niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi muuta kuin ystävyyttä, tai ehkä jonkun päätöksen asioille?
Jos me joskus nähtäisiin
103
1143
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä naiselle vai miehelle ? Kirjain?
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannalta Tuomolle
Tuomolta Hannalle
- AnonyymiUUSI
Sinä olisit aloittajaäijän tapaan valmis solmimaan uusia ystävyyksiäkö?
- Anonyymi
Näin voisi käydä. Lives goes on.
- Anonyymi
Takaisin englannin tunnille heti.
- Anonyymi
🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin englannin tunnille heti.
Palstasetä, eli aloittaja varmaankin viittasi johonkin telenovelan jaksoon? 🥱
- Anonyymi
Älä selitä sekin aasinsilta.
Hämäränäkö.fi- AnonyymiUUSI
Onko sinulla aloittajasetä oikein yäkiikarit ja kaikki?
- Anonyymi
Joo, mut ei sitäkään jaksa pitkittää enää.. Nyt sitte heti jo.
- Anonyymi
Öfffffffffggʻfkgdjzjzkjtjzjrzjrdjxfhdhzh,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öfffffffffggʻfkgdjzjzkjtjzjrzjrdjxfhdhzh,
Subuzone, ongelmasi, ystävä? Sivusta
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle: Olen tullut siihen tulokseen, että hyvä ois jutella enemmän. Tästä kaikesta ja myös muista ihmisistä, jotka tähän on liittynyt, hyvässä tai pahassa. Olen sun/meidän puolella ja näen että molempia on kohdeltu väärin. Ja toisiammekin ollaan kohdeltu huonosti. En enää säiky sua. Tärkeää olisi selvitellä juttuja, ihan molempien tähden❤️
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus olisi paljon puhuttavaa ja kysyttävää. ❤️
- Anonyymi
Tämä siis naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis naiselta.
Ja minä olen mies saanko kysyä kirjaintasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä olen mies saanko kysyä kirjaintasi?
M kirjain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M kirjain on.
Okei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei...
Ei oo pakko. Vai tuliko huono kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo pakko. Vai tuliko huono kirjain?
Tuli huono, ajattelin S naista.
M mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli huono, ajattelin S naista.
M miesOk, näitä sattuu. Mullakaan ei M mies ollut mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, näitä sattuu. Mullakaan ei M mies ollut mielessä.
Vaan...mikä mies, jos saapi sivusta kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan...mikä mies, jos saapi sivusta kysyä.
No joku mikälie J- mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M kirjain on.
No ei ainakaan minun M-kirjaimeni.
Eikä minua kiinnosta jutella mistään teidän kanssanne palstailijasetä ja sedän hännystelijät.
Ei ole mitään selvitettävää.
Olen jo vuosia sitten nähnyt minkälainen mätämuna olet. Täälläkin vain trollaat ja valehtelet.
Ihmettelen, etkö ole jo vuosien vaikenemisestani ymmärtänyt, että kannattaisi sinunkin jo lopettaa tyhjänpäiväinen trollausviestien kirjoittelu somessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan minun M-kirjaimeni.
Eikä minua kiinnosta jutella mistään teidän kanssanne palstailijasetä ja sedän hännystelijät.
Ei ole mitään selvitettävää.
Olen jo vuosia sitten nähnyt minkälainen mätämuna olet. Täälläkin vain trollaat ja valehtelet.
Ihmettelen, etkö ole jo vuosien vaikenemisestani ymmärtänyt, että kannattaisi sinunkin jo lopettaa tyhjänpäiväinen trollausviestien kirjoittelu somessa.No minunpa M - kirjain on ja minä en ole ollut täällä vuosia. Suunnilleen viime syksystä asti. Ja nainen olen, enkä edes mätämuna. Enkä minäkään välitä keskustella sun kanssa, vaikka nimemme sattuvat samalla kirjaimella alkamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku mikälie J- mies.
No onkos taas trollariporukka eli palstasetä ja "kilvan pyllyään tarjonneet nartut", sivusta seuranneen karkeaa ilmaisua käyttääkseni aloittelemassa kirjainleikkejään.
Menikö nyt oikein "Sivust, mut ei mulle..."-mies?
