Liikaa. En vaan voi vastustaa
Haluan sua ihan
19
534
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä?
- Anonyymi
Kuiva rakastelu parasta
- Anonyymi
Ihan oikein sulle.
- Anonyymi
Milloin riisuu sut
- Anonyymi
Samoin miehelle 😘
- Anonyymi
En usko kun et tullut
- Anonyymi
Moneltako olis pitänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneltako olis pitänyt?
Eilen aamulla
- Anonyymi
Sinä olet aivan mahdoton
- Anonyymi
Sitä tuli joskus mietittyä kuinka tehdä itsestä vastustamaton naisille en tie onnistuinko siinä meni mielenkiinto josai kohti
- Anonyymi
Yks mies on niin vastustamaton että tekis mieli huutaa päin näköä ja laittaa välit poikki. Jaksa enää mitään pelleilyä.
- Anonyymi
Miksi et vain kiipeä syliin kun istuu, suutele ja sano sen jälkeen ota minut tai menet lopullisesti.
- Anonyymi
Hyvinhän sä oot mua vastustanut. Prkl, nyt vauhtia isukki. 👏😚
- Anonyymi
Samoin🫂
- Anonyymi
Totta ❤️
- Anonyymi
Minkä sille voi, hän on niin ihana ❤️🔥
- Anonyymi
Ei tarvitse vastustaa
- Anonyymi
Tuskin tää mulle on, mutta joo on mulle aika moni sanonut, että oon vastustamaton. En voi sille mitään. Mutta vain yhtä naista itsekkin haluan. Muut saa tyytyä omaan käteen. On mulla paljon ihailijoita, mutten välitä heistä millään tavalla. Miksi et voi vastustaa häntä? Onko jotain esteitä kenties?
- Anonyymi
Miksi ei voisi kertoa IRL! Mikä siinä on niin vaikeaa! Pakko myöntää että en itsekään osaa!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758