Goodyear on ilmoittanut tekevänsä takaisinkutsun Eagle F1 Asymmetric 6 -kesärenkaalle. Takaisinkutsun alaiset renkaat ovat kokoa 225/45 R17,
Goodyear kertoo, että viallista rengaserää on myyty esimerkiksi verkkokaupoissa, ja ne on valmistettu vuoden 2025 ensimmäisellä viikolla. Renkaaseen painettu niin sanottu DOT-numero on 1DM7R JJTR 0125.
Lähde:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e34ad032-6a64-4502-8e58-ee1a21384ca8
Suosittu kesärengas onkin vaarallinen - Goodyear vetää takaisin valmistuserän
Anonyymi-ap
2
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Noin toimii vastuullinen valmistaja, kinkeillä ei ole vastaavaa turvaa.
- AnonyymiUUSI
Itse vältän mahdollisuuksien mukaan aina kaikkea "Made in China". Puhelinkin on valmistettu muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865