Kalpa voitti tänään miesten jääkiekon sm-liigan mestaruuden.
Kaksoset-merkkinen valmentaja on siten voittanut jo viimeiset 4 liigan mestaruutta!
2025 Kalpa, Petri Karjalainen synt. 9.6.1980
2024 Tappara, Rikhard Grönborg 8.6.1968
2023 ja 2022 Tappara, Jussi Tapola 13.6.1974
Kaksoset Liiga-valmentajina :o
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Myös kaudella 2024-25 päävalmentajana toimineet Tommi Niemelä, Ville Peltonen ja Sami Kapanen ovat kaksosia. Eli yhteensä 31%:lla oli kaksonen päävalkkuna. Aika kova edustus siis!
- Anonyymi
luin jostain että poliitikoista suurin osa on oinas-merkkisiä.
Empä tiennyt tuota lätkävalmentajista.
Voisin ehkä ymmärtääkin että politiikkaan menee paljon oinaita koska oinas on sellainen että se soveltuu hyvin politiikkaan.
kirjoittaja Juha pohjola - Anonyymi
ehkä kaksoset soveltuu hyvin tähä ammattiin koska johtuen monipuolisesta luonteestaan jonka seurauksesta he ymmärtävät hyvin erilaisia luonteita pukukopissa&vaihtoaitiossa??
Kirjoittaja Juha pohjola(steelesman10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265183Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482746Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039