Parikymmentä tervysasemaa sulkee ovensa Keski-Suomessa???

Anonyymi-ap

Suljetaanko myös isomahaten hyvaksin johtajien, valtuutettujen ja hallituksen palkkahanat? Olette unohtaneet ytimen; sote tehtiin kansalaisia varten, ei turhia johtajia, päälliköitä ja suurta valtuustomäärää varten. Hävetkää. Olette tuhlanneet soterahat omiin pALKKOIHINNE....

12

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä oletkin toivoton tapaus

• Anonyymi

Harvoin oon nähny niiden jättävän oviaan auki!

• Anonyymi

Sinun kohdalla vedetään nenän edestä kiinni

• Anonyymi

Kaikenkaikkiaan hyvaksin toiminnassa ja päätöksenteossa on jotain pahasti pielessä. Suomen kolmanneksi heikoiten hoidettu sote ja aina kinuamassa lisää rahaa. Ei ihme että jyväskylän kaupunki on punainen, tuo sivistyksen narkkari kehto.

• Anonyymi

Oletko ajatellut, nyt Sote on sellainen, mitä Sipilän hallitus oli tekemässä.
        Koska siihen lisättiin rikkaitten palvelu setelit.
        Tuon päälle tullaan lisämään syksyllä 65 vuotiaitten käynti yksityisellä, johon minäkin kuulun.
        Aivan turha ja väärin perustein tuetaan taas yksityistä puolta.
        Ai miksi väärin perustein, koska vedotaan etteivät kuulu työhoidon piiriin, moni työssä käyvä on kokenut, pakollinen työnantajan maksava palvelu ei sisällä oikeastaan mitään.
        Sinäkin haukut sotea, vaikka et ymmärrä siitä mitään.
        Koska sinä et ole tajunnut tämänhallituksen toimet siirtävät kunnalliselta rahaa yksityisille.

• Anonyymi

Ei haittaa mittään.

• Anonyymi

Joka kesä niillä on sulkuja ollut

• Anonyymi

Vaajakosken sulku aukeaa huomenna vesiliikenteelle!

• Anonyymi

Matti ja Teppo jyrää

• Anonyymi

On ne kovia äijiä.

• Anonyymi

No niin Keskusta ja SDP tekee hyvinvointialueilla päätöksiä ja nyt saatte sitä mitä tilasitte. Nostaako valtuutetut palkkioita, kun enemmistö on Keskustalaisia ja SDP sosialistia. Tuleeko kuntaliitoksia? lakkautetaanko kouluja? --- päätökset tekee Keskusta ja SDP

• Anonyymi

Niin kaksi äärivasemmistopuoluetta. Tekivät oikein karhunpalvelun Venäjälle. Laiskatvassurit aina toisten pussilla. Kyllä yksityisellä käydessä työterveyshuollosta osa maksetaan myös valtion kassasta. Yksityiselle pääsee kuka tahansa nopeasti.
        Pitää muuttaa Helsinkiin, siellä Hus pelaa huvin. Lääkäriin ja hoitoihin pääsee. Syy: Hus ei kuulu vasemmistolaisten kepudemarien maakuntamalliin. Husilla riittää myös rahat , toisin kuin meidän korkkiruuvi maakuntamalliasa, jossa ker.at käärii vasemmisto. Hyvaksilla ei riitä mitkään rahat. Jotain on perusteellisesti pielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66