Puran tänne, koska en tuu koskaan sanomaan tätä hänelle. Kiitos meidän pienistä seikkailuista, tai sulle ne oli jotain tyhjänpäivästä vaan, yks sulka hattuun lisää. Mulle se ei ollut sitä, vaan mun sydän särkyi. Se särkyi niin pieniksi, vaikka yritin ulospäin näyttää ettei tunnu missään. Sä näit sen musta kyllä, mutta et välittänyt yhtään. Mä oon tätä asiaa pähkäillyt ja ymmärtänyt itestäni paljon ja missä ite tein virheitä. Kunpa säkin joskus vielä pysähdyt ennenku on liian myöhäistä ja ennenkuin sä koet tämän kivun sydänsurusta, ja ehkä joskus tajuat että säkin olet kaiken rakkauden arvoinen ja uskallat sen vielä kokea. <3
A 123456789
12
417
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö naiselle?
- Anonyymi
Tyhmiäkö kyselet? Miehille ne sulat hattuun tulee, kuulema. Täällä kirjoittaa narsistin uhrit ( enimmäkseen naisia) ja sitten tietty kaikki trollit ja vedättäjät.
- Anonyymi
Miehelle on tämä
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle on tämä
-ApHui hitsi. Tuli ihan kylmät väreet tuosta tekstistä tietystä syystä.
- Anonyymi
Narskut täällä kirjoittelee ,mistähän johtuu??
- Anonyymi
Pitäisi sun varmaan tietää kokemuasiantuntija ja palsta pätijä 🥳
- Anonyymi
Mie kun on melko idioottli niin hieman kiinnostaisi biisin narina että milläkäs zoittimella sitävoisi kuulla aivan konsana? https://youtu.be/x1MoGiw_ALA?si=T8q8JF3fZyMVg2VJ
- Anonyymi
Olisittepa puhuneet kunnolla. Vain silloin selviää asiat.
- Anonyymi
Kunpa oltaiskin puhuttu, olisin kaivannut edes jonkinlaista päätöstä asiaan, mutta nyt se päätös täytyy vaan tehdä jotenkin oman pään sisällä ite ja ymmärtää että toinen ei halua tai pysty sitä tekemään.
- Anonyymi
A joka naisen lääppijä.
- Anonyymi
Saattaa ollakin.. ihastuin silti :( en voinut tunteilleni mitään
- Anonyymi
Kiitos T.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789