Oletko koskaan halunnut

Anonyymi-ap

Siinä mielessä työ tai opiskelukaveriasi

14

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus 3 miljoonaa vuotta sitten yhtä miestä kyllä tai no halunnut ja halunnut, ihastuin häneen. Ainoa kerta...muistaskseni.

• Anonyymi

Olen. Kaikissa oppilaitoksissa, joissa olen ollut, olen ihastunut johonkin oppilas-/opiskelijakaveriin. Eikö se ole melko luonnollista?

• Anonyymi

Yhden kerran. Nyt ketä rakastan.

• Anonyymi

Vain yhden kerran 🤫 ei kerrota kelleen jos 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yhden kerran 🤫 ei kerrota kelleen jos 😉

Ei kerrota 😘 sinulle vain.

• Anonyymi

Olen ollut ihastunut jollakin tasolla tietysti useampiin ihmisiin ihan pinnallisesti, mutta yhtä olen halunnut syvällisesti ja monin tavoin.

• Anonyymi

Joo.... Vantaal töis ollessani. Nykyses pelkkiä persenaamaläskejä navetas🤢🤮

• Anonyymi

Tottakai, eka suhde alkoi opiskelupaikalta ja tokakin.

• Anonyymi

Olin kihloissakin yhden työkaverin kanssa. Tiet vei kuitenkin lopulta eri suuntiin. Eikö viidesosa suhteista synny työpaikalla tai joku vastaava luku?

• Anonyymi

No ainakin ihastunut,nuorena se menee ristiin rastiin. Nainen jota kaipaan kovin oli ilmeisesti minuun,minä taas kolmanteen enkä voinut vastata. Sekavaa.

• Anonyymi

Eiköhän kaikki ole joskus

• Anonyymi

Kyllä. Häntä johon rakastunut. Naista työpaikalta, mutta en mieti tuollaista ensisijaisesti todellakaan.

• Anonyymi

Olen.. mulla oli työpaikka ihastus 2009-2011 joka sen lisäks asu melkein naapurissa.
      Yhdelle komelle jolla Olli sinivihertävät silmät joihin
      Tuli silloin paljonkin tuijoteltua ja tehtyä kaikenlaista ujoa aloitteen tapaistakin ... Muistan hänet aina hyvällä .
      Naiselta miehelle ❤️

• Anonyymi

Toki. Tällä hetkellä töissä mies jota ei voi lakata ajattelemasta. Toisaalta kai sekin menee ohi. Etenkin jos ei usein näe ja hakee muualle töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91