" Kilvan pyllyään tarjoavat nartut" niinhän sinä kirjoitit. Sinähän uskoit, ja uskot ilmeisesti edelleen, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin sinä? Nuorena ainakin arvioit ajattelevasi pelkkää seksiä keskimäärin 60 min päivässä, huorittelit naisia, kutsuit kantturoiksi ja naudoiksi, ja kuvittelit, että kaikki ovat yhtä kovasti seksin perään kuin sinä itse. Siitä se mustasukkainen tarkkailukin varmasti johtui. Luulit aina, että tässä täytyy nyt olla jotakin enemmän kuin pelkät katseet ja imartelevat sanat.
Muistan kuinka loijoit vuoteella, pyörittelit ärtyneesti silmiäsi ja listasit, kenen kavereistasi ja tuttavistasi arvioit olevan minkäkin "sutturan" tai "misun" petään... Ja kaikki olivat panneet toisiaan - sinun kuvitelmissasi nimittäin.
Katsokaa nyt tarkkaan, ettette loukkaan kenenkään homoseksuaalin tunteita, jonka nimi alkaa J-kirjaimella tai sotke hänen seurustelukuvioitaan, On olemassa myös miehiä, joiden nimi alkaa J-kirjaimella, mutta jotka etsivät paria tai puolisoa vain oman sukupuolensa edustajien joukosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minunpa M - kirjain on ja minä en ole ollut täällä vuosia. Suunnilleen viime syksystä asti. Ja nainen olen, enkä edes mätämuna. Enkä minäkään välitä keskustella sun kanssa, vaikka nimemme sattuvat samalla kirjaimella alkamaan.
"nainen olen". Suomenkielelle vieras käänteinen sanajärjestyksesi paljasti taas henkilöllisyytesi.
Olet ollut täällä yhtä kauan kuin palstasetä, jota ihailet ja hännystelet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"nainen olen". Suomenkielelle vieras käänteinen sanajärjestyksesi paljasti taas henkilöllisyytesi.
Olet ollut täällä yhtä kauan kuin palstasetä, jota ihailet ja hännystelet.Olet väärässä.. Olen lukemassa enkä kirjoittamassa täällä enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onkos taas trollariporukka eli palstasetä ja "kilvan pyllyään tarjonneet nartut", sivusta seuranneen karkeaa ilmaisua käyttääkseni aloittelemassa kirjainleikkejään.
Menikö nyt oikein "Sivust, mut ei mulle..."-mies?
" Kilvan pyllyään tarjoavat nartut" niinhän sinä kirjoitit. Sinähän uskoit, ja uskot ilmeisesti edelleen, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin sinä? Nuorena ainakin arvioit ajattelevasi pelkkää seksiä keskimäärin 60 min päivässä, huorittelit naisia, kutsuit kantturoiksi ja naudoiksi, ja kuvittelit, että kaikki ovat yhtä kovasti seksin perään kuin sinä itse. Siitä se mustasukkainen tarkkailukin varmasti johtui. Luulit aina, että tässä täytyy nyt olla jotakin enemmän kuin pelkät katseet ja imartelevat sanat.
Muistan kuinka loijoit vuoteella, pyörittelit ärtyneesti silmiäsi ja listasit, kenen kavereistasi ja tuttavistasi arvioit olevan minkäkin "sutturan" tai "misun" petään... Ja kaikki olivat panneet toisiaan - sinun kuvitelmissasi nimittäin.
Katsokaa nyt tarkkaan, ettette loukkaan kenenkään homoseksuaalin tunteita, jonka nimi alkaa J-kirjaimella tai sotke hänen seurustelukuvioitaan, On olemassa myös miehiä, joiden nimi alkaa J-kirjaimella, mutta jotka etsivät paria tai puolisoa vain oman sukupuolensa edustajien joukosta!Realismia peliin. On kuitenkin erittäin paljon epätodennäköisempää kuin heteroiden kesken.
- Anonyymi
Niinpä turha stressata liikaa. Antaa asioiden mennä omalla painollaan. Otetaan se linja että se voi olla vaikka vaan yksi tapaaminen ja jos viihdymme niin joskus uudelleen jne ja voidaan olla vaan kaveruksia jne. Avoimin mielin vaan sopii minulle.
- Anonyymi
toki voidaan olla kavereita. en nyt just kaipaa ketään sillain tunteellisesti paitsi yhtä mutta hän ei tykkää musta ja se on yleistietoa. en ole tyhmä vaikka niin luulettekin.
- Anonyymi
Vai kaippaanko sittenkin ... Tai ei ei sua vaan tonia
Mä päästä Tonin vuoksi vieläkään muita itseäni
lyhyempiä miehiä iholle.
Sain itseni kiinni muustakin valehtelusta kun se mitä tein sulle J mies.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lyhyempiä miehiä iholle.
