Satakunnassa maan ylipainoisimmat alkaen 1 vuotiaista. Onko vanhemmille hukassa ravintotiedot ja perusruoan valmistustaidot. Ei ole kahta viikkoa kun n30 pari keskusteli kaupassa että ostetaanko tänään viikon einekset. Kumpikin todella ylipainoisia. Samoin kun katselee tv tai lukee Satakunnan Kansaa niin kuvissa lähes kaikki kuvissa ylipainoisia. Turha puhua ettei syynä olisi väärät ruokailut ja liian vähäinen liikunta.
Ylipaino taas nostettu esiin
18
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mallina porsasteluun on kaikenlaiset kristat jne jotka ahtavat kakkuja kaksin käsin ja varmaan jalatkin apuna kitaansa.Sitten ollaan ilmapallona lehtien sivuilla puhumassa pehmoisia.
- Anonyymi
"ahtavat kakkuja kaksin käsin ja varmaan jalatkin apuna kitaansa.Sitten ollaan ilmapallona lehtien sivuilla"
kiitos tästä, repesin täysin :D
- Anonyymi
Demarit ainakin voi paksusti.
Nuorena piti venyttää pikkareita jotta näki perseen,
nykyään pitää venyttää persettä jotta löytää pikkarit. - Anonyymi
Ai että alkaen 1vee? No kyllä nuo +1veet alkaa laihtumaan, kyn keksivät, miten ne tolpat, jotka on persuksissa kiinni, toimii.
- Anonyymi
Rento elämä kerryttää kiloja
https://i.ylilauta.org/0e/55/0e55a82634feacbc.avif - Anonyymi
Kuulin, ett Eerikan kannikat piti peittää. Oli niin paljon aknepaiseita näkyvissä.
- Anonyymi
sitä kakkanyppyä tulee suolinesteestä johtuen, kun pylly on kovassa käytössä niin sitten on nyppylöitä :D
joskus se vaan on parempi tarjota kakkosta kuin messuhallia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä kakkanyppyä tulee suolinesteestä johtuen, kun pylly on kovassa käytössä niin sitten on nyppylöitä :D
joskus se vaan on parempi tarjota kakkosta kuin messuhalliaPuhut selvästi kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut selvästi kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Kyllä, vaimon saviruukku on tullut tutuksi
- Anonyymi
En minä ainakaan ole ylipainoinen. On vaan vähän raskaat luut.
- Anonyymi
En minäkään ole ylipainoinen , olen vaan liian lyhyt.
- Anonyymi
Mannisilla on työsarkaa laihduttaa porilaisia.😊
- Anonyymi
homma poju tulot ja elämä ittelles :D
- Anonyymi
18 ikävuoteen asti ihminen kasvaa.Kaikki energia menee siihen että eikun ruokaa huuleen vaan lisää mutta vähempi sitä sokeria.
- Anonyymi
kyllä se rasvainen pikaruoka hesburgereissa ja mäkkäreissä ja jättipusseja sipsejä limut, cokikset energiajuomat ja muut pelkkää enrgia sisältäviä ahdetaan naamaan
ilman että on yhtään keventäviä marjoja juureksia, salaatteja,
eikä yhtään mietitä kun ne kalorit ahdetaan että pitäisi myös liiikkua että kuluttaa ne ahmitut herkut ja se vielä kun se on jokapäiväistä niin kyllä sen itsekin pitäisi havaita peiliin katsoessa ja joutuessa ostamaan aina isompeja lökäreitä ja collareitajotka lököttää massun alapuolella
hirveää katsoa kun kroppa hyllyy joka askeleella- Anonyymi
Tarvitaan joku Suomen elon musk keksimään kannettava laite, joka ottaa kaiken tuon hyllyvän liike-energian talteen rasvapoimuista.Merten aalloillahan nuo jo toimivat joten pienempi versio hyllypyllyille olisi tarpeen.Sitä voisi punkerokin ladata kuulokkeisiinsa lisää virtaa ihan vaan hytkyessä pitkin katuja.
Kristalle ja saarikolle ilmaiset hyllypyllylaturit.Tuottaisivat kerrankin jotain muuta kuin valetta ja schaskaa hyllyessään eri tapahtumien lavoilla.Krista voisi tuoda pimeyteen valon jos häneen kytketään valonheittimet kiinni.Talvella voisi olla petterikin punakuonona mutta ennen sitä olisi lihottava itse tai kytkettävä sarjaan kristan kanssa energian talteen ottamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaan joku Suomen elon musk keksimään kannettava laite, joka ottaa kaiken tuon hyllyvän liike-energian talteen rasvapoimuista.Merten aalloillahan nuo jo toimivat joten pienempi versio hyllypyllyille olisi tarpeen.Sitä voisi punkerokin ladata kuulokkeisiinsa lisää virtaa ihan vaan hytkyessä pitkin katuja.
Kristalle ja saarikolle ilmaiset hyllypyllylaturit.Tuottaisivat kerrankin jotain muuta kuin valetta ja schaskaa hyllyessään eri tapahtumien lavoilla.Krista voisi tuoda pimeyteen valon jos häneen kytketään valonheittimet kiinni.Talvella voisi olla petterikin punakuonona mutta ennen sitä olisi lihottava itse tai kytkettävä sarjaan kristan kanssa energian talteen ottamiseksi.Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
Laihduta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392037- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546