Kaivattusi kanssa? Mitä siihen vaadittaisiin että sellainen tilaisuus tulisi?
Tarvisitko hetken kahden
30
620
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tarvitsisin
- Anonyymi
Joo tarvisin
- Anonyymi
Kyllä. Lampun henki, pari ananasa käämää, amuletti ja sammakonreisisoppaa ilmeisesti.
- Anonyymi
🤭😂
- Anonyymi
Ehdottomasti tarvisin!Se voisi kyllä olla liian kohtalokasta, enkä haluaisi aiheuttaa hankaluuksia hänelle, mutta jos aattelen vain omalta kannaltani, niin olisipahan tilaisuus tehdä muutakin kuin halata.Ei sillä, etteikö ne halaukset olisi olleet ihania, nyt vaan tuntuu että ne ovat saaneet "ruoka"halun kasvamaan !
- Anonyymi
Tarvitsisin. Vaadittaisiin yhteentörmäämisen sattuma ja että kumpikin pysähtyisi siihen, eikä lamaantuisi ja sen jälkeen kävelisi ripeämmin alaspäin katsoen ja kurkkuaan rykäisten. Sen jälkeen vaikka rappusten alaosassa, vaikka pyykkihuoneessa, vaikka häkkivarastossa. Halaus.
- Anonyymi
Miks jotkut oottaa tilaisuuksia, senkun tekee niitä itse.
- Anonyymi
Kyllä, mutta se pitäisi sopia.
- Anonyymi
ei tule mulle ja hänelle mitään IRL.
- Anonyymi
Hassun hauska kysymys. Luulin tarvitsevani, mutta käteen jäi murtunut sydän ja nettipalstat.
- Anonyymi
Miksi murtunut sydän. Kysy häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi murtunut sydän. Kysy häneltä.
Ei tarvitse kysyä. Ei jäänyt epäselväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kysyä. Ei jäänyt epäselväksi.
Eli tulkitsit? Miksi et kysynyt? Minkä takia ihmiset ei kysele asioita? Minä kyselen, ja siksi olenkin niin ihanan ärsyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tulkitsit? Miksi et kysynyt? Minkä takia ihmiset ei kysele asioita? Minä kyselen, ja siksi olenkin niin ihanan ärsyttävä.
Minä uskon ja luotan että hänellä on syynsä tähän asiaan. En todellakaan halua olla mikään häirikkö ja ahdistelija häntä kohtaan.
- Anonyymi
Ei kuitenkaan onnistu, mutta haluaisin naiaen kanssa. Tämmöisen aran miehen kanssa on vaikea sopia mitään. Kaikki on ylitsepääsemätöntä ja vaikeaa.
- Anonyymi
Onko sulla joku erityinen syy, miksi olet niin arka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku erityinen syy, miksi olet niin arka?
Olen vaan. Pelotti uudet ihmiset pienenä ja aikuisenakin jännitän enkä luota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan. Pelotti uudet ihmiset pienenä ja aikuisenakin jännitän enkä luota.
Ihmiset on lähtökohtaisesti hyviä ja ajattelee toisista hyvää. Jännittämisessä ei ole mitään pahaa ja moni tuntee myötätuntoa toista kohtaan, kun huomaa hänen jännittävän. Moni kokee pelkoa ja jännitystä, vaikka sitä luulee, että itse vain. Tsemppiä.
- Anonyymi
Tahtoisin vain keskustella sen miehen kanssa kaikessa rauhassa asiat selviksi. Ei riitä tupakan mittainen tauko. Menee aski, jos toinenkin.
- Anonyymi
Kyllä voisitteko muut mennä hetkeksi pois.
- Anonyymi
Joo tää on hyvä 🤣
- Anonyymi
😂👏👏👏
- Anonyymi
Tarvitsen hetken yhtyä.
- Anonyymi
Ympäristölle ei oikein voi mitään, eikä ehkä hetkelle, milloin kohtaaminen tapahtuisi. Kumpikin huomaisi, ja ehtisikö siinä sitten hetken olla, jotain sanoa ja antaa lapun. Voisiko nähdä sitten niin, että ehtisi puhua ja ihmetellä ja samalla huomata, mitä siinä voisi olla.
- Anonyymi
Ei oo noin vaikeeta!
- Anonyymi
Kyllä.
Tai en tarvii edes kahden keskistä hetkeä,
ei haittaa vaikka olisi miljoona muuta paikalla.
No hetki ei kyllä ole tarpeeksi aikaa,
paitsi alkuun pääsyyn.
Sen hetken jälkeen meillä on koko loppuelämä.
Ei siihen vaadita liikoja,
riittää että mies tulee mun luokse. - Anonyymi
Satuttaisiin kaupungilla törmäämään joskus sen verran, että ehtisin kysyä voinko koskaan saada häntä. Yhden sanan vastaus riittää.
- Anonyymi
Mene jo hoitoon mies. Kaikella rakkaudella.
- Anonyymi
Se vaatisi välimatkan lyhenemistä radikaalisti. Kun osuttaisiin edes samaan kaupunkiin yhtäaikaa.
- Anonyymi
Kaivattu on suhteellinen käsite, onko sitä olemassa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204