Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

Tarpeeksi sexy sinulle?

53

777

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole tarpeeksi sexy kaivatulleni.

• Anonyymi

Ja tästä ei tarvinne keskustella enempää. Terveisin nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tästä ei tarvinne keskustella enempää. Terveisin nainen

Mistä sen tiedät?

• Anonyymi

Niin kuuma että taju lähtee

• Anonyymi

Rimaa hipoen 😉

• Anonyymi

Oletko ap puutteessa?

• Anonyymi

En mutta häntä haluttaa ajoittain

• Anonyymi

Flaming hot inside and out.

• Anonyymi

Voi kyllä on hyvin seksikäs mies minun mielestäni.

• Anonyymi

Samoin hän nainen on mieleeni. Todella kaunis ja hyvässä kunnossa. Tykkään kovasti. Hän on vanhempi ja viisaampi. Hyvä luonne täydentää upean kokonaisuuden. Täytyy vain haaveilla hänestä etäältä, koska hänellä on niin paljon vientiä ja menohaluja muiden kanssa, ettei tällaisella tavallisella miehellä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla hänestä. Enkä edes halua kilpailla. Ehkä minulle joskus löytyy joku tavallinen nainen. Sellainen jolle kelpaan, sellainen joka haluaa juuri minut.

M>N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin hän nainen on mieleeni. Todella kaunis ja hyvässä kunnossa. Tykkään kovasti. Hän on vanhempi ja viisaampi. Hyvä luonne täydentää upean kokonaisuuden. Täytyy vain haaveilla hänestä etäältä, koska hänellä on niin paljon vientiä ja menohaluja muiden kanssa, ettei tällaisella tavallisella miehellä ole mitään mahdollisuuksia kilpailla hänestä. Enkä edes halua kilpailla. Ehkä minulle joskus löytyy joku tavallinen nainen. Sellainen jolle kelpaan, sellainen joka haluaa juuri minut.

M>N

Kyllä minulle tavallinen mies kelpaa mutta tuskin olet ilmaissut riittävän selkeästi sitä miten tosissasi olet tai tehnyt tekoja sen eteen niin en olisit siten erottunut ja sitten ehkä noteerannut sinut enemmän vaihtoehdoksi. Sanoisin että minulle sillä on suuri merkitys paljonko joku kiinnostustaan irl osoittaa ja millä tavalla. Onhan se totta että menohaluja on muiden kanssa,, mutta olen myös hyvin lojaali jos niin sovitaan. Vaikka kuvioissa olisi useita niin toisaalta se kuka on eniten vakavissaan ja näyttää sen teoilla ja suorilla sanoilla tekee minuun kyllä vahvimmin vaikutuksen. Hän joka on valmis eniten panostamaan niin hän on se joka minut myös kokonaan saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulle tavallinen mies kelpaa mutta tuskin olet ilmaissut riittävän selkeästi sitä miten tosissasi olet tai tehnyt tekoja sen eteen niin en olisit siten erottunut ja sitten ehkä noteerannut sinut enemmän vaihtoehdoksi. Sanoisin että minulle sillä on suuri merkitys paljonko joku kiinnostustaan irl osoittaa ja millä tavalla. Onhan se totta että menohaluja on muiden kanssa,, mutta olen myös hyvin lojaali jos niin sovitaan. Vaikka kuvioissa olisi useita niin toisaalta se kuka on eniten vakavissaan ja näyttää sen teoilla ja suorilla sanoilla tekee minuun kyllä vahvimmin vaikutuksen. Hän joka on valmis eniten panostamaan niin hän on se joka minut myös kokonaan saa.

Hyvä, kun vihdoin saatiin tämä asia selväksi niin en turhaan enää haaveile mistään kanssasi. Harmittaa, että tuhlasin leikkeihisi turhaan useamman tärkeän vuoden. En olisi uskonut, että kertomieni asioiden jälkeen halusit satuttaa minua vielä tarkoituksella lisää. Oma vika, sillä minua varoitettiin sinusta, mutta halusin uskoa sinusta hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M>N

Älä puhu kelpaamisesta. Kaikenlaiset ihmiset muodostavat pareja. Ehkä tämä nainen arvostaa jotakin sinussa enemmän kuin pelkkää ulkonäköä.
        Itse olen tavannut todella ikäviä miehiä, jotka ehkä kokevat olevansa komeita. Luonne voi sitten ollakin ihan järkyttävä.

• Anonyymi

Kainalooni sopiva on.

• Anonyymi

Kuullut paljon puheita ja ei kiitos.

• Anonyymi

No miksi sitten kaipaat?

• Anonyymi

Niissä on totuus. Aamen!

