https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/poliisi-nappasi-kaahailijan-kuhmossa.
Tällaista meillä
Kainarin uutinen 4.5
11
688
Vastaukset
- Anonyymi
Oho...mites se nuin on päässyt käymään että melkein 100km/h ajanut.....on siinä Toyota ollut kovilla kierroksilla.
- AnonyymiUUSI
Juuri noin ahdettu moottori täytyy käydä kovilla kierroksilla, silloin syntyy se paljon puhuttu öljykiila laakereihin ja kuluminen on olematonta. Aina kaasupetaali lattiaan saakka ja vielä jos mahdollista, niin vielä vähän enempi.
"Moottori parpatah ko rattahat ei pyöri"
- Anonyymi
Hyvä että kortti lähti kaaharilta .
Enempi valvontaa vaan . - Anonyymi
Kaahareille koittaa kovat ajat, valvontaa lisätty👍
- Anonyymi
Onko poliisi lopultakin tehostanut liikenteen ja joutavan rälläämisen valvontaa. Kiitos siitä!
- Anonyymi
Joo, täytyy myöntää että lopultakin, ei mitään järkee noilla tietyillä pelleillä liikenteessä, eniten ihmetyttää että joillakin pitää olla mahdollisimman rämä/laiton auto, nähtävästi muotia nykyisin, jännä ettei siihen ole puututtu virkavallan puolesta, auto on sen kuntonen että siihen saadaan nippa nappa leima vuodeksi ja sen jälkeen siihen laitetaan vaikka minkä moisia viritelmiä kun tiedetään ettei kukaan siihen puutu, kyllähän tuo ennen oli että jos auto oli niin kuin jokin rytyläjä niin vähemmästäkin sinivuokot pisti henkselit tuulilasiin.
- Anonyymi
Ai,teillekkö jaetaan lehti viikonloppuna,meille ei tule liekki jakajalla lähteny kortti
- AnonyymiUUSI
Lehtiä ei ole painettu pyhien takia, silloin sitä ei myös näy siinä laatikossaan.
- AnonyymiUUSI
Lauantai oli ihan normi jako päivä,Vappu oli To ja Pe ei jaettu,tulipahan joillekkin
- AnonyymiUUSI
Jos tilaa viikon loppu lehden kotia
- AnonyymiUUSI
Kuhmolaisilta kortit vaan pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849