Naiseltaohi. en käsitä mitä selität tossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lyhyempiä miehiä iholle.
NaiseltaVedättäminen on rumaa
- Anonyymi
Kaiken odottamisen jälkeen tuo olis kyllä tosi pettymys.
- Anonyymi
Samaa mieltä, mutta vaikea arvata etukäteen, miltä se kummastakaan oikeasti tuntuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta vaikea arvata etukäteen, miltä se kummastakaan oikeasti tuntuisi.
Sitten ehkä parempi ettei näe ollenkaan. Kärsitty on jo tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ehkä parempi ettei näe ollenkaan. Kärsitty on jo tarpeeksi.
Sitä juuri mietin. En halusi pahentaa asioita, ja on tämä tällaista odotusten hallintaakin. Mä aina mietin asioita turhan pitkälle ja monimutkaisestikinn vielä, ihan yrittämättä, ajatukset vaan hyppii kauhealla vauhdilla eteenpäin eikä edes itse aina pysy mukana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri mietin. En halusi pahentaa asioita, ja on tämä tällaista odotusten hallintaakin. Mä aina mietin asioita turhan pitkälle ja monimutkaisestikinn vielä, ihan yrittämättä, ajatukset vaan hyppii kauhealla vauhdilla eteenpäin eikä edes itse aina pysy mukana..
Oletko n nainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko n nainen ?
Sori, en. Mutta varmaan moni muukin miettii tällaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko n nainen ?
Ninni vai?
- Anonyymi
Niin eihän siinä mitään olisi, paitsi, että vahvasti luulen, että olisin saattaisi olla, mutta eihän sitä tiedä.
- Anonyymi
Ei niin. Enhän tiedä hänestä juuri mitään 😁
- Anonyymi
Täällä toinen m...
- Anonyymi
Niin kunhan näkisi se riittää
- Anonyymi
Yksi kirjain on ylitse muiden
- Anonyymi
Kentues Ä? Yhtä korkea kuin A, mutta vielä pisteet päälle?
- Anonyymi
Tää ei oo multa. Jos me joskus tavataan, mä toivon, että se tarkoittaa jotakin. Toki voidaan sit huomata, että ollaan liian erilaisia. Tai liian samanlaisia. Mut en mä kyllä pelkkää ystävää hänestä halua. Ystäviä ei haluta halailla ja pussailla.
- Anonyymi
En tiedä kumpi olisi pahempaa, se että mä en haluaisikaan pussailla, vai se että mä haluaisin, mutta hän ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kumpi olisi pahempaa, se että mä en haluaisikaan pussailla, vai se että mä haluaisin, mutta hän ei..
Mä kyllä pussaisin häntä, ainakin kerran. Näkisi, että oliko tää vaan paljon melua tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä pussaisin häntä, ainakin kerran. Näkisi, että oliko tää vaan paljon melua tyhjästä.
Totta, hyvä pointti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta tilannetta ei tule, ettenkö mä haluaisi häntä. Mut onhan tää tilanne nyt hirmu hankala. 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta tilannetta ei tule, ettenkö mä haluaisi häntä. Mut onhan tää tilanne nyt hirmu hankala. 🙁
Mä haluaisin kuulla, mitä kaikkea hänelle on tapahtunut näiden vuosien aikana. Mut samalla mietin, et mitä kertoisin itsestäni, et jaa joo, sohvalla, sohvalla ja sohvalla meni sekin aika. 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin kuulla, mitä kaikkea hänelle on tapahtunut näiden vuosien aikana. Mut samalla mietin, et mitä kertoisin itsestäni, et jaa joo, sohvalla, sohvalla ja sohvalla meni sekin aika. 🙁
Vähän samat fiilikset. 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hätää palstasetä.
Kaikki tietävät jo nyt, miksi sinulla on ollut anti-midasmainen kosketus kaikkeen, mihin olet kätesi lyönyt.
Koska iso osa ajastasi on kulunut nettivakoiluun ja milloin minkäkin naisen stalkkaamiseen, sinulta ovat menneet nurin niin firmat kuin avioliitotkin. Kaiken muun olet hoidellut 35-40% teholla paitsi ihmisten vakoilun, kyttäämisen, vainoamisen ja tietokonemurrot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hätää palstasetä.
Kaikki tietävät jo nyt, miksi sinulla on ollut anti-midasmainen kosketus kaikkeen, mihin olet kätesi lyönyt.
