Vietin lapsuuteni 80-luvulla Varkaudessa. Silloin ainakin Varkaus oli varsin monipuolinen ja tasokas urheilukaupunki.
- Tarmo lentopallossa pääsarjatasolla taisi olla parhaimmaillaan mestaruussarjan mitallipeleissä
- Jääpallossa WP pelasi hyvin ja olisi kilvoittelemassa mitaleista pääsarjassa
- Jääkiekossa Valtit oli vähällä nousta mestaruussarjaan
- Jalkapallossa Varkaus pelasi mielestäni ihan hyvin (sarjatalo?), taisi olla ainakin jotain CUP:n pelejä mestaruussarjan joukkueita vastaan.
- Yleisurheilussa oli kovia kisoja Kämärillä kesällä joita katsoin isäni kanssa, taisi olla maailman huippujakin mukana.
- Keilailussa tuli menestystä SM-sarjassa, Mainarit seurana muistaakseni. Jehkinen on nimi jonka muistan.
- Varkauden Uimareiden edustuksesta tuli SM-mitalleja. Jari Ikonen jäi ainakin mieleeni.
Miten on nykyään? Mitkä ovat Varkauden lajit ja toivottavasti on edelleen monipuolista toimintaa urheilun saralla? En ole käynyt paikkakunnalla 90-luvun jälkeen kun elämä vei ensin etelään ja sitten muualla pois Suomesta.
Varkausen urheilu-elämä?
Anonyymi-ap
3
65
Vastaukset
- Anonyymi
Köllipojalla lääkkeet potkii .
- Anonyymi
Köllipojalla lajina foorumin täyttö.
- AnonyymiUUSI
Varkauden katukuva näyttää eiurheilulliselta, kun naiset ja sedät ovat sätkäsuussa ovienpielissä.
Rykivät, tottakai sätkä pistää rykimään.
Mummot polttaa ihan sikana sätkää ja lapsenlapset pyörii jaloissa?
Eikös pitäis olla polttamatta, missä on lapsia? no ei sätkämummot ymmärrä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881