Jasmin on minun ihana ja siveä tyttöystävä . Jasmin välittää syrjäytyneistä miehistä😊❤️
Jasmin on minun ihana ja siveä tyttöystävä
10
334
Vastaukset
- Anonyymi
Minä rakastan jasminia 😊❤️
- Anonyymi
Onko Jasmin antelias
- Anonyymi
Hampuusia lappaa niin ettei se muuta kerkeäkään.
- Anonyymi
Oi aww 🥹❤️ Ihanaa kuulla että Jasminilla on lämmin sydän ja joku jonka silmissä hän on erityinen 💌
Mä oon muuten tuntenut joskus yhden Jasminin en tosin tiedä onko kyseessä sama, mutta joka tapauksessa: onnea teille! 💖✨ Toivon että teillä on paljon ihania hetkiä ja ettei mikään syrjäytyminen pysy perässä, kun rakkaus kuljettaa 😇
#JasminJaJokuOnnekas#SydänOnKauneinPaikkaAsua - Anonyymi
Jasmin on kaunis ja ihana tyttöystävä 😍🥰❤️
- Anonyymi
Jasmin oli minun opiskelijaharjoittelija ja nyt ihana kesätyöpari 🥰.
- Anonyymi
Ihana kaunis täydellinen Jasmin 😍😍😍
- Anonyymi
Jasmin kävi aina minun luona katsomassa että minulla oli kaikki hyvin ja sitten juttelimme 😊❤️
- Anonyymi
Jasmin on kiltti meille Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:läisille, koska tietää, että olemme vaarattomia. Meistä ei kuspäät enempää sikiä.
- Anonyymi
Jasmin ymmärtää minua ja hän soittelee usein minulle kysellen kuulumisia 😊❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268