Koska iso osa ajastasi on kulunut nettivakoiluun ja milloin minkäkin naisen stalkkaamiseen, sinulta ovat menneet nurin niin firmat kuin avioliitotkin. Kaiken muun olet hoidellut 35-40% teholla paitsi ihmisten vakoilun, kyttäämisen, vainoamisen ja tietokonemurrot.Kuulostaa yritteliäältä kaverilta, kuitenkin. 😁
- Anonyymi
0letko sinä...olet. Niin pitkään aikaan ei olla puhuttu...ja oli toinenkin ketju missä taisit
- Anonyymi
? No en ole botti, ja kai täällä on muitakin ihmisiä, vaikka sitten trollikaavussa.
- Anonyymi
Kyllä. Se olen minä - itse. Omassa persoonassani.
Olet aivan äimän käkenä, pikku- tyhmeliini. Et millään voi uskoa itseäsi lykästäneen näin, että törmäät minuun täällä? Vai kuinka??
Minä. Minä, miinä - miinä. Se oo- leen miinä- miinä.
Minä, minempi, minin.
No niin. Älä sitten hämmästy, kun tapaamme. Toiset ihmiset kutistuvat ruodostaan vanhetessaan, ikään kuin painuvat kasaan. Tukkakin heillä harvenee, vaan EI minulla!
Tulet yllättymään, kun näet entistä pitemmän salskeamman ja tuuheakutrisemman miehen.
Piilokorot, korsetti ja hiuslisäke ovat tämän päivän juttu. Ihan "must" niin sanoakseni. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Se olen minä - itse. Omassa persoonassani.
Olet aivan äimän käkenä, pikku- tyhmeliini. Et millään voi uskoa itseäsi lykästäneen näin, että törmäät minuun täällä? Vai kuinka??
Minä. Minä, miinä - miinä. Se oo- leen miinä- miinä.
Minä, minempi, minin.
No niin. Älä sitten hämmästy, kun tapaamme. Toiset ihmiset kutistuvat ruodostaan vanhetessaan, ikään kuin painuvat kasaan. Tukkakin heillä harvenee, vaan EI minulla!
Tulet yllättymään, kun näet entistä pitemmän salskeamman ja tuuheakutrisemman miehen.
Piilokorot, korsetti ja hiuslisäke ovat tämän päivän juttu. Ihan "must" niin sanoakseni."Minä, minempi, minin."
Sulla on tosi osuva mietelause... 😂
- Anonyymi
Ehkä ulkopuoliset tuntuu aistivan teidän välisen kemian paremmin kuin te molemmat.
Vois heittää kommentin " get a room " tyyppisiä heittoja. Ehkä viestettelyillä rakennatte suhteenne sokkelin. Ehkä viestien perusteella toisesta saattaa muodostua mielikuva, joka kohdatessa osottautuukin vääräksi vähän kuin sokkotreffit. Kuten aloittaja kirjoitti niin hyvä tavata ensin ja tuumata sitten jatkoja tai jonkinlainen päätös. - Anonyymi
Kuule. Eikö meijän piä mennä naimisiin kaikkien näiden vuosien jälkeen 😅
Eiku vitsi vitsi. Juteltais yhessä ja naurettaisiin monille jutuille. Jaettaisiin yhessä meidän elämän juttuja. Suukot ja Halit tietty. Siinä ne rajat aluksi.
Jos nyt jotenkin rakennettaisiin yhdessä yhteyttä vaikka syksyyn mennessä. Miltä se tuntuisi?Ihan rauhassa...
🌾-Kaisla yhteys tähän täällä ja toivon kyllä niitä oikeitakin yhteyksiä, mutta en luota täällä mihinkään. Tämä on nyt mun käden ojennus sulle 🤝- Anonyymi
Ootko sä rakastunut muhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä kysyt tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kysyt minulta niin välitän hänestä tosi paljon.
- Anonyymi
Mä aattelin, että jos haluat vielä, että ollaan yhteydessä tai nähtäisiin niin vastaat jotenkin viestiini. Mulle meidän välien ja tunteiden selvittäminen on tärkeää.
Sulla on yhteystiedot.
Hyvää yötä
🌾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä aattelin, että jos haluat vielä, että ollaan yhteydessä tai nähtäisiin niin vastaat jotenkin viestiini. Mulle meidän välien ja tunteiden selvittäminen on tärkeää.
Sulla on yhteystiedot.
Hyvää yötä
🌾Jep. Alan nukkumaan ja jätän palstan omaan arvoonsa.
Palsta on surullisin juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä kysyt tätä?
