Toukokuussa tulee julki tapettavat terveyskeskukset ja henkiin jätettävät palvelut.
Voisiko joku selittää, millä ihmeen konstilla Vesanto saa pitää palvelunsa. Väki Vesannolla vähenee, lapsia ei synny eikä ole työpaikkojakaan.
Moneen muuhun kuntaan verrattuna Vesannolta on hyvät julkiset yhteydet sairaanhoitopalveluihin muualla.
Tämä uusjako ei käy järkeen. Kuka on sopan pääkokki? Pitkällä tähtäimellä Vesannon erityiskohtelussa ei mitään tolkkua.
Terveyspalvelujen uusjako
12
310
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka poliitikko on Vesannolta?
- Anonyymi
Vesannolta on Kuopioon paremmat kulkuyhteydet kun Keiteleeltä. Keiteleellä palvelut vaan huononee.
- Anonyymi
Jospa etelä-Keiteleen vetelä pelaa Vesannon pussiin?
- Anonyymi
Kuopiossa on kova meteli siitä, että keskustan terveysasema ehkä siirtyy KYSille: matka on hankala ja bussikyyti maksaa muutaman euron, kuka sen maksaa.
Täällä korvessa lääkäriin pääsee, jos pääsee, milloin minnekin päin pahoinvointialuetta, Kela-kyydillä, maksu molempiin suuntiin. Sitten pahimmassa tapauksessa labraan seuraavana aamuna, taas Kela- omavastuu molempiin suuntiin. Myös röntgen-käynti voi vaatia taas Kelapirssiä molempiin suuntiin, kun kuvauslaitteetkin on ryöstetty keskusalueelle.
Mitä tämä maksaa ja onko se oikeudenmukaista ja perustuslain hengen mukaista? - Anonyymi
Ainoa toivo on, että peräkylien työterveyshuolto lähtisi mukaan yli 65-vuotiaiden palvelukokeiluun. Se heikentää tietysti jatkossa julkista terveydenhoitoa entisestään, mutta pakko on väriä vaihtaa.
Pihlajalinna tässä teille toive: avatkaa edes vanhusten kohtuuhintaiset palvelut Keiteleellä, kun kerran hyvinvointialue on päättänyt jättää meidät heittele. - Anonyymi
Ei hyvältä näytä tulevaisuus. Samat naamat, jotka ovat vetäneet välistä, on valittu jatkoon. Näin ns demokratia toimii.
- Anonyymi
Ainakin työikäisten sosiaalipalvelut joutaa lopettaa kokonaan, saatanan akkoja ne ovat
- Anonyymi
Työikäiset töihin, joka sorkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä ei ole koko pitäjässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keiteleellä ja Vesannolla ei ole töitä tarjolla joten turha valittaa asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keiteleellä ja Vesannolla ei ole töitä tarjolla joten turha valittaa asiasta
Vesannolla säilyy täydet terveyspalvelut. Jospa siellä työttömätkin hoidetaan ja pidetään hengissä parempia aikoja varten.
Keiteleen terveyspalvelut ajettiin alas, varmaan tarkoitus on tappaa työttömät ja töissä käyvät kuntaa rasittamasta. Tuulivoimalla maksetaan virkamiesten palkat ja bonukset, mitäpä väliä muulla on.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Keitele sai 1, 5 päiväisen lääkärin ja 2,5 päiväisen hoitajan. Tänne tulee työttömiä hoitajia. Keiteleellä on 2000 asukasta, toimiva koulu ja 2 isoa puunjalostusalan tehdasta. Julkisia liikenneyhteyksiä ei juurikaan ole. Myöskään halpoja liikenneyhteyksiä ei ole. Kunta nosti veroäyriä ja nyt kun̈nan virkamiehet saavat palkintosataset, kun me tavalliset eläkeläiset maksamme veroja. Itse saan 20 € kuussa vähemmän rahaa, kun maan hallitus poisti eläkeläisiltä eläketulovähennyksen ja kunta nosti veroäyriä. Kunnan toimistossa on naisia, joilla ei näy olevan mitään tekemistä. Yksi istuu lasikaapissa odottamassa, että joku tulee ja kysyy jotain. Suuressa Suomenmaassa lasikaapissa istujat saneerattiin 1990- luvun alussa. Täällä vain jatkuu sama meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238