Lieksassa on Putin ihailijoita LIIKAA ei niillä paljon järki juokse, osa näistä on tullut entisestä Neuvostoliitosta ja Venäjältä! Luulisi jo ymmärtäneen minkälaisesta paskaläjästä ovat lähteneet ja vielä ihannoivat sitä, parasta kun siirtyisitte rajan itäpuolelle samoin kuin Suomalaiset Putin fanit.
Lieksassa on Putin ihailijoita
16
242
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin putlerin ystävä on yamalin jatkis. Jatkis saa putlerilta ruplia ja tummemia, joka on venäläinen versio tummelista.
- Anonyymi
Ja Turtiainen ihailee Venäjää. Hän ei vahingossakaan syytä ryssää Ukrainaan hyökkäämisestä!!
- Anonyymi
Sovintaan jotta pitä itse ne tummemit. Minulla ei ole niille käyttöä. Joten voit voidella ahnuksesi.
- Anonyymi
Jaa, että Reissustasu tuli sitten yamaliin...? Venäjältäkö tuli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että Reissustasu tuli sitten yamaliin...? Venäjältäkö tuli?
Tökis on itse kertonut venäjän reissustaan ja lomailustaa venäjällä ja tulisieltä jamaliin. Tätä ei voi törkyturpa kieltää. Ja on putlerin agentti suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökis on itse kertonut venäjän reissustaan ja lomailustaa venäjällä ja tulisieltä jamaliin. Tätä ei voi törkyturpa kieltää. Ja on putlerin agentti suomessa.
Tuliko Reissustasu valmistelemaan valmistelemaan putlerin vierailua, vaiko ihan vaan saunakylään rentoutumaan...?
- Anonyymi
Pankakoskella putinisti perheitä
- Anonyymi
Joko niitä on viimeinPankakoskellakin,muualla maailmassa heitä on monta miljoonaa.
No se on hyvä että koskelaisetkin on heränneet huomaamaan näin voitonpäivän kunniaksi
kuinka suuren palveluksen venäläiset tekivät 80 vuotta sitten maailmalle lyödessään
natsit ja heidän "aseveljet."
Onnea voiton päivän johdosta ja menestystä uus-natseja vastaan käymässä sodassa
länsi rajallanne.Zlava Rossija ! - Anonyymi
Amerikassa on myös putinisti ja kiinasa kylä nitä on monia
- Anonyymi
Onko noista kaalimaan edustajista niin paljon haittaa. Kun pysyvät vain politiikan ulkopuolella. Putleri voi kyllä käyttää heitä omiin tarkoituksiin.
Se on sillälailla, että iso laiva kääntyy hitaasti.- Anonyymi
Putler voi käyttää sapotaasissa niitä ihmisiä
- Anonyymi
Törkyturpakuperkeikkahullu on suurin putlerin ihailia ja pietarin trollitehtaan käynyt. Nyt tekee propagandaa venäjän hyväksi. Joten pitäisi karkottaa henkiseen kotimaahansa Venäjälle.
- Anonyymi
Kyllä se sinä olet joka tuo venäjää jatkuvasti esille ja teet bisneksiä heidän kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sinä olet joka tuo venäjää jatkuvasti esille ja teet bisneksiä heidän kanssaan.
Enhän ole edes käynyt venäjällä. Kuten on törkyturpa.
- Anonyymi
Jotkut katsovat sydän syrjällään Moskovan paraatia, ihan julkisuudenkin henkilöt.
- Anonyymi
Tässäpä varsinainen voiton päivä! https://urly.fi/3Qld 😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723