🌾 Kaisla yhteys
- Anonyymi
Tuo aloitus on kyllä hyvä. Että ei kai mikään merkitsisi sen enempää? Kuin pelko siitä siitä että jotain pitäisi tapahtua teidän välillänne...
- Anonyymi
No mä nyt murehdin kaikkea jo etukäteen, sillä tavalla ehtii varmasti surra riittävästi. En mä usko että hän on kiinnostunut näkemään, joten se siitä, mutta hyvä se on olla huolestunut epätodennäköisistäkin asioista, niin ei tule elämässä liian tylsää.
- Anonyymi
Koen että mua loukattu niin paljon etten halua edes ystävyyttä. Ei mitään intoa nähdä enää koskaan.
- Anonyymi
Ei tarvitsisi, mutta toivoisin enemmän.
- Anonyymi
Näkisit luomuksesi. Olen odottanut ikuisuuden. Tiedän, kuinka olen päässyt näin pitkälle. Tiedän nyt kuinka pystyn kahlaamaan. Vihaamalla tätä odottamista. Jos minulla on yksi erityinen valituksen aihe, on se se, että elämäni on tuntunut koostuvan kokonaan odotuksesta. Odottamassa saapumista, selitystä, anteeksipyyntöä. Sellaista ei ole vielä koskaan tullut, ja olisin voinut hyväksyäkin tämän tosiasian ellei juuri kun olen tottunut yhden hetken rajoihin ja ulottuvuuksiin, minut syöstää seuraavaan ja pakotetaan jälleen miettimään piileskelikö sen varjoissa mitään hahmoja. Joten tapaaminen olisi ladattu odotuksin.
- Anonyymi
Kuulostaa vähän pelottavalta, onkohan mikään ihme jos vastapuolta arveluttaa ottaa yhteyttä..
Mutta, mitä siis oikeastaan odotat?
Olen pahoillani, mä toivoisin voivani auttaa, mutta mä ainakaan en ole pyytänyt ketään odottelemaan itseäni. En ole häirinnyt kenenkään arkea tai juhlaa IRL, niin että voisi roikottamisesta tms. syyttää, päinvastoin kaukana olen yrittänyt pysyä. - Anonyymi
...jatkan, että häntä haluaisin halata ja kertoa ajatelleeni häntä usein (en kyllä kehtaisi kertoa että kuinka usein tai missä yhteydessä).
- AnonyymiUUSI
"Olen odottanut ikuisuuden."
Kuinka pitkä se ikuisuus on ollut tähän mennessä?
- Anonyymi
Mies ainakin tietää nopeasti naisesta mitä hänestä haluaa. Selittelyä kaikki muut. Jos hän ehdottaa tuollaista ei hän mitään vakavampaa etsi.
- Anonyymi
Elämä on muutenkin niin vakavaa, eikä siitä edes selviä hengissä. Että haitanneeko tuo..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on muutenkin niin vakavaa, eikä siitä edes selviä hengissä. Että haitanneeko tuo..
Haittaa. En jaksa mitää säätöä jahkailijoiden kanssa
- Anonyymi
Parempi unohtaa kokonaan. Se on kaikki tai ei mitään.
- Anonyymi
Mä toivon, ettei ollut häneltä. Kun tää on se, mitä just pelkään. 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toivon, ettei ollut häneltä. Kun tää on se, mitä just pelkään. 😭
Ei ole häneltä, joten ole huoleti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole häneltä, joten ole huoleti.
Oletko hän tai edellisen kirjoittaja, vai mistä tiedät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hän tai edellisen kirjoittaja, vai mistä tiedät?
Usko nyt vaan, ettei ollut häneltä.
Terv. Hän - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt vaan, ettei ollut häneltä.
Terv. HänKeneltä häneltä? Mistä tiedät ettei hän vastailisi täällä? Eihän täällä ketään tunne...
- Anonyymi
Aloitus on minulle. Tunnistin heti.
Ymmärrän hyvin, ettet ole kyennyt unohtamaan kaltaistani miestä. Eivät muutkaan akat ole kyenneet. Se jos mikä, on täysin ymmärrettävää.
No kerrohan pikku misukka oliko se tällä kertaa hymyni, kauniit silmäni, älyni, nokkeluuteni, hauskat vitsini vai atleettinen vartaloni, joka herätti kiinnostuksesi ja jäi mieleesi??
