Viestittelykaveri

Anonyymi-ap

Olen jo pitkään haaveillut löytäväni viestittelykaveriksi toisen naisen, jonka kanssa jakaa omia seksuaalisia fiiliksiä. Kuvailla omia haluja, tuntemuksia, masturbointia. Ja saada itse vastaavia viestejä. Viestitellen kenties masturboida yhdessä. Saisin itse paljon kiksejä tällaisesta. Mitä tällaisen aktiivisesti masturboivan naisen löytää? Ikähaarukkaa mietin, että n 35-70v. Itse olen 44v nainen.

16

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin myös kiinnostunut tällaisesta viestittelystä, anonyymisti mielellään. Olen aika samanikäinen nainen. Haluatko viestitellä? Vaikka täällä chatissa tai muualla?

• Anonyymi

Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap

Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.

Tämä chat on mulle vieras juttu. Ilmeisesti vaatii ensin rekisteröinnin? Vai olisiko joku muu alusta? Ap

• Minulla olisi kiinnostusta

• Anonyymi

Oletko minkä ikäinen? Missä olisi hyvä viestitellä?

• Anonyymi

Anteeksi että en vastaa hakua kaikilta osin. Olen mies. En koe sen olevan olennaista, mitä seksiin, saati masturbointiin tulee. Olisiko mielenkiintoa tällaiseen asetelmaan. T. Asiallinen/kokeilunhaluinen

• Anonyymi

Aivan ihanaa! Parisuhteessa olen, viestittelen nuoremman myös varatun kans. Yleensä harrastamme yhtä aikaa omaa kivaa, mieheni kanssa koskaan saa niin rajusti. T. N 44

• Anonyymi

Kiinostaisiko yksityisempi ympäristö+ kuvien mahdollisuus kik palvelimessa t. Asiallinen/kokeilun haluinen

• Anonyymi

Olen itsekin parisuhteessa. Tutkin itseäni. Olisi mahtavaa jakaa. T. Asiallinen/kokeilun haluinen

• Moi. Tässä 34v hulluttelija vantaalta. Varmasti jotain annettavaa löytyy 😇

• Anonyymi

Miten hulluttelijaan yhteyttä? 🤭

• Anonyymi

Täällä olis myös 41 v nainen ja haluan juuri samaa kuin sä

• Anonyymi

Moi olisin mahdollisesti kiinnostunut en tosin ole vielä kokeillut naisen kanssa. 40v olen tosin avioliitossa olisi kiihottavaa kokeilla kirjotella

• Anonyymi

Täällä olisi teille arvon leidit nuorimies tuhmailuun myös! Voin olla rattopoika tai kiihkeä salainen rakastaja. Treffit puolel nimim guumaa löytää. Vaikka en ap hakua täytä mutta olen hyvin taitava kirjoittamaan erilaisia tarinoita ja rakastan fantasioida yhdessä🤭😍

• Anonyymi

Mä haluun kans! Oliko se niin et täällä pitää olla rekisteröitynyt voidakseen viestitellä? Kurvitar 35v.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe