Olen jo pitkään haaveillut löytäväni viestittelykaveriksi toisen naisen, jonka kanssa jakaa omia seksuaalisia fiiliksiä. Kuvailla omia haluja, tuntemuksia, masturbointia. Ja saada itse vastaavia viestejä. Viestitellen kenties masturboida yhdessä. Saisin itse paljon kiksejä tällaisesta. Mitä tällaisen aktiivisesti masturboivan naisen löytää? Ikähaarukkaa mietin, että n 35-70v. Itse olen 44v nainen.
Viestittelykaveri
16
1418
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin myös kiinnostunut tällaisesta viestittelystä, anonyymisti mielellään. Olen aika samanikäinen nainen. Haluatko viestitellä? Vaikka täällä chatissa tai muualla?
- Anonyymi
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.
Tämä chat on mulle vieras juttu. Ilmeisesti vaatii ensin rekisteröinnin? Vai olisiko joku muu alusta? Ap
Minulla olisi kiinnostusta
- Anonyymi
Oletko minkä ikäinen? Missä olisi hyvä viestitellä?
- Anonyymi
Anteeksi että en vastaa hakua kaikilta osin. Olen mies. En koe sen olevan olennaista, mitä seksiin, saati masturbointiin tulee. Olisiko mielenkiintoa tällaiseen asetelmaan. T. Asiallinen/kokeilunhaluinen
- Anonyymi
Aivan ihanaa! Parisuhteessa olen, viestittelen nuoremman myös varatun kans. Yleensä harrastamme yhtä aikaa omaa kivaa, mieheni kanssa koskaan saa niin rajusti. T. N 44
- Anonyymi
Kiinostaisiko yksityisempi ympäristö+ kuvien mahdollisuus kik palvelimessa t. Asiallinen/kokeilun haluinen
- Anonyymi
Olen itsekin parisuhteessa. Tutkin itseäni. Olisi mahtavaa jakaa. T. Asiallinen/kokeilun haluinen
Moi. Tässä 34v hulluttelija vantaalta. Varmasti jotain annettavaa löytyy 😇
- Anonyymi
Miten hulluttelijaan yhteyttä? 🤭
- Anonyymi
Täällä olis myös 41 v nainen ja haluan juuri samaa kuin sä
- Anonyymi
Moi olisin mahdollisesti kiinnostunut en tosin ole vielä kokeillut naisen kanssa. 40v olen tosin avioliitossa olisi kiihottavaa kokeilla kirjotella
- Anonyymi
Täällä olisi teille arvon leidit nuorimies tuhmailuun myös! Voin olla rattopoika tai kiihkeä salainen rakastaja. Treffit puolel nimim guumaa löytää. Vaikka en ap hakua täytä mutta olen hyvin taitava kirjoittamaan erilaisia tarinoita ja rakastan fantasioida yhdessä🤭😍
- Anonyymi
Mä haluun kans! Oliko se niin et täällä pitää olla rekisteröitynyt voidakseen viestitellä? Kurvitar 35v.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932