Seo kumma auto tuo pmv kun sillee pysy ajamaan nuitten töyssyjen yli niiku normaalilla autolla, pikkusen löysää ja taas mentiin. Taas ajoin normaaliavauhtia ja yhtäkkiä pemari mä ko kilpikonna varovasti töysyn yli?? Va ku yli pääsi ni jo lähti... varmaan tuli kuskille hätä ja säikähti, että tavan auto takapuskurissa per..ele!.... Heheeeh
Pemari auto.
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja saanut tukitilin ja nyt kehuu täällä
- Anonyymi
Sinäkö bmw autoon vaihdoit öljypohjan kaupan pihassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö bmw autoon vaihdoit öljypohjan kaupan pihassa?
Öljyt on hyvä vaihtaa S-kaupan pihalla.
- Anonyymi
Ei pysty ajamaan kovempaa, kun ottaa pohjasta kiinni mäkkärin madallussarjan takia
- AnonyymiUUSI
Kuka ajaa Bemarilla ?.kaikki tietävät että pieni on 😂
- AnonyymiUUSI
Flättä-Bemu mellan Låda-Volvo. Vem är bättre?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Flättä-Bemu mellan Låda-Volvo. Vem är bättre?
Volvo ukoilla on isoin mela mut pyhiksen ämmät on nii sekopäitä että mennään ennemmin muihin kuntiin. 🙄
- AnonyymiUUSI
Jos bemarilla ei voi ajaa korotusten yli ni kannatas pitää peräkontissa sellaset pienet sillat joitapikin ajaa yli... Metriset sillat jo loiventas meleko paljon
- AnonyymiUUSI
Kylläpä Volvo ja toijotakuskeja harmittaa!
- AnonyymiUUSI
Heh heh.,pikemminki naurattaa, tuohon siltahommaan vois vielä lisätä, että jos metriset sillat ei riitä niin vois pitää peräkärryä perässä ja siinä kaksi metriset niin kasimetrisillä jo pärjää varmasti.
- AnonyymiUUSI
On se hauska!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611917- 421761
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001669Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2141093- 551087
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?161955