Siinä mielessä työ tai opiskelukaveriasi
Oletko koskaan halunnut
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus 3 miljoonaa vuotta sitten yhtä miestä kyllä tai no halunnut ja halunnut, ihastuin häneen. Ainoa kerta...muistaskseni.
- Anonyymi
Olen. Kaikissa oppilaitoksissa, joissa olen ollut, olen ihastunut johonkin oppilas-/opiskelijakaveriin. Eikö se ole melko luonnollista?
- Anonyymi
Yhden kerran. Nyt ketä rakastan.
- Anonyymi
Vain yhden kerran 🤫 ei kerrota kelleen jos 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yhden kerran 🤫 ei kerrota kelleen jos 😉
Ei kerrota 😘 sinulle vain.
- Anonyymi
Olen ollut ihastunut jollakin tasolla tietysti useampiin ihmisiin ihan pinnallisesti, mutta yhtä olen halunnut syvällisesti ja monin tavoin.
- Anonyymi
Joo.... Vantaal töis ollessani. Nykyses pelkkiä persenaamaläskejä navetas🤢🤮
- Anonyymi
Tottakai, eka suhde alkoi opiskelupaikalta ja tokakin.
- Anonyymi
Olin kihloissakin yhden työkaverin kanssa. Tiet vei kuitenkin lopulta eri suuntiin. Eikö viidesosa suhteista synny työpaikalla tai joku vastaava luku?
- Anonyymi
No ainakin ihastunut,nuorena se menee ristiin rastiin. Nainen jota kaipaan kovin oli ilmeisesti minuun,minä taas kolmanteen enkä voinut vastata. Sekavaa.
- Anonyymi
Eiköhän kaikki ole joskus
- Anonyymi
Kyllä. Häntä johon rakastunut. Naista työpaikalta, mutta en mieti tuollaista ensisijaisesti todellakaan.
- Anonyymi
Olen.. mulla oli työpaikka ihastus 2009-2011 joka sen lisäks asu melkein naapurissa.
Yhdelle komelle jolla Olli sinivihertävät silmät joihin
Tuli silloin paljonkin tuijoteltua ja tehtyä kaikenlaista ujoa aloitteen tapaistakin ... Muistan hänet aina hyvällä .
Naiselta miehelle ❤️ - Anonyymi
Toki. Tällä hetkellä töissä mies jota ei voi lakata ajattelemasta. Toisaalta kai sekin menee ohi. Etenkin jos ei usein näe ja hakee muualle töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803