Suljetaanko myös isomahaten hyvaksin johtajien, valtuutettujen ja hallituksen palkkahanat? Olette unohtaneet ytimen; sote tehtiin kansalaisia varten, ei turhia johtajia, päälliköitä ja suurta valtuustomäärää varten. Hävetkää. Olette tuhlanneet soterahat omiin pALKKOIHINNE....
Parikymmentä tervysasemaa sulkee ovensa Keski-Suomessa???
12
105
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä oletkin toivoton tapaus
- Anonyymi
Harvoin oon nähny niiden jättävän oviaan auki!
- Anonyymi
Sinun kohdalla vedetään nenän edestä kiinni
- Anonyymi
Kaikenkaikkiaan hyvaksin toiminnassa ja päätöksenteossa on jotain pahasti pielessä. Suomen kolmanneksi heikoiten hoidettu sote ja aina kinuamassa lisää rahaa. Ei ihme että jyväskylän kaupunki on punainen, tuo sivistyksen narkkari kehto.
- Anonyymi
Oletko ajatellut, nyt Sote on sellainen, mitä Sipilän hallitus oli tekemässä.
Koska siihen lisättiin rikkaitten palvelu setelit.
Tuon päälle tullaan lisämään syksyllä 65 vuotiaitten käynti yksityisellä, johon minäkin kuulun.
Aivan turha ja väärin perustein tuetaan taas yksityistä puolta.
Ai miksi väärin perustein, koska vedotaan etteivät kuulu työhoidon piiriin, moni työssä käyvä on kokenut, pakollinen työnantajan maksava palvelu ei sisällä oikeastaan mitään.
Sinäkin haukut sotea, vaikka et ymmärrä siitä mitään.
Koska sinä et ole tajunnut tämänhallituksen toimet siirtävät kunnalliselta rahaa yksityisille.
- Anonyymi
Ei haittaa mittään.
- Anonyymi
Joka kesä niillä on sulkuja ollut
- Anonyymi
Vaajakosken sulku aukeaa huomenna vesiliikenteelle!
- Anonyymi
Matti ja Teppo jyrää
- Anonyymi
On ne kovia äijiä.
- Anonyymi
No niin Keskusta ja SDP tekee hyvinvointialueilla päätöksiä ja nyt saatte sitä mitä tilasitte. Nostaako valtuutetut palkkioita, kun enemmistö on Keskustalaisia ja SDP sosialistia. Tuleeko kuntaliitoksia? lakkautetaanko kouluja? --- päätökset tekee Keskusta ja SDP
- Anonyymi
Niin kaksi äärivasemmistopuoluetta. Tekivät oikein karhunpalvelun Venäjälle. Laiskatvassurit aina toisten pussilla. Kyllä yksityisellä käydessä työterveyshuollosta osa maksetaan myös valtion kassasta. Yksityiselle pääsee kuka tahansa nopeasti.
Pitää muuttaa Helsinkiin, siellä Hus pelaa huvin. Lääkäriin ja hoitoihin pääsee. Syy: Hus ei kuulu vasemmistolaisten kepudemarien maakuntamalliin. Husilla riittää myös rahat , toisin kuin meidän korkkiruuvi maakuntamalliasa, jossa ker.at käärii vasemmisto. Hyvaksilla ei riitä mitkään rahat. Jotain on perusteellisesti pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849