Kevät tuo mopot, moottoripyörät, akuutit katukuvaan. Miten sais ajajat ymmärtämään että heidän kuuluu noudattaa liikennesääntöjä ja ovat vastuullisia omasta ja lähimmäisensä hengestä. Esimerkki Myyrmäen tapaus, kolme saman akuutin päällä ja autoon päin täysillä ja jo muita jalankulkijoita oli väärässä. Henki lähti ja tuli loukkaantuneita ja auton kuljettaja ei ollut se syyllinen. Joka päivä näkee lapsia kännykät käsissä pyörän päällä ylittämässä suojatiellä ja jos ei ole autolle asetettu varoituskolmiota silloinkaan autoilija ei ole syyllinen jos tulee kolari ja vaikka tulisi uhri.
Nuorten ralli
Anonyymi-ap
3
159
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla isot ongelmat
- Anonyymi
Mutta, tuosta nyt EI kukaan opi mitään, kun katselee noita skuteja, mennään tukkahulmuten Nenä kiinni kännys, pää ei käänny senttiäkään katsomaan ympärilleen
- Anonyymi
Voi herranen aika, ei vaikuta sun eikä mun elämään millään tavalla. Joten jatka omaa elämääs äläkä puutu muitten elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398