Olen jo pitkään haaveillut löytäväni viestittelykaveriksi toisen naisen, jonka kanssa jakaa omia seksuaalisia fiiliksiä. Kuvailla omia haluja, tuntemuksia, masturbointia. Ja saada itse vastaavia viestejä. Viestitellen kenties masturboida yhdessä. Saisin itse paljon kiksejä tällaisesta. Mitä tällaisen aktiivisesti masturboivan naisen löytää? Ikähaarukkaa mietin, että n 35-70v. Itse olen 44v nainen.
Viestittelykaveri
8
614
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin myös kiinnostunut tällaisesta viestittelystä, anonyymisti mielellään. Olen aika samanikäinen nainen. Haluatko viestitellä? Vaikka täällä chatissa tai muualla?
- Anonyymi
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän yhteyden saisi? 🤔 Ap
Tavataanko vaikka täällä suomi24 chatissa joku hetki, jos mun kanssa haluat viestitellä? Sopisiko se? Jos haluat, niin sano joku aika kun sulle sopisi.
Minulla olisi kiinnostusta
- Anonyymi
Anteeksi että en vastaa hakua kaikilta osin. Olen mies. En koe sen olevan olennaista, mitä seksiin, saati masturbointiin tulee. Olisiko mielenkiintoa tällaiseen asetelmaan. T. Asiallinen/kokeilunhaluinen
- Anonyymi
Aivan ihanaa! Parisuhteessa olen, viestittelen nuoremman myös varatun kans. Yleensä harrastamme yhtä aikaa omaa kivaa, mieheni kanssa koskaan saa niin rajusti. T. N 44
- Anonyymi
Kiinostaisiko yksityisempi ympäristö+ kuvien mahdollisuus kik palvelimessa t. Asiallinen/kokeilun haluinen
- Anonyymi
Olen itsekin parisuhteessa. Tutkin itseäni. Olisi mahtavaa jakaa. T. Asiallinen/kokeilun haluinen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714166- 332381
- 402234
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191756Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 811496
- 1461262
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135