Cernissä tänään tehtiin päätös, uusi hiukkaskiihdytin tulee Lieksaan! Tunnelille tulee mittaa 360 km ja se kiertää Pielisen pari kertaa.
Päätökseen vaikutti suuresti se, että jos pimeää materiaalia/energiaa aiotaan löytää, sitä löydetään sieltä, missä asuu pimeä kansa, jolla ei ole energiaa, eli lieksalaiset!
Kustannusarvio on 13 miljardia euroa, joka jyvitetään tasan jokaisen kuntalaisen maksettavaksi. Hanke työllistää kaikki Lieksan työttömät.
Hanketta johtaa prof Dick Steel.
Hiukkaskiihdytin Lieksaan
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Koneinsinöörit ilmeisesti pääsevät töihin
- Anonyymi
Mutta minä en halua töihin! 😯
- Anonyymi
Joudut lapiohommiin. 9e päivä. Mutinat pois. Olen valmiina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudut lapiohommiin. 9e päivä. Mutinat pois. Olen valmiina!
Kieltäydyn! Olen ideologinen työstäkieltäytyjä!👆
- Anonyymi
Täytyykö Lieksassa olla hiukkaskiihdytin, että viikko pääsee alkamaan, mutta silloin se olis viikkokiihdytin, nimet ei oikein natsaa?
Porukat heräilee hiljalleen ja miettii mitä on tullu touhuttua viikonloppuna. Ja kuka on se onnellinen, seuraavana joka pääsee radalle. - Anonyymi
Lieksassa on valtava työvoimapula.
- Anonyymi
Tuota minä olen miettiny monta kertaa, miksi Kelan johtoon ei valittu Lieksalaista ja kaikki tuo vielä työttömien joukosta. Se olis tullu yhteiskunnalle kaikista halvimmaksi!
Nyt siihen valittiin, kohta eläköityvä herra, jonka alku palkka on vähän yli 20 000 euroo kuussa. Kun eläköityy niin palkka on varmaan silloin 30 000 euroo. Tuommosen rahaläjän kanssa kun siirtyy eläkkeelle, niin jopa tulee Suomen yhteiskunalle kalliiksi!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723