Toisessa keskustelussa eräs kirjoittaja väitti, että vehkeet pitää olla oikealla lahkeessa. Itselläni boksereissa vehkeet ei mene erityisesti kumpaankaan lahkeeseen mutta kyllä muuten kalusto enemmän on vasemmalla ja tulee jotenkin luonnostaan siirrettyä slerssiä ja palleja vasemmalle. En tiedä johtuuko anatomiasta, housujen leikkauksesta vai mistä. Miten lienee muilla?
Kummalla puolella pidätte vehkeitä?
39
942
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmalla aina.
- Anonyymi
Johtuneeko oikeakätisyydestä, että on luonnollisempaa laittaa vasemmalle.
- Anonyymi
Enemmän vasemmassa. Joskus huomaan, että ovatpa heilahtaneet oikealle, mutta olen välillä antanut olla. Yhdellä hyvin pukeutuvalla työkaverilla on tapana pöyhiä näkyvästi vehkeitään paremmin housuissa pitkin päivää muista miehistä tai naisista välittämättä.
- Anonyymi
Jo varhaisessa nuoruudessani sain kotikasvatuksessa että aina vasemmassa ja tätä perusteltiin sillä että herrasmiehet pitää aina vasemmassa , mielestäni tuollaiset asiat kuuluvat jo
yleis sivistykseen.- Anonyymi
Olen myös saman kasvatuksen saanut, että herrasmiehet pitää aina vehkeitään vasemmassa puntissa. Siellähän se myös lepää...
- Anonyymi
Vasemmassa. Oikeakätisenä on silloin helpompi kaivaa lerssi esiin kusella käydessä.
- Anonyymi
mulla niin pieni että on normaalisti ihan keskellä, ei riitä puntin puolelle vartta
- Anonyymi
Mun vehkeet, kulli ja pallit, ovat kyllä jotenkin vasemmalle kallellaan vaikka ei varsinaisesti puntissa olisikaan. Ovat kuitenkin aina sepaluksen vasemmalla puolella.
- Anonyymi
Vasemmalla täälläkin.
- Anonyymi
Mitä "veheitä" tarkoutetaan?
Työkalupakkia vai mitä?
Onko sillä suurikin merkitys? - Anonyymi
Mulla on oikean kokoiset tukevat bokserit ja roiku kummallakaan puolella.
- Anonyymi
Vasemmalla luonnollisesti, mutta joskus laitan oikeaan, että vasen puoli tuulettuu. Nuorempana kun laittoi "väärään" lahkeeseen, niin alkoi kovettumaan. Mutta ei enää vanhempana.
- Anonyymi
Vasempaan menee ihan laittamatta.
- Anonyymi
Kun katsoo telkkarista yleisurheilua ja varsinkin juoksuja niin aika monella koko kalusto kokoineen näkyy varsin selvästi ja aina oikealla puolella.
- Anonyymi
Juoksijasta vai telkkarista katsottuna oikealla?
- Anonyymi
Vasemmistoa äänestävät tietenkin vasemmassa lahkeessa. Oikeistoa äänestävät oikeassa lahkeessa. Keskustalaisilla on niin pieni, että sopii olemaan keskelläkin. Mutta Kristillisdemokraateilla sojottaa suoraan napaan, ylös päin. Ja Persut ovat kääntäneet munansa kärjen kohti perävakoa.
- Anonyymi
Vasemmalle puolelle vetää.
- Anonyymi
Heinolan sedällä se on piiloutunut sedän mahanahkaan eli setää itseään kohden.
- Anonyymi
Meikäläisellä vehkeet oikealla puolella, pullottaakin paremmin.
- Anonyymi
Vasen, ehdottomasti.
- Anonyymi
Vasemmalla pidän minä
- Anonyymi
Vasemmalla puolella aina
- Anonyymi
Kun ylläni on löysät housut on koko varustus aina vasemmassa lahkeessa, mutta tiukoissa housuissa meisseli on vasemmalla ja kruununjalokivet ovat oikealla. Olen oikeakätinen hetero mies.
- Anonyymi
Mulla aina oikealla
- Anonyymi
Vasemmalla posliini kulli penisrenkaalla , vasempaan menee ihan luonnostaan.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Karvojen seassa jossain...
Vapaa ja vallaton.. ..en pidä alushousuja kesäisin ilman erityistä syytä..
- Anonyymi
Penis on melkein kaikilla miehillä vasemmalle kallellaan, eli luonnollista on, että vasemmalla mennään!
- Anonyymi
Vasen kives on isompi ja roikkuu alempana. Paljaspäinen mulkkuni lepää sen päällä kunnes toisin käsketään eli kalu alkaa seisoa kovana terska suoraan napaa kohti.
- Anonyymi
vasemmalla puolella roikkuu, omaan isot roikkuvat kivekset ja paljaan ison tatin
- Anonyymi
Vasemmalle on aina kaartunut, vaikka oikeistolainen muuten.
- Anonyymi
Pääsääntöisesti housujen sisäpuolella. Saunassa, suihkussa ja naidessa on sitten esillä ja tietenkin kun käyn kusella.
Sitähän sinä kysyit😂😂 - Anonyymi
vasemmalle enemmän, joskus asettelu myös oikelle.Usein kullirengas tai kivespainot, silloin annann roikkua sortsien ulkopuolella näkyvissämuillemihille
- Anonyymi
Räätäli kysyi tätä aikoinaan jazzmuusikko Louis Armstrongilta kun teki housuja. Armstrong vastasi:
- I don´t care. Let it swing! - Anonyymi
Vasemmassa lahkeesta.
- Anonyymi
Minä tykkään laittaa tissit vasempaan kuppiin. T. Täti F - kupeilla
- Anonyymi
Tällei kesällä en boksereita käytä niin vaikee sanoo millä puolella kalu ikinä onkaan. Vapaana heiluu farkuissa.
- Anonyymi
Vasemmassa. Sujahtaa sinne puolen vähä niinku itsestään.
- Anonyymi
Nyt kesällä näkee pyöräilijöitä ym. trikoissa. Kohoumat jokseenkin aina vasemmalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020