Olisi yksi asia, jonka voisit heti tehdä, jos kerran olet niin ihastunut minuun. Voisit hakea täältä pari kassillsta likaisia vaatteitani pesuun. Muistathan myös silittää ne pyykkäyksen jälkeen. Sitten voisit leipoa minulle pullaa, pipareita ja kakkua pakastimeen. Tykkään kovasti makeasta kahvin kanssa. Ja jos sinulla on tehokkaampi imuri , niin voisit ottaa sen matkaasi ja tulla käymään. Selkääni on viime aikoina alkanut kolottaa, joten voisin sinun äänettömästi työskennellessäsi, rentouttaa sitä aikuisviihde sivustojen äärellä.
En ole oikeastaan edes yllättynyt. Arvasinhan minä, ettet voisi minua unohtaa. En vain viitsinyt ottaa mitään yhteyttä. Koska arvelin, että sinä teet sen puolestani ennen pitkää kuitenkin. Ja ymmärtäähän sen jokainen, ettei minulta liikene aikaa soitella tai juoksennella kaiken maailman ämmien perässä.
Aloittaja, kertoisitko hieman lisää minusta minulle ja muillekin. Nuorempana olisin voinut työskennellä miesmallina. Minusta olisi ollut siihen, kuten nyt ylipäänsä kaikkeen muuhunkin, mitä olen vähänkin viitsinyt yrittää.
Ole nainen rohkea, olitpa sitten pieni mitätön harmaavarpunen tai iso sotamaalattu papukaija, pyylevä pulu tai tai keikkuen kävelevä turhamainen kana. Olen itseasiassa kaikkiruokainen naisten suhteen ja siitä hyvin ylpeä.
Valitettavasti valokuvausliikkeessä painettamani yksityiset käyntikortit ovat nyt lopussa, koskapa olen sirotellut niitä joka nurkalle, missä vain hameen helma vilahtaa. Mutta vastaan toki viesteihisi auto replaylla: tunkion kuningas, ainoa ja paras laatuaan. Kokeile vaikka.
M-inä mies- Anonyymi
"No kerrohan pikku misukka oliko se tällä kertaa hymyni, kauniit silmäni, älyni, nokkeluuteni, hauskat vitsini vai atleettinen vartaloni, joka herätti kiinnostuksesi ja jäi mieleesi??"
Kyllä se taisi olla se mahtava hajusi joka iski tajuntani pimeään. 👀
- Anonyymi
Kohtaamisen ilman odotuksia täytyisi tapahtua sattumalta, ja niin ettei tuntisi velvollisuutta mihinkään. Edes ystävyyteen. Jos odottaa samaistuvansa itseen toisessa, mutta ei tunnista enää itseään valinnassa voi kaikki saada makean karvaan sävyn. Tunnerakennelman nollaus voi paljastaa sen mikä on elinkelpoista.
- Anonyymi
Jos me joskus nähtäisiin, niin kai se tarkoittaisi sitä, että me halutaan tutustua toisiimme ja katsoa, voitaisiinko me olla me? Voihan olla, että kumpikin haluaisi toista kaikilla tavoilla ja elää onnellisena elämänsä loppuun asti?
- Anonyymi
Voisihan se olla niin.
Hyvää yötä. Nuku hyvin ja levollisesti.
🙏🏻🌈🌾 - Anonyymi
Joku pelkää rakkautta ja poistelee minkä ehtii!
- Anonyymi
Päänsärky tuli tästä ketjusta...
- AnonyymiUUSI
Kärsitään päänsärystä yhdessä täällä ...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kärsitään päänsärystä yhdessä täällä ...
Onko sullakin päänsärky? Kärsitään vaan. Siihen auttaa 3 s:ää, segsi, suklaa, mutta en muista mikä se kolmas oli...
- Anonyymi
Aivan totta. Kuopijon palloo on vaikia pelaa koskaan.
- Anonyymi
Puhut niin kuin asia on ja pitääkin mennä.
- AnonyymiUUSI
Ei siitä näin pitkän ajan jälkeen olisi enää olisi hyötyä, vai olisiko? Tarviiko ruuhkavuosiin lisää hyvänpäiväntuttuja?
- AnonyymiUUSI
No empä vähän. Halut ois vähän muuten kuin kaveruuteen.
- AnonyymiUUSI
Älä ota nyt pulttia. Aika näyttää. Kohtalo on mikä on. Tämä yhdelle miehelle
- AnonyymiUUSI
Kielareita
- AnonyymiUUSI
Vaikutat ALOITTAJAmies vähän limaiselta ystäväkandidaatilta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1631383- 281306
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611239- 781184
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031143Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751142Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!651131- 54978
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans17872Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per174824