Olen jo pitkään haaveillut löytäväni viestittelykaveriksi toisen naisen, jonka kanssa jakaa omia seksuaalisia fiiliksiä. Kuvailla omia haluja, tuntemuksia, masturbointia. Ja saada itse vastaavia viestejä. Viestitellen kenties masturboida yhdessä. Saisin itse paljon kiksejä tällaisesta. Mitä tällaisen aktiivisesti masturboivan naisen löytää? Ikähaarukkaa mietin, että n 35-70v. Itse olen 44v nainen.
Viestittelykaveri
18
1894
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin myös kiinnostunut tällaisesta viestittelystä, anonyymisti mielellään. Olen aika samanikäinen nainen. Haluatko viestitellä? Vaikka täällä chatissa tai muualla?
- Anonyymi
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.
Tämä chat on mulle vieras juttu. Ilmeisesti vaatii ensin rekisteröinnin? Vai olisiko joku muu alusta? Ap
Minulla olisi kiinnostusta
- Anonyymi
Oletko minkä ikäinen? Missä olisi hyvä viestitellä?
- Anonyymi
Anteeksi että en vastaa hakua kaikilta osin. Olen mies. En koe sen olevan olennaista, mitä seksiin, saati masturbointiin tulee. Olisiko mielenkiintoa tällaiseen asetelmaan. T. Asiallinen/kokeilunhaluinen
- Anonyymi
Aivan ihanaa! Parisuhteessa olen, viestittelen nuoremman myös varatun kans. Yleensä harrastamme yhtä aikaa omaa kivaa, mieheni kanssa koskaan saa niin rajusti. T. N 44
- Anonyymi
Kiinostaisiko yksityisempi ympäristö+ kuvien mahdollisuus kik palvelimessa t. Asiallinen/kokeilun haluinen
- Anonyymi
Olen itsekin parisuhteessa. Tutkin itseäni. Olisi mahtavaa jakaa. T. Asiallinen/kokeilun haluinen
Moi. Tässä 34v hulluttelija vantaalta. Varmasti jotain annettavaa löytyy 😇
- Anonyymi
Miten hulluttelijaan yhteyttä? 🤭
- Anonyymi
Täällä olis myös 41 v nainen ja haluan juuri samaa kuin sä
- Anonyymi
Moi olisin mahdollisesti kiinnostunut en tosin ole vielä kokeillut naisen kanssa. 40v olen tosin avioliitossa olisi kiihottavaa kokeilla kirjotella
- Anonyymi
Täällä olisi teille arvon leidit nuorimies tuhmailuun myös! Voin olla rattopoika tai kiihkeä salainen rakastaja. Treffit puolel nimim guumaa löytää. Vaikka en ap hakua täytä mutta olen hyvin taitava kirjoittamaan erilaisia tarinoita ja rakastan fantasioida yhdessä🤭😍
- Anonyymi
Mä haluun kans! Oliko se niin et täällä pitää olla rekisteröitynyt voidakseen viestitellä? Kurvitar 35v.
Jos oot aito, laita viestiä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5711867Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san484874Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2912988Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1812840- 1291962
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo201285Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri11114940 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2141067- 901043
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70901