• Anonyymi

Niitä kannattaa yleensä kuunnella?😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä kannattaa yleensä kuunnella?😂

Ite kuulin yheltä naiselta ja parilta mieheltä juttuja. Ja kyllä uskoin.
        Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Oma kokemukseni on sen opettanut, että niitä ei kannata uskoa. Kun on oppinut sen kuinka ihmiset mielellään tietävät toisten asiat ja taustalla saattaa olla paljon mitä eivät tiedä. Kannattaa siis ihan kohdata ihminen, eikä elää kuulopuheiden perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma kokemukseni on sen opettanut, että niitä ei kannata uskoa. Kun on oppinut sen kuinka ihmiset mielellään tietävät toisten asiat ja taustalla saattaa olla paljon mitä eivät tiedä. Kannattaa siis ihan kohdata ihminen, eikä elää kuulopuheiden perusteella.

Mulla ei ole mitään syytä epäillä noiden ihmisten puheita. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Typerää toimintaa sekä kertojilta että uskojalta. Itse en ainakaan menettäisi mitään tuollaisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet niiden perusteella johtopäätöksen jostakin henkilöstä. Ei mielestäni fiksua. Edelleen ihmiset eivät tiedä ja tietävät sen mitä haluavat tietää. Tämä vain neuvona, kun usein todistan tilanteita joissa puhutaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa ja muka tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - ihmiset voi myös puhua siksi että heillä on oma lehmä ojassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä on totuus. Aamen!

Ei välttämättä oo ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Kuulostaa keksityltä. No mistä oli kyse..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ja itse en ottaisi ihmistä joka ei ajattele ja tee johtopäätöksiä itse niin sittenhän se tekee itse palveluksen mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot tällaista tänne anonyymina. Olet palstakiusaaja. Sun juttuihin ei voi luottaa. Laita edes kirjaimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä

Olen tehnyt siitä naisesta lasun. Ryyppäävät kun pienet lapset kotona. Harhainen tyyppi ja keksii ties ja mitä.
        Laitoin välit poikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - ihmiset voi myös puhua siksi että heillä on oma lehmä ojassa

Nimenomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useat heistä pahan puhujista ajavat omaa asiaansa, joiden syistä ei aina voi tietää.

• Anonyymi

mmmm🤤

• Anonyymi
    • Anonyymi

Käyn rakas kuumana sulle 🥵

• Anonyymi

Mä inhoon sanaa sexy. Se kuulostaa halvalta. Niin ei, hän ei ole yhtään sexy, enkä ole minäkään.

• Anonyymi

Vielä kun kerrotte mihin sexikkyyttä tarvitaan jos ei ammattina ole myydä itseään/omaa kehoaan meillä uudenmaan LVI-talolla ainakin aikoinaan arvostettiin enemmän työntekijän osaamista kuin ulkonäköä vaikka se ei välttis palkassa niinkään näkyny

• Anonyymi

Villiinnyn. Mutta eipä siinä mittään sillä olenhan yksin tämän eläimellisen tunnetilani kanssa. Vaikka hyvännäköisiin kuinka törmäisi niin hän on se joka mielessäni pyörii kun suljen silmät. Mietin sitä kun olisi lähelläni, katsoisi niillä silmillään.vaan minua ja voisimme siitä edetä sitten. 🩵

• Anonyymi

Haarat levällään odottaisin häntä.

• Anonyymi

On, pieni kokoinen, tulinen ja vähän pyöreä nainen. Ei haittaa vaikka paisuisi kuumailmapallon kokoiseksi, haluaisin häntä silti. Hänestä ei ota vaan selvää

• Anonyymi

Kuumailmapallo, aika hot 🤣

• Anonyymi

I'm too sexy for my 🚗

• Anonyymi

😂Tätä olen discossa tanssinut puolityhjällä lattialla ihan överi muuveilla.

• Anonyymi

Todellakin, olen vain hänelle tarkoitettu…🙂🥰

• Anonyymi

Daddy

• Anonyymi

On kyllä, tuijottelisin mielelläni häntä useamman tunnin yhteen menoon, enkä liikkuisi siitä mihinkään.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Selvästikin, toisin kuin muut.

• Anonyymi

Siitä naisesta välittyy seksuaalisuus, sen tarve. Ennen kaikkea läheisyyden tarve, minkä pystyisin tarjoamaan mutta seksuaalisesti hän ei tyytyisi vain minuun. En moiti, jotenkin vain olen tiedostanut sen. Siksi hän pysyy edelleenkin kaivattuna, jota nykyään lähestulkoon välttelen, en tarkoituksella vaan sattumalta. Arkemme ohittavat toisemme lyhyillä aikaikkunoilla.

• Anonyymi

Viimeinen lause....hyvin ilmaistu 😆 ja todellakin sopii tähän.. mutta hyvin olen ehtinyt jo tuossakin aikaikkunassa kuvitella meidät....moneen asiaan yhdessä.

• Anonyymi

No juu kyllä ihan tarpeeksi on, huh huh 👩‍❤️‍💋‍👩😜🧡

• Anonyymi

Tää on mulle... Ihan varmasti on 🥰 💚

• Anonyymi

Kyllä Mr Tee ❤️‍🔥

• Anonyymi

Varmasti on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      226
      1662
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      38
      1566
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1431
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1349
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1229
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1224
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1193
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1028
    9. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      194
      980
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      147
      889
    Aihe