jouluseurojen jälkeen odd minde sairastui myöskin mutta Kuinkas ollakaan tämä ihmeellinen parantajan lahja se ei toiminutkaan nyt Odd Mindeen Kuinkas ollakaan nyt kun se toimi vain tähän toiseen saarnaajaan ja Odd Mindeltä sitten ja saarnavuoro pitämättä sairastumisen takia. Vaikka en minä siitäkään tiedä oliko hänellä vain joku toinen osa eli työ eli oliko hänkään oikeasti kipeänä silloin en tiedä. Kuitenkin jos jollakin olisi parantajan lahja niin se varmaan olisi toiminut näihin molempiin saarnaajiin tämän minä annan teille selitykseksi.
Kuitenkaan minä en sen takia alkanut epäilemään kun minä tiedän omasta kokemuksesta jo sen miksi joku kristitty ei tule kristittyjen luokse jos hän kuitenkin on sielun tilalta muuten sellainen että hän ei ole epäuskoinen ja hän tahtoo taivaaseen. Niin silloin vastaus on häpeä. Vaikka tässä sairastumis tapauksessa en minä kokemukseni takia epäile. Vaan kun minä vain yksinkertaisesti tiedän ettei hän ollut oikeasti kipeänä. Sen vaan haistaa. Valehtelijat haistaa kuuntelupalvelunkin kautta. Totuuden puhuja ei mieti sanojaan. Valehtelijan pitää miettiä.
Parannuin useasta sairaudesta tai monesta mutta yhtäkään sairautta ei maininnut nimeltä.
Nämä on taas teille selitystä minulle riitti se kun kirjoitin isoilla kirjaimilla ja Henki vahvisti muuta selitystä en kaipaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odd oli myös kipeenä, mutta tämä ei liity minun omiin tuntemuksiini vaan ainoastaan teille jotka kaipaatte selitystä jotka ette tuntemisiin uskonne perustusta rakenne niin teille minä annan selityksen myös itselleni riittää tunteminen.
Niin kun sen jouluseurojen jälkeen odd minde sairastui myöskin mutta Kuinkas ollakaan tämä ihmeellinen parantajan lahja se ei toiminutkaan nyt Odd Mindeen Kuinkas ollakaan nyt kun se toimi vain tähän toiseen saarnaajaan ja Odd Mindeltä sitten ja saarnavuoro pitämättä sairastumisen takia. Vaikka en minä siitäkään tiedä oliko hänellä vain joku toinen osa eli työ eli oliko hänkään oikeasti kipeänä silloin en tiedä. Kuitenkin jos jollakin olisi parantajan lahja niin se varmaan olisi toiminut näihin molempiin saarnaajiin tämän minä annan teille selitykseksi.
Kuitenkaan minä en sen takia alkanut epäilemään kun minä tiedän omasta kokemuksesta jo sen miksi joku kristitty ei tule kristittyjen luokse jos hän kuitenkin on sielun tilalta muuten sellainen että hän ei ole epäuskoinen ja hän tahtoo taivaaseen. Niin silloin vastaus on häpeä. Vaikka tässä sairastumis tapauksessa en minä kokemukseni takia epäile. Vaan kun minä vain yksinkertaisesti tiedän ettei hän ollut oikeasti kipeänä. Sen vaan haistaa. Valehtelijat haistaa kuuntelupalvelunkin kautta. Totuuden puhuja ei mieti sanojaan. Valehtelijan pitää miettiä.
Parannuin useasta sairaudesta tai monesta mutta yhtäkään sairautta ei maininnut nimeltä.
Nämä on taas teille selitystä minulle riitti se kun kirjoitin isoilla kirjaimilla ja Henki vahvisti muuta selitystä en kaipaa.Ole hyvä Odd ja kerro minulle sen sairauden nimi mistä tämä saarnaveljesi parantui? Mikä sen sairauden nimi oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä Odd ja kerro minulle sen sairauden nimi mistä tämä saarnaveljesi parantui? Mikä sen sairauden nimi oli?
kylläpä on ala arvoista kommentointia!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549