Kainarin uutinen 4.5

Anonyymi-ap

11

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oho...mites se nuin on päässyt käymään että melkein 100km/h ajanut.....on siinä Toyota ollut kovilla kierroksilla.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin ahdettu moottori täytyy käydä kovilla kierroksilla, silloin syntyy se paljon puhuttu öljykiila laakereihin ja kuluminen on olematonta. Aina kaasupetaali lattiaan saakka ja vielä jos mahdollista, niin vielä vähän enempi.
        "Moottori parpatah ko rattahat ei pyöri"

• Anonyymi

Hyvä että kortti lähti kaaharilta .
      Enempi valvontaa vaan .

• Anonyymi

Kaahareille koittaa kovat ajat, valvontaa lisätty👍

• Anonyymi

Onko poliisi lopultakin tehostanut liikenteen ja joutavan rälläämisen valvontaa. Kiitos siitä!

• Anonyymi

Joo, täytyy myöntää että lopultakin, ei mitään järkee noilla tietyillä pelleillä liikenteessä, eniten ihmetyttää että joillakin pitää olla mahdollisimman rämä/laiton auto, nähtävästi muotia nykyisin, jännä ettei siihen ole puututtu virkavallan puolesta, auto on sen kuntonen että siihen saadaan nippa nappa leima vuodeksi ja sen jälkeen siihen laitetaan vaikka minkä moisia viritelmiä kun tiedetään ettei kukaan siihen puutu, kyllähän tuo ennen oli että jos auto oli niin kuin jokin rytyläjä niin vähemmästäkin sinivuokot pisti henkselit tuulilasiin.

• Anonyymi

Ai,teillekkö jaetaan lehti viikonloppuna,meille ei tule liekki jakajalla lähteny kortti

• Anonyymi
        UUSI

Lehtiä ei ole painettu pyhien takia, silloin sitä ei myös näy siinä laatikossaan.

• Anonyymi
      UUSI

Lauantai oli ihan normi jako päivä,Vappu oli To ja Pe ei jaettu,tulipahan joillekkin

• Anonyymi
      UUSI

Jos tilaa viikon loppu lehden kotia

• Anonyymi
      UUSI

Kuhmolaisilta kortit vaan pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66