Mikäköhän olisi paras rasva/aine jolla rasvata vaunujen renkaat, niin että toimivat vikisemättä pitkään?
Vaunujen renkaat pitäisi rasvata?
14
2101
Vastaukset
- äippä3
tai crc:tä tai ihan ruokaöljyä.
- Yks vaan
Ruokaöljy kyllä pilaantuu ja likaantuu nopeasti että siitä ei kauan iloa voiteluaineena ole. Joku voiteluspray vois olla paras valinta. Niitä on monenlaisia ja laakereillekin löytyy omansa. Että rautakauppaan vaan, kyllä ne siellä auttavat!
- rasvausukko
Ei crc:tä kuivuu nopeasti.
- Kymysys
rasvausukko kirjoitti:
Ei crc:tä kuivuu nopeasti.
et ei tee mitään.
- äitee +4
mene autotarvikeliikkeeseen ja osta sieltä sumutettavaa laakerisilikonia. siinä on pieni putki josta aine menee sinne mihin haluat ja pysyy siellä. ei sotke eikä kerää likaa itseensä.
- nainen
Minä ostin jokin aika sitten yhtiin toisiin rattaisiin renkaat, johon olivat liikkeessä laittaneet jotain "silikooni tahnaa" ja se osoittautui hyväksi, mutta kun en tiedä mitä tuo tahna oikeastaan oli, niin ajattelin että jos täällä joku tietäis.
- Kymysys
Minä ostin jokin aika sitten yhtiin toisiin rattaisiin renkaat, johon olivat liikkeessä laittaneet jotain "silikooni tahnaa" ja se osoittautui hyväksi, mutta kun en tiedä mitä tuo tahna oikeastaan oli, niin ajattelin että jos täällä joku tietäis.
- rasvausukko
Älä renkaita rasvaa!!! HHS 2000 wurtin spray vaseliinia laakereihin.
- Kymysys
hauskaa...:)
- äitee +4
mies tekee kirjaimelleen ja nainen hallitsee kokonaisuuden!!! vaikka ei rasvalle nimeä tiedä!!
mutta älä hitossa laita renkkuun vaseliinia; se kohmettuu pakkasella kovaksi ja kankeaksi, imee likaa ja kuumassa sotkee kaiken!! vaseliinia on olemassa keinotekoisenakin ja se toimii hyvin eli luomu ei ole aina paras! - rasvausukko
Kymysys kirjoitti:
hauskaa...:)
Olen kerran puhdistanut yhden "henkilön" jarrupalat fillarista. Poloinen oli kuullut, että kaikki liikkuvat osat pitää öljytä... Et silleen.
- rasvausukko
äitee +4 kirjoitti:
mies tekee kirjaimelleen ja nainen hallitsee kokonaisuuden!!! vaikka ei rasvalle nimeä tiedä!!
mutta älä hitossa laita renkkuun vaseliinia; se kohmettuu pakkasella kovaksi ja kankeaksi, imee likaa ja kuumassa sotkee kaiken!! vaseliinia on olemassa keinotekoisenakin ja se toimii hyvin eli luomu ei ole aina paras!HHS 2000 on synteettistä vaseliinia toimii -25 - 180 astetta.
- Kymysys
rasvausukko kirjoitti:
HHS 2000 on synteettistä vaseliinia toimii -25 - 180 astetta.
Täytyy kokeilla.
- +++++
tätä näin!!! Ostin Biltemasta ja halpaa oli! Tätä nimenomaan suositellaan lastenvaunuihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819