Kalpa voitti tänään miesten jääkiekon sm-liigan mestaruuden.
Kaksoset-merkkinen valmentaja on siten voittanut jo viimeiset 4 liigan mestaruutta!
2025 Kalpa, Petri Karjalainen synt. 9.6.1980
2024 Tappara, Rikhard Grönborg 8.6.1968
2023 ja 2022 Tappara, Jussi Tapola 13.6.1974
Kaksoset Liiga-valmentajina :o
4
532
Vastaukset 4
- Anonyymi
Myös kaudella 2024-25 päävalmentajana toimineet Tommi Niemelä, Ville Peltonen ja Sami Kapanen ovat kaksosia. Eli yhteensä 31%:lla oli kaksonen päävalkkuna. Aika kova edustus siis!
- Anonyymi
luin jostain että poliitikoista suurin osa on oinas-merkkisiä.
Empä tiennyt tuota lätkävalmentajista.
Voisin ehkä ymmärtääkin että politiikkaan menee paljon oinaita koska oinas on sellainen että se soveltuu hyvin politiikkaan.
kirjoittaja Juha pohjola - Anonyymi
ehkä kaksoset soveltuu hyvin tähä ammattiin koska johtuen monipuolisesta luonteestaan jonka seurauksesta he ymmärtävät hyvin erilaisia luonteita pukukopissa&vaihtoaitiossa??
Kirjoittaja Juha pohjola(steelesman10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540