Olen luisunut heikkoon kuntoon. Ylipainoa reippaasti, verenpaine taivaissa, maksakin vinkuu. Tilanne on kestämätön.
Jätän pircan, sipuliteemakkaran yms. Heti aamulla asennan verkkaripuvun päälle ja kirmaan lenkille. Sitten kasvisruokaa ja kivennäisvettä.
Tästä lähtee kunto jyrkkään nousuun ja pian kroppani on hoikka ja pinkeä kuin teräsjousi! Suosittelen samaa muillekkin!
Aloitan kuntoremontin
22
225
Vastaukset
- Anonyymi
Häh jos kaikki raitistuu jäänkö yksin pulipenccille? Nyt alko itkettää 😭
- Anonyymi
No nyt se on todistettu kuinka hullusta tulee seinähullu... Alan kohta uskoa jatkikseen...
- Anonyymi
Älä pidä muita Jatkiksia! ☝️🤓
- Anonyymi
Joko kävit lenkillä ?
- Anonyymi
Kävin lenkillä (n kilometrin ) kun eteeni tuli Lidl kauppa. Olihan se pakko ostaa 12 olutta kun tulee kova jano lenkkeillessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin lenkillä (n kilometrin ) kun eteeni tuli Lidl kauppa. Olihan se pakko ostaa 12 olutta kun tulee kova jano lenkkeillessä.
Kaljakonttia nostelemalla kunto kohenee! 🏋️♂️💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljakonttia nostelemalla kunto kohenee! 🏋️♂️💪
Ja nesteytys pitää olla kunnossa, ei muuten jaksa treenata! ☝️🤓
- Anonyymi
Tiukan treenin päälle tuuheat savut marlboro king size.
- Anonyymi
Hyvä neuvo! Ehkäisee tehokkaasti keuhkojen liika hapettumisen. ☝️🤓
- Anonyymi
Jatkiksen kuntoilut on ennenkin epöonnistuneet.
- Anonyymi
Työtön luisuu ilmaistointikanavaa pitkin suoraan kuuman pimun syliin, alkaa ankara activiteetti hiki tulee. Työtön poistuu paikalta voittajana nauttien tölkin kozelia 👑
- Anonyymi
Vahvaa ja dynaamista suorittamista ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvaa ja dynaamista suorittamista ☝️
Minkä suorittamisesta nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pircca-kontin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen cisään-uloc-cisään-uloc-karjaicu-ravictus
- Anonyymi
Minunkin kuntoni on remontissa. Remontin valmistumista odottelen pankolla makaillen, syöden sipuliteemakkaraa ja siemaillen pirccaa...
- Anonyymi
Kävin lenkillä mutta 2km kohdalla laskin alleni, fiilikset jotenkin latistui 😕
- Anonyymi
Ei pidä pienestä välittää, melkein kaikilla lieksassa käy noin. Muista laittaa tenat kun lähdet sporttaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä pienestä välittää, melkein kaikilla lieksassa käy noin. Muista laittaa tenat kun lähdet sporttaamaan!
2 km...?!!! Olet joku stnan maratoonari, vai...?
- Anonyymi
Tarvitset Garminin sykemittarin ja sykevyön. Sitten voit määrittää maksimisykkeesi ja anaerobisen kynnyksesi, jolloin harjoittelu onnistuu oikeilla sykealueilla.
- Anonyymi
Estääkö se allelaskemisen? 🤔
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista kuntoremonttia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849